Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатик пунто мк2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатик пунто мк2

    Прави ми впечатление, че като пусна климатика перката тръгва след 20 секунди само на 1 степен и така остава докато работи климатика. Кое командва втората степен на перката, датчика на пресостата ли или комп. на колата? Нещо на място духа сякаш малко хладно не като е в движение ледено. Има ли нещо общо със втората степен на перката? Трв има ли нещо общо със проблема? Поздрави на всички.

    #2
    Re: Климатик пунто мк2

    bobitur написа:
    Прави ми впечатление, че като пусна климатика перката тръгва след 20 секунди само на 1 степен и така остава докато работи климатика. Кое командва втората степен на перката, датчика на пресостата ли или комп. на колата? Нещо на място духа сякаш малко хладно не като е в движение ледено. Има ли нещо общо със втората степен на перката? Трв има ли нещо общо със проблема? Поздрави на всички.
    То мисля ,че не е пресостат (щот си работи и на отворен радиатор демек без налягане пак си пуска перката) по скоро нещо като биметална пластина стане мноо топло прави контакт , стане още по топло пуска 2ро степен на перката ... А относно ,че трагва перката като пуснеш климатика , може да е шунтира , първа степен и да се включва от управлението на климатика ... (аз съм с една степен мК1 и съм я шунтирал с реле ,прескачам когато си поискам датчика на радиатора и пускам перката ръчно )вече защо му е на климатика и какво охлажда незнам.Относно ,че слабо духа Ми Задръж газта на 3000 оборота 1 мин и ще ти задуха студено .В нисниките обороти климатика неможе да подържа високо налягане на фреано явно и му отнема повече време да го напомпи ...
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Доколкото знам на фреона му трябва добро охлаждане и за това като е мръсен радиатора отпред няма много студ в купето. За това си мисля, че трябва да включва и втора степен на перката. Нека колегите с мк2 споделят как е при тях като се пусне климатика.

      Коментар


        #4
        bobitur написа:
        Доколкото знам на фреона му трябва добро охлаждане и за това като е мръсен радиатора отпред няма много студ в купето. За това си мисля, че трябва да включва и втора степен на перката. Нека колегите с мк2 споделят как е при тях като се пусне климатика.
        М то като е мрасен радиатора на климатика от пред ти затруднява топло оддаването му , поне до колкот съм запознат компресора ти напомва газта в предния радиатор под високо нялагане и се отделя топлина (щот се води испарител) а в купето имаш друг радиатор с ниско налягане (кондензатор) отделя студ и вода .При прехода на фреона от високо към ниско налягане се отделя студ ... Явно Водния радиатор охлажда и Радиатора на компресора зада може да достига по голямо налагане на газта и се отделя температура в него и затова се включва перката ... Ми може да я шунтираш с копче ако ти се занимава Просто вентилатора е с 2 степени на първа степен има някво съпротивление и не получава 12 волта точно ... на 2 ра степен няма съпротивление и получава пълни 12 v 40A относно шунтирането буксата на това дето му викаш пресостат има 3 кабела (един входящ минус и 2 изходящи единия за 1 степен и другия за 2 ) може да налучкаш кой е кабела за 2ра степен и да вържеш едно кабелче с Минус и ПРекъсвач в купето да я пускаш ръчно ,(желателно е прекъсвача да управлява 40 А реле което да поема пускането и спирането и товара при консумацията на вентилатора щот иначе се стопява ключето за пускане) но дали ще има ефект незнам . Се пак провери с мултицет дали датчика на радиатора прекъсва МИНУСА в веригата Дане са направили да прекъсва ПЛУСА дане стане късо При Мк1 е МИНУС-а ... Но знам ли успех иначе. Ми има логика опитай и успех ... Но явно за да се включва само първа а , втора само понякога ... вероятно втора прави много голяма консумация на ток , което не е желателно ако си с малък акомулатор ...
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          значи при мен като си пусна климатика,перката се пуска само на една степен,иначе като е загрял нали повече двигателя тогава пуска 2-ра дори и 3-та степен,иначе му трябва малко време да работи за да може да достигне максимална мощност на охлаждане и като е в по високи обороти охлажда повече мисля,че е нормално

          Коментар


            #6
            Перката задалжително трябва да върти най-малко на първа степен .Понеже радиатора се използва да охлажда и кондензатора на компреосра които е силно нагрят от високото налягане на фреона в него ... Ето схема .Вероятно ако има по добро топло одтаване и охлаждане ще има по добро студо отдаване ... Ако се включва 2ра степен на перака но колко е ренатабилно незнам ето схеми на климатиците в колите Студа се създава при прехода на фреона от място с високо нялягане към място с ниско... от Кондензатора (радитатора от пред ) към испарителя (радиатора в купето) ....
            Прикачени файлове
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Мисля си, че може би се включва и втора степен просто да не съм забелязал. Тъй като чета и в алфа форум, че щом се включва първа степен се включва и втора на по-високи обороти и при по-топло време. Ако има проблем направо ще тръгва на втора степен, поне така пишат колегите от алфа форума.

              Коментар

              Working...
              X