Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1,6 загрява повече от нормалното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    янко написа:
    Дясната клема,моя на бравата беше същия и се разпадна при опит за разглобка
    той е на втора степен не в него проблма, но като се сменят се сменят и двете, стават обикновенни каблени обувки от 10ст.Мислех че говорим за реостата и термосъпротивлението/термо бушон така наречен/
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      Само че е добре да се запоят и евентуално да се смени част от кабела .Аз моя го бях сменил с някакъв бош останал незнайно откъде.Имах предвид дясната клема на реостата
      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

      Коментар


        #33
        И аз мисля, че има проблем с дясното, но е било трудно за снимане и няма фокус, за това не се наех да се изкажа категорично. Иска сваляне и разследване на случая.Надявам се тази картинка да помогне за установяване на евентуални проблеми:
        Прикачени файлове

        Коментар


          #34
          Здравейте, колеги! Благодаря на всички за отговорите.Относно дясната клема на снимките на 2ра страница - при мен тя не е букса и не можах да я извадя, беше затегната и помислих, че е някаква маса и не посмях да я вадя, за да не я повредя, но не можах да видя в какво състояние е. Сега от вас разбирам, че в действителност се вади - ще пробвам, ще сваля и пластмасата, за да видя в какво състояние е резистора.Относно моста, да видим правилно ли съм разбрал. Доколкото разбрах значи моста НЕ се прави от резистора от снимките на 2ра страница, а от датчика на радиатора, който се намира от шофъорската страна на радиатора ( на втората снимка от поста ми на 1ва страница ) Свалям буксата и ще видя крачетата, ако на горния ред има 2 крачета, а на долния 1, свързвам горното ляво с долното, след това горното дясно със средното, както е писал Оги. Само че тук не разбрах кое средно, при положение, че горе има 2, а долу 1 краче? Между тях ли има средно краче?
          Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

          FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

          Коментар


            #35
            По тази схема на едното ще има маса ,а на другите +.Масата е централното
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              #36
              Под средно имам предвид долното. Съжалявам за написаното, поправих го. Долното се пада някак по средата между горните две. Все едно в стена от тухли - една тухла и над нея - две тухли долната се пада в средата на горните две.

              Коментар


                #37
                ogi28b написа:
                Под средно имам предвид долното. Съжалявам за написаното, поправих го. Долното се пада някак по средата между горните две. Все едно в стена от тухли - една тухла и над нея - две тухли долната се пада в средата на горните две.
                Ясно, сега разбрах. Благодаря на всички!
                Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                Коментар


                  #38
                  Колеги, направих мост - тръгна само втората степен, първата не. Реостатът ли е проблема?----------------------------------------------ogi28b: Много вероятно - да. Въпреки че на Радо Ливърпула проблемът беше едновременно на две места: в реостата и също така - кабелът между реостата и датчика беше с остаряла и напукана изолация, което беше довело до навлизане на вода, водата беше разяла кабела и вътре вместо кабел имаше такова синьо на прах. То е достатъчно за да може да предаде напрежение +12 на буксата на датчика, но не може да премине достатъчно ток, за да заработи перката. И ние стоим се чудим - как така всичко е наред и все пак - не работи вентилатора. Направи следното - двата кабела на реостата ги вържи един за друг, така все едно го вадиш от системата. След това - като направиш пак мостчето на датчика на радиатора, трябва и в двата случая да завърти на бързата степен, но прави пробата с по-дебел кабел и за много кратко време. Ако се получи така - значи проблемът е в реостата или в кабелните му обувки. Предвид снимките ти - възможно е реостатът да е здрав, а само тази дясната, дето изглежда изгоряла - да прави проблем и да не контактува.
                  Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                  FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                  Коментар


                    #39
                    Май трябва да си почина .... вместо нов пост, съм редактирал този на колегата.....

                    Коментар


                      #40
                      ogi28b написа:
                      Май трябва да си почина .... вместо нов пост, съм редактирал този на колегата.....
                      В първия момент като го видях си помислих, че нещо съм наказан :D Благодаря на теб и на всички колеги за помощта!
                      Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                      FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                      Коментар


                        #41
                        Не забравяй да споделиш резултатите и какъв точно е бил проблема, за да е в помощ на някой след теб.

                        Коментар


                          #42
                          Проблемът беше точно в реостата.
                          Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                          FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                          Коментар


                            #43
                            Правя темата "важна". Има много съвети и обяснения за този проблем на едно място.

                            Коментар


                              #44
                              zdaveite kolegi imam podoben problem moqt e 1.6, 99g. i vjegata pri rabote6t klimatik zagrqva mnogo nad normalnoto (po4ti v 4ervenoto),smenix termostat i presostat no problema ostanaВъв форума се пише на кирилица!Модераторски екип на fiat-bg.org

                              Коментар


                                #45
                                Измий и двата радиатора,ще се изненадаш какви боклуци излизат.На кирилица се чете по лесно
                                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                                Коментар

                                Working...
                                X