Здравейте,не можах да измисля по-подходящо заглавие Ето за какво става въпрос. През зимата ми протече термостата с марка Behr . Проблемното място е връзката/спойката между алуминиевото тяло и пластмасовия детайл. Не знам дали вътре има някакъв вид уплътнение но истината е, че термостата прокапа именно от там. След демонтаж на термостата, усетих леко движение на пластмасовия детайл вътре в алуминиевото тяло, въртейки и в двете посоки. Това е недопустимо! Днес с изненада установих, че и новият термостат Вернет има същия проблем, който е незначителен... две капки антифриз по маркуча и засъхнал такъв по алуминиевия детайл. За сега добре но на зима, едва ли ще издържи при -29 градуса Та първо ако някой си помисли за надуване в системата, като причина тя отпада. Маркучите са меки при натиск, колата си държи 85 градуса.....всичко е ок с изключение на тия толкова качествени части. Между другото аз не съм единствения с този проблем. Понеже не искам да давам грешни пари, реших да се допитам до вас за мнения и съвети.Възможно ли е по някакъв начин със собствени средства и усилия да заздравя връзката между детайлите?п.с. Мислех си със силинон, но той едва ли ще помогне. Другия варинат е с някой течен метал.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за тунинг на термостат?
Collapse
X
-
С Behr изкарах почти 3 години. Рекламацията трябва да я отправя директно към една голяма фирма за дистрибуция на авточасти. Момчето, което обслужва колата и ми смени термостата няма вина за случилото се. Ще говоря с него да видим какво може да се направи, ако не лично ще им отида в офиса във ВТ!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
На мен направо ми се сцепи алуминиевия корпус на посоченото място http://pakumba.snimka.bg/automobiles...90.bigТова е Бер. Смених го с Вернет, който отваряше докрай на 70 градуса. Няма спасение, освен да сменяш елементи на оригинален /той е на резба/. Аз лично не съм се сетил как може там да се подсигури.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:На мен направо ми се сцепи алуминиевия корпус на посоченото място http://pakumba.snimka.bg/automobiles...90.bigТова е Бер. Смених го с Вернет, който отваряше докрай на 70 градуса. Няма спасение, освен да сменяш елементи на оригинален /той е на резба/. Аз лично не съм се сетил как може там да се подсигури.now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Безуспешно се опитах да развия пластмасовия детайл от алуминиевото тяло. Може би след като при теб се е сцепил алуминия, по-лесно си развил пластмасата. Освен това при натиск на пластмасата към алуминиевото тяло също има луфт.Преди малко писах на фирмата от която е закупен и ще чакам отговор. Едва ли мога да направя рекламация след 9 месеца(от как е монтиран), макар термостата да е монтиран от сервизен специалист( което го пише и на етикета на кутията). Честно казано не искам да си помислям за нов....каква е гаранцията, че няма пак да се случи същото!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:Безуспешно се опитах да развия пластмасовия детайл от алуминиевото тяло. Може би след като при теб се е сцепил алуминия, по-лесно си развил пластмасата. Освен това при натиск на пластмасата към алуминиевото тяло също има луфт.Преди малко писах на фирмата от която е закупен и ще чакам отговор. Едва ли мога да направя рекламация след 9 месеца(от как е монтиран), макар термостата да е монтиран от сервизен специалист( което го пише и на етикета на кутията). Честно казано не искам да си помислям за нов....каква е гаранцията, че няма пак да се случи същото!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Вече клоня към покупката на термостат втора употреба (макар, никога да не съм слагал части втора ръка по автомобила си) Та ако оригиналния може да бъде разглобен, ще търся такъв.п.с. Друга алтернатива е някоя от следните марки: BGAFACETFAEFIRST LINEGATESQUINTON HAZELLSASICTRISCANVALEOVEMOBERUnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Благодаря, колега.Отказвам се от покупката на термостат втора ръка. Ще купя отново Behr, пък каквото стане. Получих отговор от "голямата фирма за авточасти". Трябва да видя моя познат със сервиза, да изкопае фактурата и заедно с термостата да отида на място за рекламация. Какъв ли ще е ефекта, след като знам за няколко неудовлетворени рекламации.п.с. И понеже ще имам два термостата за проби, Вернета ще го тунинговам и ще седи готов за употреба а стария бер, ще го разкова.Благодаря на колегата за снимковия материал Само информативно термостат Валео 186 лвnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
И така в крайна сметка купих термостат Gates. Външно изглежда като всички останали. От вътре обаче има разлики в сравнение с Vernet и Behr. Цената е средна между предишните две марки. Отваря на 88 градуса, обезвъздуших, перката за охлаждане се включи и те такаnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Момци то вече сте свършили работата но ето как аз направих моя.Година и половина няма мърданеhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=808182#808182
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар