Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загрява на баир.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Ерата на Жигули отдавна отмина. Термостата като отваря увеличава дебита през големия кръг, и намаля дебита през малкя (не го затваря напълно), за да се получи принудителна циркулация на охлаждащата течност през големия кръг, и да се намали циркулацията през малкия кръг. Парното работи в паралел на малкия кръг, за това когато термостата се прецака или откажат вентилаторите на охлаждащия радиатор, парното може да се ползва за охлаждане на ДВГ. А това последното, често подвежда хората, че термостата е скапан, защото в студовете ДВГ се охлажда през парното, независимо дали термостата е отворил или затворил големия кръг. Писали сме, спорили сме на тая тема, който се интересува от подробности да си я изрови и ще му се изяснят много неща. Е, има вероятност и съвсем да мусе замъглят , разискванията са доста обширни.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #77
      Да си приключа темата.
      sok1 написа:
      ПАК СМЕ В ДЖАЗА!! Демек пак сме на пътя!...Тези дни ми предстоят две пътувания от по 100 км и едно около 500 км и тогава ще знам на 100% дали всичко е ОК. ...
      След тези 3 пътувания колата се представи отлично. Проблемът със загряването е в миналото.
      Stop giving directions, just say "Follow me."
      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

      Коментар

      Working...
      X