Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не достига ток до компресора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не достига ток до компресора

    колеги ще ме упътите ли от къде да започна колата е браво 115 16в демек 1.8 до компресора на климатика ми не достига ток ако може да ми кажете от къде да започна с проверките номера на предпазители релета

    #2
    Като за начало се увери, че системата ти има нужното количество фреон , едва тогава търси проблеми.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      това ми е следващата идея но и да има фреон като не идва ток до компресора няма да има ефект мисля

      Коментар


        #4
        Неидването на ток е следствие от причината "липса на фреон".Обикновено пред акумулатора има една кутийка с релета. Отваряш я и вадиш релетата едно по едно. Гледаш на релетата при кои крачета пише 30 и 87. След това с една дебела жица. Свързваш съответните дупчици накъсо, така все едно симулираш включване на релето. На едно от местата (някой с твоя мотор ще ти каже на кое точно) като свържеш накъсо, трябва да чуеш силно щракване откъм компресора. Ако не го чуеш - мериш с мултицет дали имаш +12 на дупката, в която влиза краче с номер 30. Ако няма - значи търсиш проблема от акумулатора до това гнездо за реле. Може да е прекъснат кабел някъде. Ако има - търсиш прекъснат кабел от релето до компресора. Ако чуеш щракването - мериш дали работи релето. Подаваш му + и - на крачета 85 и 86. Релето трябва да щракне. Ако не щракне - в кофата. Ако щракне - мериш съпротивлението между крачета 30 и 87. Трябва да е 0. Ако всичко това е наред, даваш контакт, натискаш копчето за включване на климатика, и на гнездото на релето за компресора трябва да имаш +12 между крачета с номера 85 и 86. Ако няма - не е добре. Това трябва да го правиш с пълна система. Или с непълна, но поне 4-5 бара да може да вдигне фреона. Може би поне 200 грама трябва да има вътре. Моята преди време с 230 грама фреон - включваше компресора. Ако нещо не ти е ясно, питай смело.

        Коментар


          #5
          колега има един датчик пресостат ,без налягане в системата няма да се пусне компресора! този датчик опредаля кога да се включи комп. и кога перките.първо провери дали има фреон.

          Коментар


            #6
            Малко да раздвижа на колегата темата,с риск да се сметне за спам.Какво ще стане ако оставя системата празна до пролетта.Има ли вариант да се разсъхне и след 5-6месеца когато я напълна да започне да пропуска от всякъде Yellow_Flash_Colorz_PDT_37А компресора може да се пусне принудително като за целта ,релето което отговаря за пускането на компресора се отвори и го включваш ръчно,но фаида никаква след като системата е празна
            Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
            EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
            EX.Fiar Ritmo 105TC

            Коментар


              #7
              Е това е сигурна рецепта за повреждане на компресора. Възможно е да станат и по-големи поражения.

              Коментар


                #8
                кола

                Нищо и няма моя не работеше 3 години и после като си е оправих залепих и напълних си работеше като няма фреон няма да работи нищо най много да влезне въздух ако има нещо счупено-пробивно преди да е пълнят се пробва за течове под налягане и специялна течност и после се пълни с фреон
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар

                Working...
                X