Dido_Lyubenov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нормално работно налягане на охладителната система на Marea
Collapse
X
-
u_bo
-
u_bo, според теб каквото пише на капачката такова е и постоянното работно налягане на системата ли?По твоята логика един автомобил не може да работи без капачка, така ли?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:u_bo, според теб каквото пише на капачката такова е и постоянното работно налягане на системата ли?По твоята логика един автомобил не може да работи без капачка, така ли?Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Охладителната система може да работи и в отворено състояние, когато течноста е съобразена с работната температура. Проблем е, че отворената система не може да задържи изпаренията, които няма да ги има само ако течноста не е течност а е преминала в твърдо агрегатно състояние (замръзнала). Клапана на капачката изпълнява ролята на предпазен клапан в тази затворена система. Работи двупосочно. При превишаване на налягането в системата над максимално зададеното, клапана отваря и освобождава изпарения до падане на налягането в системата под това на предпазния клапан. Това се получава при загряване на течноста, което води до увеличаване на обема и. Съответно "празния" обем в разширителния съд намалява и се повишава наляганео в него. При охлаждане, течноста се свива, и е възможно да се получи вакуум в системата. За целта клапана в капачката действа и в обратна посока, за да изравни пониженото налягане с атмосферното. По време на работа на ДВГ, температурата на течноста постоянно варира, което е причина налягането в системата да се променя с промяна на температурата на ДВГ. В случая замяната на капачка на 1.6 с такава от 1.8 мотор, не представлява абсолютно никакъв проблем, като се вземе разликата в работните температури на термостата от само 1* С в повече при мотор 1.6 . Колега betuk, помпата не повишава налягането в системата спрямо атмосферното, нито го понижава. Нейната задача е да осигури циркулация в системата и налягането което създава е между входа и изхода на помпата. То няма отношениe към клапана на капачката на разширителния съд.Колега u_bo, уиски можем да пием и без да се обзалагаме. :D Имам достатъчно да те почерпя и да изясним работата на тоя клапан и след това да се донапиемОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
betuk написа:BO написа:u_bo, според теб каквото пише на капачката такова е и постоянното работно налягане на системата ли?По твоята логика един автомобил не може да работи без капачка, така ли?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
u_bo
Dido_Lyubenov написа:Охладителната система може да работи и в отворено състояние, когато течноста е съобразена с работната температура. Проблем е, че отворената система не може да задържи изпаренията, които няма да ги има само ако течноста не е течност а е преминала в твърдо агрегатно състояние (замръзнала). Клапана на капачката изпълнява ролята на предпазен клапан в тази затворена система. Работи двупосочно. При превишаване на налягането в системата над максимално зададеното, клапана отваря и освобождава изпарения до падане на налягането в системата под това на предпазния клапан. Това се получава при загряване на течноста, което води до увеличаване на обема и. Съответно "празния" обем в разширителния съд намалява и се повишава наляганео в него. При охлаждане, течноста се свива, и е възможно да се получи вакуум в системата. За целта клапана в капачката действа и в обратна посока, за да изравни пониженото налягане с атмосферното. По време на работа на ДВГ, температурата на течноста постоянно варира, което е причина налягането в системата да се променя с промяна на температурата на ДВГ. В случая замяната на капачка на 1.6 с такава от 1.8 мотор, не представлява абсолютно никакъв проблем, като се вземе разликата в работните температури на термостата от само 1* С в повече при мотор 1.6 . Колега betuk, помпата не повишава налягането в системата спрямо атмосферното, нито го понижава. Нейната задача е да осигури циркулация в системата и налягането което създава е между входа и изхода на помпата. То няма отношениe към клапана на капачката на разширителния съд.Колега u_bo, уиски можем да пием и без да се обзалагаме. :D Имам достатъчно да те почерпя и да изясним работата на тоя клапан и след това да се донапиемBO написа:u_bo, според теб каквото пише на капачката такова е и постоянното работно налягане на системата ли?По твоята логика един автомобил не може да работи без капачка, така ли?
