Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за тунинг на термостат?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за тунинг на термостат?

    Здравейте,не можах да измисля по-подходящо заглавие Ето за какво става въпрос. През зимата ми протече термостата с марка Behr . Проблемното място е връзката/спойката между алуминиевото тяло и пластмасовия детайл. Не знам дали вътре има някакъв вид уплътнение но истината е, че термостата прокапа именно от там. След демонтаж на термостата, усетих леко движение на пластмасовия детайл вътре в алуминиевото тяло, въртейки и в двете посоки. Това е недопустимо! Днес с изненада установих, че и новият термостат Вернет има същия проблем, който е незначителен... две капки антифриз по маркуча и засъхнал такъв по алуминиевия детайл. За сега добре но на зима, едва ли ще издържи при -29 градуса Та първо ако някой си помисли за надуване в системата, като причина тя отпада. Маркучите са меки при натиск, колата си държи 85 градуса.....всичко е ок с изключение на тия толкова качествени части. Между другото аз не съм единствения с този проблем. Понеже не искам да давам грешни пари, реших да се допитам до вас за мнения и съвети.Възможно ли е по някакъв начин със собствени средства и усилия да заздравя връзката между детайлите?п.с. Мислех си със силинон, но той едва ли ще помогне. Другия варинат е с някой течен метал.
    Прикачени файлове
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    #2
    Очевидно е дефектен. Не можеш ли да направиш рекламация и да ти го сменят? Аз съм минал към стотина хиляди км. с такъв Вернет, и при мен за сега няма грешка.

    Коментар


      #3
      С Behr изкарах почти 3 години. Рекламацията трябва да я отправя директно към една голяма фирма за дистрибуция на авточасти. Момчето, което обслужва колата и ми смени термостата няма вина за случилото се. Ще говоря с него да видим какво може да се направи, ако не лично ще им отида в офиса във ВТ!
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        На мен направо ми се сцепи алуминиевия корпус на посоченото място http://pakumba.snimka.bg/automobiles...90.bigТова е Бер. Смених го с Вернет, който отваряше докрай на 70 градуса. Няма спасение, освен да сменяш елементи на оригинален /той е на резба/. Аз лично не съм се сетил как може там да се подсигури.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          На мен направо ми се сцепи алуминиевия корпус на посоченото място http://pakumba.snimka.bg/automobiles...90.bigТова е Бер. Смених го с Вернет, който отваряше докрай на 70 градуса. Няма спасение, освен да сменяш елементи на оригинален /той е на резба/. Аз лично не съм се сетил как може там да се подсигури.
          Е това не го знаех, че има резба. Така или иначе съм решил да експериментирам със стария Behr и ще се опитам да го развия. Ако се счупи ще купя нов, но ще отправя някой думи към тази толкова голяма фирма, че ако и следващия прокапе така за по-малко от година ................ лично ще искам да се срещна с управителя им. Ако мислят да продават такива части, то нека се обърнат към производителя за проблема. Ако не аз лично ще се заема да им пиша!
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #6
            Безуспешно се опитах да развия пластмасовия детайл от алуминиевото тяло. Може би след като при теб се е сцепил алуминия, по-лесно си развил пластмасата. Освен това при натиск на пластмасата към алуминиевото тяло също има луфт.Преди малко писах на фирмата от която е закупен и ще чакам отговор. Едва ли мога да направя рекламация след 9 месеца(от как е монтиран), макар термостата да е монтиран от сервизен специалист( което го пише и на етикета на кутията). Честно казано не искам да си помислям за нов....каква е гаранцията, че няма пак да се случи същото!
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #7
              dimmX написа:
              Безуспешно се опитах да развия пластмасовия детайл от алуминиевото тяло. Може би след като при теб се е сцепил алуминия, по-лесно си развил пластмасата. Освен това при натиск на пластмасата към алуминиевото тяло също има луфт.Преди малко писах на фирмата от която е закупен и ще чакам отговор. Едва ли мога да направя рекламация след 9 месеца(от как е монтиран), макар термостата да е монтиран от сервизен специалист( което го пише и на етикета на кутията). Честно казано не искам да си помислям за нов....каква е гаранцията, че няма пак да се случи същото!
              В предния си пост излъгах, сетих се сега, че сцепения от снимката е Вернет, не Бер. Иначе се развива само оригиналния заводски термостат, тези след завода са като на снимката завалцовани. То си и личи- има направен шестоъгълник за да се хване с голям клю/водопроводен. Моя го развих, може да сменям само елемента някой ден. Търси от морга, ако не се ориентираш- драсни и ще ти пратя снимка на моя, но ще се забавя, че не ми е под ръка.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Вече клоня към покупката на термостат втора употреба (макар, никога да не съм слагал части втора ръка по автомобила си) Та ако оригиналния може да бъде разглобен, ще търся такъв.п.с. Друга алтернатива е някоя от следните марки: BGAFACETFAEFIRST LINEGATESQUINTON HAZELLSASICTRISCANVALEOVEMOBERU
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #9
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...EE%F1%F2%E0%F2
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря, колега.Отказвам се от покупката на термостат втора ръка. Ще купя отново Behr, пък каквото стане. Получих отговор от "голямата фирма за авточасти". Трябва да видя моя познат със сервиза, да изкопае фактурата и заедно с термостата да отида на място за рекламация. Какъв ли ще е ефекта, след като знам за няколко неудовлетворени рекламации.п.с. И понеже ще имам два термостата за проби, Вернета ще го тунинговам и ще седи готов за употреба а стария бер, ще го разкова.Благодаря на колегата за снимковия материал Само информативно термостат Валео 186 лв
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #11
                      И така в крайна сметка купих термостат Gates. Външно изглежда като всички останали. От вътре обаче има разлики в сравнение с Vernet и Behr. Цената е средна между предишните две марки. Отваря на 88 градуса, обезвъздуших, перката за охлаждане се включи и те така
                      now. BMW E39 523i '98 170hp
                      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                      Коментар


                        #12
                        Момци то вече сте свършили работата но ето как аз направих моя.Година и половина няма мърданеhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=808182#808182

                        Коментар

                        Working...
                        X