питането е следното при включване на климатика вентилатора на радиатора тръгва на 1 степен за около 10сек и преминава на 2ра скорост и така си работи постоянно, колата е на място при достигане на температурата в която се включва перката от загрял двигател се включва 1 скорост както е нормално ВЪПРОСА Е НОРМАЛНО ЛИ Е С КЛИМАТИК ДА РАБОТИ НА 2 СКОРОСТ ВЕНТИЛАТОРА ПОСТОЯННО И ОБЩО ВЗЕТО КОЕ Е НОРМАЛНО
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно степени на вентилатор при включен климатик
Collapse
X
-
Re: Въпрос относно степени на вентилатор при включен климати
abugarsia написа:питането е следното при включване на климатика вентилатора на радиатора тръгва на 1 степен за около 10сек и преминава на 2ра скорост и така си работи постоянно, колата е на място при достигане на температурата в която се включва перката от загрял двигател се включва 1 скорост както е нормално ВЪПРОСА Е НОРМАЛНО ЛИ Е С КЛИМАТИК ДА РАБОТИ НА 2 СКОРОСТ ВЕНТИЛАТОРА ПОСТОЯННО И ОБЩО ВЗЕТО КОЕ Е НОРМАЛНОКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колеги, ще подновя темата понеже възникна у мен един въпрос. Колата е Мареа 1.8 1997г. Наложи се да сменям вентилатора на радиатора и установих, че моя /стария/ има реостат /изгорял най-вероятно/, но няма кутия с релета. В същото време датчика на термостата ми е с два извода, което предполага, че не може да поддържа два температурни режима.Въпросът ми е, според вас имам ли две скорости на вентилатора и ако сменя реостата ще се включва ли по-бавната. До сега не съм забелязвал да работи - включвала се е единствено високата скорост.Благодаря ви предварително!Fiat Marea 1.8 16V
Коментар
-
той този датчик е за към компютъра ми се струваа ако беше така както ти си мислиш, би трябвало да беше със 3 извода т.е. един общ и два контакта за първа и втора степен.Реостата го премери с уред колко ома е би трябвало да е няколко ома. Ако пък го шунтираш с проводник още когато дойде време за първа степен ще включва на втора. Ако ти е повреден, но ще разбереш, че е от него при по-ранното включване.
Коментар
-
Реостата е 30 или 50 ома, зависи вече от колата. Има датчик, който е с 3 извода, един общ и 2 за съответните температури. Управлението на вентилатора, както и на неговите степени се осъществява по сигнал от компютъра. Релата поне при мен са 3 ! Държа да отбележа , че колата е склиматроник. Релета са в кутийка зад левия фар и са съответно 20А, 30А и едно 50 А, което при включването на климатроника работи дори без да има другите 2 релета налични. Ако реостата е здрав се насочи към бушони и след това релета.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Имаш две степени, препоръчвам ти да смениш първи и ДВЕТЕ КАБЕЛНИ ОБУВКИ НА БУКСАТА.Проверка на реостата, нов струва 20лв. и на самия радиатор, като погледнеш от горе в ляво има една кутиика закачена до перката там ти е релето за степените, вътре влизат малко по дебели черневи кабели. Имаш и реле в кутииката пред АБ. както имаш и силов бушон над АБ до АБС мисля беше 60 ам.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар