Ерата на Жигули отдавна отмина. Термостата като отваря увеличава дебита през големия кръг, и намаля дебита през малкя (не го затваря напълно), за да се получи принудителна циркулация на охлаждащата течност през големия кръг, и да се намали циркулацията през малкия кръг. Парното работи в паралел на малкия кръг, за това когато термостата се прецака или откажат вентилаторите на охлаждащия радиатор, парното може да се ползва за охлаждане на ДВГ. А това последното, често подвежда хората, че термостата е скапан, защото в студовете ДВГ се охлажда през парното, независимо дали термостата е отворил или затворил големия кръг. Писали сме, спорили сме на тая тема, който се интересува от подробности да си я изрови и ще му се изяснят много неща. Е, има вероятност и съвсем да мусе замъглят , разискванията са доста обширни.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загрява на баир.
Collapse
X
-
Да си приключа темата.sok1 написа:ПАК СМЕ В ДЖАЗА!! Демек пак сме на пътя!...Тези дни ми предстоят две пътувания от по 100 км и едно около 500 км и тогава ще знам на 100% дали всичко е ОК. ...Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар