Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата ми загрява???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата ми загрява???

    Здравейте, колата ми е Фиат Браво 1.4 12V 80 к.с. 97’. Вчера както си карах, видях , че температурата е почти в червеното и ми хвърляше вода от разширителния съд. Парното ми не духа топло, маркуча за вода м/у радиатора и двигателя е студен, а този над него (с термостата) е горещ, а перката не ми се включва. Идеи?

    #2
    Налей вода в съда и обезвъздуши от пробката зад двигателя. При мен се случва това когато карам на климатик заради скапан радиатор.Другия вариянт е капачката на разширителния съд да ти е кофти и при по-голямо налягане да хвърля водата.

    Коментар


      #3
      Оказа се, че съм духнал гарнитура, най-вероятно защото ми е заминал датчика за перката

      Коментар


        #4
        Получило се е така, защото си я карал тази кола без вода. Така да хвърли изведнъж гарнитура няма как да стане. Търси причини за това нещо - не става от днес за утре този проблем. Това с перката не е 100 процентов аргумент и причина.

        Коментар


          #5
          Вода си имаше колата, тя никога не е губела нито масло, нито вода, а и редовно си я проверявам. Най-вероятно датчика на перката е заминал, колата е прегряла и е духнала гарнитурата

          Коментар


            #6
            Явно не ти циркулира водата и за това не ти включва перката. Радиатора е студен нали ?
            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
            FIAT Punto sx 75 '94

            Коментар


              #7
              Студен беше, да. От издуханата гарнитура сигурно е влизало постоянно въздух и е правело въздушна възглавница. А и ми наду маркуча на термостата.

              Коментар


                #8
                Оказа се, че датчика на перката си е работил нормално. Просто е дошло времето на гарнитурата. (бяха се появили язви по главата, но се оправиха с няколко наварки). Сега обаче след смяната, колата почна да ми държи 600 оборота при нормални - 850. Не е от стъпковия мотор, защото си ги поддържа постоянни. От какво може да е? Аз мисля, да регулирам ТПС-а, но не съм сигурен дали трябва. Някакви идеи?

                Коментар

                Working...
                X