Прави ми впечатление, че като пусна климатика перката тръгва след 20 секунди само на 1 степен и така остава докато работи климатика. Кое командва втората степен на перката, датчика на пресостата ли или комп. на колата? Нещо на място духа сякаш малко хладно не като е в движение ледено. Има ли нещо общо със втората степен на перката? Трв има ли нещо общо със проблема? Поздрави на всички.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатик пунто мк2
Collapse
X
-
Re: Климатик пунто мк2
bobitur написа:Прави ми впечатление, че като пусна климатика перката тръгва след 20 секунди само на 1 степен и така остава докато работи климатика. Кое командва втората степен на перката, датчика на пресостата ли или комп. на колата? Нещо на място духа сякаш малко хладно не като е в движение ледено. Има ли нещо общо със втората степен на перката? Трв има ли нещо общо със проблема? Поздрави на всички.по скоро нещо като биметална пластина стане мноо топло прави контакт , стане още по топло пуска 2ро степен на перката ... А относно ,че трагва перката като пуснеш климатика , може да е шунтира , първа степен и да се включва от управлението на климатика ... (аз съм с една степен мК1 и съм я шунтирал с реле ,прескачам когато си поискам датчика на радиатора и пускам перката ръчно )вече защо му е на климатика и какво охлажда незнам.Относно ,че слабо духа
Ми Задръж газта на 3000 оборота 1 мин и ще ти задуха студено .В нисниките обороти климатика неможе да подържа високо налягане на фреано явно и му отнема повече време да го напомпи ...
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
bobitur написа:Доколкото знам на фреона му трябва добро охлаждане и за това като е мръсен радиатора отпред няма много студ в купето. За това си мисля, че трябва да включва и втора степен на перката. Нека колегите с мк2 споделят как е при тях като се пусне климатика.Просто вентилатора е с 2 степени на първа степен има някво съпротивление и не получава 12 волта точно ... на 2 ра степен няма съпротивление и получава пълни 12 v 40A
относно шунтирането буксата на това дето му викаш пресостат
има 3 кабела (един входящ минус и 2 изходящи единия за 1 степен и другия за 2 ) може да налучкаш кой е кабела за 2ра степен и да вържеш едно кабелче с Минус и ПРекъсвач в купето да я пускаш ръчно ,(желателно е прекъсвача да управлява 40 А реле което да поема пускането и спирането и товара при консумацията на вентилатора щот иначе се стопява ключето за пускане) но дали ще има ефект незнам . Се пак провери с мултицет дали датчика на радиатора прекъсва МИНУСА в веригата
Дане са направили да прекъсва ПЛУСА
дане стане късо
При Мк1 е МИНУС-а
... Но знам ли успех иначе. Ми има логика опитай и успех ... Но явно за да се включва само първа а , втора само понякога ... вероятно втора прави много голяма консумация на ток , което не е желателно ако си с малък акомулатор ...
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
значи при мен като си пусна климатика,перката се пуска само на една степен,иначе като е загрял нали повече двигателя тогава пуска 2-ра дори и 3-та степен,иначе му трябва малко време да работи за да може да достигне максимална мощност на охлаждане и като е в по високи обороти охлажда повече мисля,че е нормално
Коментар
-
Перката задалжително трябва да върти най-малко на първа степен .Понеже радиатора се използва да охлажда и кондензатора на компреосра които е силно нагрят от високото налягане на фреона в него ... Ето схема .Вероятно ако има по добро топло одтаване и охлаждане ще има по добро студо отдаване ... Ако се включва 2ра степен на перака но колко е ренатабилно незнам ето схеми на климатиците в колите Студа се създава при прехода на фреона от място с високо нялягане към място с ниско... от Кондензатора (радитатора от пред ) към испарителя (радиатора в купето) ....>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар