Вие си вярвате, че перката има значение при каране с 80-100-120?Ако си сложил някакъв смотан радиатор, то са така. Оригиналните са алуминиеви с едни хубави ламели, а новите боклуци са от някаква ламаринка и ламелите им са точно от много тънка ламарина, ефекта е- при натоварване не успяват да охлаждат достатъчно и колата грее. Така съм на Бравото и аз, така бях и на Либрата, докато не махнах новия си радиатор и не сложих стар и оригинален.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загрява на баир.
Collapse
X
-
Вчера свалих термостата и направих едно измерване на параметритеДатчик температура. Мерих само стойностите, подавани към ЕКУ-то.градуси ______ зададени стоности ______ измерени стойности ___30_______________1,679 кОм_____________1,64 кОм___40_______________1,150 кОм_____________1,10 кОм___50_________________807 Ом_______________880 Ом___60_________________576 Ом_______________563 Ом___70_________________418 Ом_______________400 Ом___80_________________309 Ом_______________295 Ом___90_________________231 Ом_______________233 Ом___100________________176 Ом_______________184 Ом (при 98,5 градуса, водата завря)Отчитайки, че има някаква грешка при измерванията, смятам, че датчика е добре.Термостат:зададено_______________________________измеренозапочва да отваря:_______________________започва да отваря:81-85 градуса____________________________89 градусамах отворен при 99-103 гр__________________измерено до 98,5 градусаход - 9,5 мм______________________________измерен ход 5 ммСлед измерване на термостата, взех соломоновско решение и го изкормих. Правилно, грешно, решението беше взето. А и по този начин щях да ликвидирам или да потвърдя евентуална причина.Днес направих пътуване Шумен - София. Като включа климатика, температурата се качва. Интересното е без климатик. През целия път стрелката не падна и милиметър под средната бяла резка. Айде може би падна половин мм и то при спускане, без газ, при скорост около 120. Очаквах с изкормен термостат температурата на ДВГ да падне доста. Уви, не. Напротив, по магистралата при изкачване температурата се качваше и дори се включваше 1-ва степен. Четейки поста на Пакумба (над моя), започвам да си мисля, дали не е от новия ми радиатор. Смених го миналата година, есента. Оригиналния беше протекъл. И сега с новия неоригинален радиатор лъснаха всички проблеми - препълнен климатик, може би запушен дехидратор, неотварящ напълно термостат. Ами ако е от водната помпа? Сменяна е преди 40 к км, Метели. Има ли начин да се диагностицира водна помпа? Или да сменя и нея, барабар с радиатора. Много мразя да сменям докато улуча проблема.На мое място какво бихте направили.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
sok1 написа:Вчера свалих термостата и направих едно измерване на параметритеДатчик температура. Мерих само стойностите, подавани към ЕКУ-то.градуси ______ зададени стоности ______ измерени стойности ___30_______________1,679 кОм_____________1,64 кОм___40_______________1,150 кОм_____________1,10 кОм___50_________________807 Ом_______________880 Ом___60_________________576 Ом_______________563 Ом___70_________________418 Ом_______________400 Ом___80_________________309 Ом_______________295 Ом___90_________________231 Ом_______________233 Ом___100________________176 Ом_______________184 Ом (при 98,5 градуса, водата завря)Отчитайки, че има някаква грешка при измерванията, смятам, че датчика е добре.Термостат:зададено_______________________________измеренозапочва да отваря:_______________________започва да отваря:81-85 градуса____________________________89 градусамах отворен при 99-103 гр__________________измерено до 98,5 градусаход - 9,5 мм______________________________измерен ход 5 ммСлед измерване на термостата, взех соломоновско решение и го изкормих. Правилно, грешно, решението беше взето. А и по този начин щях да ликвидирам или да потвърдя евентуална причина.Днес направих пътуване Шумен - София. Като включа климатика, температурата се качва. Интересното е без климатик. През целия път стрелката не падна и милиметър под средната бяла резка. Айде може би падна половин мм и то при спускане, без газ, при скорост около 120. Очаквах с изкормен термостат температурата на ДВГ да падне доста. Уви, не. Напротив, по магистралата при изкачване температурата се качваше и дори се включваше 1-ва степен. Четейки поста на Пакумба (над моя), започвам да си мисля, дали не е от новия ми радиатор. Смених го миналата година, есента. Оригиналния беше протекъл. И сега с новия неоригинален радиатор лъснаха всички проблеми - препълнен климатик, може би запушен дехидратор, неотварящ напълно термостат. Ами ако е от водната помпа? Сменяна е преди 40 к км, Метели. Има ли начин да се диагностицира водна помпа? Или да сменя и нея, барабар с радиатора. Много мразя да сменям докато улуча проблема.На мое място какво бихте направили.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Иво, почвам да си мисля че проблема може би е в пресостата ти, ако не включва втора степен на перката е възможно да става този ефект, перката се управлява от две вериги, едната е термодатчиците а втората е през пресостата който на база налягането отчетено от него я включва.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Иво, почвам да си мисля че проблема може би е в пресостата ти, ако не включва втора степен на перката е възможно да става този ефект, перката се управлява от две вериги, едната е термодатчиците а втората е през пресостата който на база налягането отчетено от него я включва.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Значи прредишното ми предположение може да излезе верно. Сменил си и казанчето нали, провери за теч през капачката или някъде другаде и дали не засмуква въздух, като провери и тънкия маркуч да не е запушен.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Значи прредишното ми предположение може да излезе верно. Сменил си и казанчето нали, провери за теч през капачката или някъде другаде и дали не засмуква въздух, като провери и тънкия маркуч да не е запушен.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
marea-ta написа:като си изкормил термостата запушили малкия кръг, щото водата /и токът/ търсят наи-малкото съпротивление.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар