Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Kлиматик За коли на газ ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Kлиматик За коли на газ ...

    Плевенски инженер измисли как най-масовите руски автомобили -
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    Re: Kлиматик За коли на газ ...

    етука един пич се е заиграл ... http://mazeto.net/index.php/topic,4864.0.html
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      малееее ми то като никой не се е сетил за този варянт и не е много трудно изпълним и може да се сложи на всяка кола с Газова и парно
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #4
        todorshalev написа:
        малееее ми то като никой не се е сетил за този варянт и не е много трудно изпълним и може да се сложи на всяка кола с Газова и парно
        М да , до колкото четох в темата , накрая е напраил някъф вариант да ползва оригиналния испартел без нинкакви други с няккаъв клапан ... и само серпентина да отдава студа несъм много на ти ...Но ако някой е в час ... нанвивам се за такава щуротия ...
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          до колкото прочетох и разбрах накрая човека ползва:оригиналния си му изпарител (без преправяне)оригиналното радяторче за парнотоедин датчик за температура (15 градуса)баипасен клапан и водна помпа от Мерцедеспомпата е сложена м/у радяторчето и изпарителятам е сложен и датчика за температура а на тройниците (дето са сложени да се свърже изпарителя) на водата са сложени клапаните който при падане на температурата на антифриза (във радяторчето и изпарителя) под 15 градуса да отвори за кратко време за да се избегне обледяване и замръзване на изпарителя принципно схемата е много проста и при повече обороти на колата ще изстудява повече ако си намеря помпа за вода може и да го пробвам
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар


            #6
            На този инженер дипломата май е от някоя вечерна гимназия... Ако беше толкоз лесно, всички щяха да са с такъв охладител, ама я сметнете колко студ ще произвежда!Колкото до чешките хладилници на пропан-бутан, при тях пропана захранва горелка, вместо ел нагревател...
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              Тая ИНОВАЦИЯ неименуемо ще даде проблем при работата на ДВГ на газ, сомо по сеебеси промяната на дължината на пътищата ще даде промяна на налягането и температурата на газта което ще влоши работата на ДВГ.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Мога само да предполагам
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  todorshalev написа:
                  до колкото прочетох и разбрах накрая човека ползва:оригиналния си му изпарител (без преправяне)оригиналното радяторче за парнотоедин датчик за температура (15 градуса)баипасен клапан и водна помпа от Мерцедеспомпата е сложена м/у радяторчето и изпарителятам е сложен и датчика за температура а на тройниците (дето са сложени да се свърже изпарителя) на водата са сложени клапаните който при падане на температурата на антифриза (във радяторчето и изпарителя) под 15 градуса да отвори за кратко време за да се избегне обледяване и замръзване на изпарителя принципно схемата е много проста и при повече обороти на колата ще изстудява повече ако си намеря помпа за вода може и да го пробвам
                  Колега я драсни една схема на Паинт принципно , за водна помпа , що да не е електирческа примерно ? на 12v , щот тая от мерцедес кво е я върти , представям си нещо и да найстина е просто , но зимата ко праим ? след като радиаторчето ще е затоворен цикал с испарителя ? Зимата как ще духа топло . Не е ли удачно да с 2 радиаторчета ? Етука надрасках как си го представям , някой ако има идей и как св вижда ползването на един радиатор и за топло и за студено ? Сякви идей приемам Изивнявам се за драсканицата предварително ...
                  Прикачени файлове
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    относно помпата http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=10990.0 ... Какво представлява бай пасния клапан ?http://translate.google.bg/translate?hl=bg&langpair=en|bg&u=http://www.alibaba.com/showroom/car-12v-dc-water-pump.html <- помпи ...
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #11
                      Нещо ми се струва че няма да охлажда много, принципно става ама слаба работа. Никъде не пише колко е ефекта. Там където е първия изпарител за охлаждането, газта ще се изстудява и ще тече много бавно
                      FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                      FIAT Punto sx 75 '94

                      Коментар


                        #12
                        slav4o_vt написа:
                        Нещо ми се струва че няма да охлажда много, принципно става ама слаба работа. Никъде не пише колко е ефекта. Там където е първия изпарител за охлаждането, газта ще се изстудява и ще тече много бавно
                        идеята с 2 испарителя е отпаднала поради загуба на нялягане ... Плюс тва има опасност от обгазяване ... Ползва се нормалния испарител и студа му се отвежда чрез вода и помпа в радиаторчето на парното в затворен кръг и от време на време се вкарва топла вода от двигателя с баипасен клапан зада не замръзне испарителя ... Омувам го но немога да го измисля с eдин радиатор а и схемата дето съм драснал е малко грешна.Смисал искам да има и летен и зимен режим ... с цъкане на няколко копчета и ползване на един радиатор ... Ми да си тече бавно за малки мотори , едвали ще има недостиг ...
                        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                        Коментар


                          #13
                          Ама той изпарителя трябва да е максимално горещ за изпаряване, а пък за охлаждане максимално студен. Което е противоречиво.
                          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                          FIAT Punto sx 75 '94

                          Коментар


                            #14
                            slav4o_vt написа:
                            Ама той изпарителя трябва да е максимално горещ за изпаряване, а пък за охлаждане максимално студен. Което е противоречиво.
                            според мен испарителя не е нужно да е максимално горещ ... Просто се загрява задане замръзне , щото точно в него се прави прехода от високо към място с ниско налягане и газта отдава студ ... И тука няма да е максимално студен а някаде 6-7 градуса ... и от време на време му се вакра топла вода с байпасен клапан за дане замръзне ... Но се пак тва са мой предположения ...
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар


                              #15
                              Ех как случайно попаднах на тая тема. Интригува ме тая мисъл втора година и все не мога да намеря време и малко лев да пробвам на моето Типо. Хем се опасявам че няма да стане съвсем добре хем ме яде творческата мисъл. Ся ще ви подхвърля моите идеи да ви запаля още. Мисля си да експериментирам с оригинален радиатор на климатик. Значи за моето Типо търсих цялата кутия с парното и радиатора на климата за да ползвам хем готовия радиатор хем да има клапа за рециркулация ( то без нея не става климатик). имам два изпарителя които да развалям и да експериментирам. По мое мнение това с помпата и въртенето на вода е вятър работа. При темп.15 гр. на водата колко ли ще духа през духалките. Трябва повече студ. Идеята ми е преди радиатора на климата да се сложи редуциращ вентил ( ето такъв :http://www.elektrik90.com/index.php?itemID=739 ) и газтта да се изпарява във радиатора , който всъщност си е точно изпарител. Налягането ще се понижава от около 5 атм. в бутилката да около 1 , колкото е работното налягане на изпарителя на колата. от радиаторчето изпарената газ си отива в изпарителя на АГУ-то като там е махната първата степен която регулира налягането и изпарява газтта. не ни е нужна защото ние вече сме я изпарили газтта и понижили налягането . Фактически от изпаритяля на АГУ остава само клапан и дозиращата мембрана. Така при изпарението взимаме студа за купето а газовата си работи нормално. Мислех да сложа втори изпарител който да си работи директно с мотора и да се превключват двата . Един вид със и без климатик.
                              не подценявайте италианските коли
                              Tipo 1.6 (149.C2.046)

                              Коментар

                              Working...
                              X