Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1.6 16v липсващ реостат за охлаждането

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava 1.6 16v липсващ реостат за охлаждането

    Здравейте колеги, наскоро станах собственик на брава 1.6 но и аз се сблъсках с проблема с охлаждането. Разбрах от теми във форума че трябва да търся реостат и релета за степените на перката понеже не ми работи първата степен,втората работи.Оказа се че нямам нито реле нито реостат,според това което виждам. Качвам някои снимки да погледнете и вие за да видя правилно ли съм се насочил.
    Прикачени файлове

    #2
    Привет, реостата е на самия радиатор там където са двете букси за перката, завит е с две рапидки и е зелен на цвят. А това което си снимал е буксите за релетата и предпазителите който стоят в блок захванат пред акумолатора. на снимката се вижда че блока просто липсва. Релето за степените на перката също трябва да е закачено на радиатора.Релетата който при теб липсват по спомен са за бензиновата помпа, помпата за чистачките и ище нещо имаше. Намери си брок и нови основи за релетата. Проблема който имаш не е на снимките който си показал.прочети тези две теми http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p....php?t=89918А ако не се справяш с проблема, Ямбол не е толкова далече, можеш да потърсиш ш Хитко за помощ, сервиза му е един от най добрите, и винаги поправят италянките с желание.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Мерси за бързия отговор колега,сега погледнах пак но няма нищо по радиатора и перката освен кабела който е за перката . Имам също и датчик на радиатора който е за температурата ,разширителния съд пък е хванат за радиатора.Просто нямам нищо,не мога да си го обясня от къде взима перката за първата степен. Ето още снимки от радиатора.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        Така като гледам снимките и се сещам смътно за нещо: колата май няма климатик и не знам защо си мисля, че тези без климатик са само с една степен.... може и да бъркам ама все си мисля, че така съм го чел някъде.....
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          veselin10 написа:
          Така като гледам снимките и се сещам смътно за нещо: колата май няма климатик и не знам защо си мисля, че тези без климатик са само с една степен.... може и да бъркам ама все си мисля, че така съм го чел някъде.....
          Да има такъв вариант при 1.4 Така и не видях къде и влизат кабелите на тая перка, има нещо криво по тая инсталация. Съвета ми е да намериш същия модел и да погледнеш как са нещата.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Погледнах същия модел само че с климатик и там където съм снимал моите висящи букси има една метална кутия където всичките са вътре плюс няколко релета. Само дето аз нямам такива релета,не знам дали защото нямам климатик е така.Огледах и инсталацията на другия и моята , разликата е че на този с климатика има допълнителни кабели за тези релета а на моята изобщо няма.Също огледах и за отрязани кабели на моята но няма нищо всичко е с оригиналните кабели.Не знам дали този кабел които е закачен за корпуса на перката не е за реостата защото първата ми скорост на перката изобщо не включва а втората се пуска малко след като мине средата на датчика.

            Коментар


              #7
              Тоя кабел удивително прилича на букса за термо датчик, има радиатори който имат термодатчик на тях. Буксите за реостата са единични и са с дебели кабели. тая намя да издължи, така че не е тя. Снимай самите кабели който захранват перката на радиатора, те са за степените.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                Тоя кабел удивително прилича на букса за термо датчик, има радиатори който имат термодатчик на тях. Буксите за реостата са единични и са с дебели кабели. тая намя да издължи, така че не е тя. Снимай самите кабели който захранват перката на радиатора, те са за степените.
                Имам термо датчик на радиатора е хванат и си има кабел включен в него, перката също е включена а кабела и влиза там където влизат и двата бушона с буксата на които нямам кутия. Идва общ кабел и се разклонява за перката и за термо датчикът. Но интересното е какво е имало на тези двете свободните букси.

                Коментар


                  #9
                  Едното прилича на букса за фаровете, това с трите пина,
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Имам термо датчик на радиатора е хванат и си има кабел включен в него, перката също е включена а кабела и влиза там където влизат и двата бушона с буксата на които нямам кутия. Идва общ кабел и се разклонява за перката и за термо датчикът. Но интересното е какво е имало на тези двете свободните букси. Oт това което си написал става ясно че нямаш степени на перката и единствената и скорост се включва от контактен датчик завит на радиатора който прекъсва единия от захранващите кабели на перката.За да намалиш температурата на включване на перката виж колко градуса пише на твоя датчик и си купи такъв който да включва на 3-4-5 градуса по-малко.

                    Коментар

                    Working...
                    X