Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло вместо антифриз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Масло вместо антифриз

    Искам да задам един може би глупав въпрос, но може ли антифриза да се замени с някакво рядко масло, например машинно или олио ? Въпроса ми се породи заради писаниците че с вода се вдига по-рано налягането в системата. Ако е с масло, то няма да има разширение и би трябвало да може дори на отворена система да се кара.... или не ???
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    #2
    Zaradi по-високия вискозитет и по-малката специфична топлоемкост.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      Ха-ха .........нема стане.По хубава си мисли да ги наливаш в резервоара....
      Fiat Punto 1,7 td
      Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

      Коментар


        #4
        Re: Масло вместо антифриз

        slav4o_vt написа:
        Искам да задам един може би глупав въпрос, но може ли антифриза да се замени с някакво рядко масло, например машинно или олио ? Въпроса ми се породи заради писаниците че с вода се вдига по-рано налягането в системата. Ако е с масло, то няма да има разширение и би трябвало да може дори на отворена система да се кара.... или не ???
        Ти при изправна система пак можеш да си караш с развита капачка, ако това ти е целта
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #5
          Основният въпрос е защо ти е нужно това?
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Re: Масло вместо антифриз

            slav4o_vt написа:
            Искам да задам един може би глупав въпрос, но може ли антифриза да се замени с някакво рядко масло, например машинно или олио ? Въпроса ми се породи заради писаниците че с вода се вдига по-рано налягането в системата. Ако е с масло, то няма да има разширение и би трябвало да може дори на отворена система да се кара.... или не ???
            Може да караш с бензин Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              карай си с антифриз после да няма мЪки Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
              фиат типо 1.4 cat.ie Бахх Маамууу
              Фиат Стило - 1.8 16V , 133 магарета

              Коментар


                #8
                Re: Масло вместо антифриз

                BO написа:
                slav4o_vt написа:
                Искам да задам един може би глупав въпрос, но може ли антифриза да се замени с някакво рядко масло, например машинно или олио ? Въпроса ми се породи заради писаниците че с вода се вдига по-рано налягането в системата. Ако е с масло, то няма да има разширение и би трябвало да може дори на отворена система да се кара.... или не ???
                Може да караш с бензин Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                Може и с бензин, ама трябва да смени водната помпа с бензинова. Както и да сложи маслена, ако иска да кара с масло вместо антифриз.
                00' Bravo 105 JTD

                Коментар


                  #9
                  Много го бъзикате момчето, не е хубаво така :D Славчо, антифриза си има определени качества на топлоносител, които други течности не притежават. Антифриза е комбинация от няколко химични вещетва и вода, за да може бързо да отнема топлината на ДВГ. С масла и други подобни няма да е е ефективна охладителната система и ДВГ ще прегрее лесно, дори течноста да ти отчита нормална работна температура. На всичко отгоре, вискозитета на маслото значително много се влияе от температурата му. Зимно време дори и при загрял до работна температура ДВГ, маслото в радиатора ще е гъсто и ще оказва голямо съпротивление на водната помпа, като по този начин то ще се върти почти изцяло в малкия кръг и ще останеш без охлаждане като при запушен радиатор. Надявам се това да ти е достатъчно, за да се откажеш от такива експерименти :D
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    E....ТИ ГЛУПОСТИТЕ!!!

                    Коментар


                      #11
                      Re: Масло вместо антифриз

                      slav4o_vt написа:
                      Искам да задам един може би глупав въпрос, но може ли антифриза да се замени с някакво рядко масло, например машинно или олио ? Въпроса ми се породи заради писаниците че с вода се вдига по-рано налягането в системата. Ако е с масло, то няма да има разширение и би трябвало да може дори на отворена система да се кара.... или не ???
                      Не, причината е охлаждането. Водата е най-добрия топлоносител. По същата причина и никога не се кара с чист антифриз. А новите на етилен гликол вообще не са предназначени да работят без вода. Единствения недостатък на водата в случая е корозията, но с подходящ антифриз нищо не ръждясва.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        marinavtom написа:
                        E....ТИ ГЛУПОСТИТЕ!!!
                        Подкрепям мнението ти! Маслените системи за топлопренос са по-добри от антифризните, обаче е въпрос на пари.Ама се практикуват за стационарни отоплителни системи. Не се прилагат в автомобилостроенето. Автомобила е на открито, може да бъде при температура под -25 градуса... Има масла, които са течни при тази температура, но цената им започва от 10 лв./л. нагоре. Не е ефикасно.
                        Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.

                        Коментар


                          #13
                          veni224 написа:
                          marinavtom написа:
                          E....ТИ ГЛУПОСТИТЕ!!!
                          Подкрепям мнението ти! Маслените системи за топлопренос са по-добри от антифризните, обаче е въпрос на пари.Ама се практикуват за стационарни отоплителни системи. Не се прилагат в автомобилостроенето. Автомобила е на открито, може да бъде при температура под -25 градуса... Има масла, които са течни при тази температура, но цената им започва от 10 лв./л. нагоре. Не е ефикасно.
                          Като говориш за температури и цени, я кажи нещо за трансформаторните масла! :D
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #14
                            muns61 написа:
                            veni224 написа:
                            marinavtom написа:
                            E....ТИ ГЛУПОСТИТЕ!!!
                            Подкрепям мнението ти! Маслените системи за топлопренос са по-добри от антифризните, обаче е въпрос на пари.Ама се практикуват за стационарни отоплителни системи. Не се прилагат в автомобилостроенето. Автомобила е на открито, може да бъде при температура под -25 градуса... Има масла, които са течни при тази температура, но цената им започва от 10 лв./л. нагоре. Не е ефикасно.
                            Като говориш за температури и цени, я кажи нещо за трансформаторните масла! :D
                            Остви ги тия мераци :D Трансформаторите се охлаждат с масло, защото трансформаторното масло не е електропроводимо. Налей му антифриз на трафа, и бягай далеч, преди да пуснат тока
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар

                            Working...
                            X