Коментар
-
u_bo написа:Dido_Lyubenov написа:Охладителната система може да работи и в отворено състояние, когато течноста е съобразена с работната температура. Проблем е, че отворената система не може да задържи изпаренията, които няма да ги има само ако течноста не е течност а е преминала в твърдо агрегатно състояние (замръзнала). Клапана на капачката изпълнява ролята на предпазен клапан в тази затворена система. Работи двупосочно. При превишаване на налягането в системата над максимално зададеното, клапана отваря и освобождава изпарения до падане на налягането в системата под това на предпазния клапан. Това се получава при загряване на течноста, което води до увеличаване на обема и. Съответно "празния" обем в разширителния съд намалява и се повишава наляганео в него. При охлаждане, течноста се свива, и е възможно да се получи вакуум в системата. За целта клапана в капачката действа и в обратна посока, за да изравни пониженото налягане с атмосферното. По време на работа на ДВГ, температурата на течноста постоянно варира, което е причина налягането в системата да се променя с промяна на температурата на ДВГ. В случая замяната на капачка на 1.6 с такава от 1.8 мотор, не представлява абсолютно никакъв проблем, като се вземе разликата в работните температури на термостата от само 1* С в повече при мотор 1.6 . Колега betuk, помпата не повишава налягането в системата спрямо атмосферното, нито го понижава. Нейната задача е да осигури циркулация в системата и налягането което създава е между входа и изхода на помпата. То няма отношениe към клапана на капачката на разширителния съд.Колега u_bo, уиски можем да пием и без да се обзалагаме. :D Имам достатъчно да те почерпя и да изясним работата на тоя клапан и след това да се донапиемBO написа:u_bo, според теб каквото пише на капачката такова е и постоянното работно налягане на системата ли?По твоята логика един автомобил не може да работи без капачка, така ли?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не знам пичове!- , но предната ми кола (vw jetta 1990г) не беше така, незатворя ли капачката, почваше да блика от казанчето,но това го правеше като стигне 60-70 гр нагоре.Дори и по предната :D Москвич Алеко с двигател на москвич , пак правеше тоя номер, иначе карах един форд транзит бензинов при него нямаше това нещо, можех да си карам без капачка, но на москвето и джетата беше абсурд.Знам само че бая зор се обезвъздушаваше москвича,така преебах гарнитура, слагахме газова, уж обезвъздушихме, но вятър!!- на 5-тия км изхвърли водата. На тази не съм я пробвал, но може и да работи както бе при форда, не смятам да пробвам за сега...... Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Fiat palio 1.7td
Коментар
-
betuk написа:Не знам пичове!- , но предната ми кола (vw jetta 1990г) не беше така, незатворя ли капачката, почваше да блика от казанчето,но това го правеше като стигне 60-70 гр нагоре.Дори и по предната :D Москвич Алеко с двигател на москвич , пак правеше тоя номер, иначе карах един форд транзит бензинов при него нямаше това нещо, можех да си карам без капачка, но на москвето и джетата беше абсурд.Знам само че бая зор се обезвъздушаваше москвича,така преебах гарнитура, слагахме газова, уж обезвъздушихме, но вятър!!- на 5-тия км изхвърли водата. На тази не съм я пробвал, но може и да работи както бе при форда, не смятам да пробвам за сега...... Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
u_bo
-
u_bo написа:някой да се сеща, че термостата освен от температура се отваря и от налягане?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
u_bo написа:BO написа:u_bo, според теб каквото пише на капачката такова е и постоянното работно налягане на системата ли?По твоята логика един автомобил не може да работи без капачка, така ли?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
u_bo написа:някой да се сеща, че термостата освен от температура се отваря и от налягане?Fiat palio 1.7td
Коментар
-
betuk написа:u_bo написа:някой да се сеща, че термостата освен от температура се отваря и от налягане?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар