янко написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1,6 загрява повече от нормалното
Collapse
X
-
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Здравейте, колеги! Благодаря на всички за отговорите.Относно дясната клема на снимките на 2ра страница - при мен тя не е букса и не можах да я извадя, беше затегната и помислих, че е някаква маса и не посмях да я вадя, за да не я повредя, но не можах да видя в какво състояние е. Сега от вас разбирам, че в действителност се вади - ще пробвам, ще сваля и пластмасата, за да видя в какво състояние е резистора.Относно моста, да видим правилно ли съм разбрал. Доколкото разбрах значи моста НЕ се прави от резистора от снимките на 2ра страница, а от датчика на радиатора, който се намира от шофъорската страна на радиатора ( на втората снимка от поста ми на 1ва страница ) Свалям буксата и ще видя крачетата, ако на горния ред има 2 крачета, а на долния 1, свързвам горното ляво с долното, след това горното дясно със средното, както е писал Оги. Само че тук не разбрах кое средно, при положение, че горе има 2, а долу 1 краче? Между тях ли има средно краче?Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
ogi28b написа:Под средно имам предвид долното. Съжалявам за написаното, поправих го. Долното се пада някак по средата между горните две. Все едно в стена от тухли - една тухла и над нея - две тухли долната се пада в средата на горните две.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Колеги, направих мост - тръгна само втората степен, първата не. Реостатът ли е проблема?----------------------------------------------ogi28b: Много вероятно - да. Въпреки че на Радо Ливърпула проблемът беше едновременно на две места: в реостата и също така - кабелът между реостата и датчика беше с остаряла и напукана изолация, което беше довело до навлизане на вода, водата беше разяла кабела и вътре вместо кабел имаше такова синьо на прах. То е достатъчно за да може да предаде напрежение +12 на буксата на датчика, но не може да премине достатъчно ток, за да заработи перката. И ние стоим се чудим - как така всичко е наред и все пак - не работи вентилатора. Направи следното - двата кабела на реостата ги вържи един за друг, така все едно го вадиш от системата. След това - като направиш пак мостчето на датчика на радиатора, трябва и в двата случая да завърти на бързата степен, но прави пробата с по-дебел кабел и за много кратко време. Ако се получи така - значи проблемът е в реостата или в кабелните му обувки. Предвид снимките ти - възможно е реостатът да е здрав, а само тази дясната, дето изглежда изгоряла - да прави проблем и да не контактува.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
ogi28b написа:Май трябва да си почина .... вместо нов пост, съм редактирал този на колегата.....Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар