Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Без термостат..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    djo8 написа:
    :D колега пак казвам че и моята работи дълго време така но като хванаха жегите и почна да грее ,според мен това е временно решение!!!Днес пробвах и вариянт без капачка и стрелката ми хареса каде стои , но несам и давал мн. зор
    Колега, не карай без капачка, че като отиде стрелката, където не ти харесва, вече ще е твърде късно :D Като започне да извира течноста, а това се случва много лесно без капачка, термо датчика прекалено късно разбира колко много е прегрял ДВГ и ти покрай него.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #47
      [quote="Dido_Lyubenov"]Колега, на снимката е твоя термостат. Изходите са номерирани, само тоя към блока не е щото не се вижда. 1 е към радиатора, 2 от радиатора, 3 към водната помпа, а 4 и 5 са за парното. Прав ли съм до тук ? Кажи ми къде си сложил термостата от Рено ? Предполагам, че си го сложил на изход 1. Първо, острия ъгъл обозначен със син цвят, между тръбата от блока и тръбата към водната помпа, затруднява движението на течноста, и тя по-лесно преминава по другото трасе, където ъгъла обозначен със зелен цвят почти не създава съпротивление за течноста при отворен термостат. Второ, клапана на оригиналния термостат като се отваря, намалява сечението на отвора от към блока докато отваря тръбата от към радиатора ( образно съм отбелязал двете позиции на клапата с черни линии ). При TD100 ситуацията е аналогична. Но ако липсва оригиналния термостат в този блок, няма кой да възпрепятства течноста от блока към помпата, освен острия ъгъл, между двата тунела. И отделно термостата от Рено в тръба 1 ще оказва съпротивление на течноста, заради стеснението което се образува от самата клапа. С две думи, освен че няма кой да подпре циркулацията в малкия кръг, с термостата от Рено подпираме циркулацията в големия кръг. От там следва и превишаването на работната температура. Ако и двата термостата липсват, циркулацията както вече казах е според зависи. Все пак радиатора и той оказва съпротивление, а то изобщо не е за пренебрегване. Естествено е в този случай да циркулира много повече течност в малкия кръг, отколкото в големия и да се влоши охлаждането. Добре-е-е! Мойто виждане: при ТД-то 100 разположението на изводите към радиатор са по друг начин,извод малък кръг и входящ извод от радиатор са един над друг(ппървото е отгоре),извод с корпус и глава мотор е малко по високо от ниво извод към радиатор,термостата изпълнява двойно деиствие , с отварянето намаля притока към малкия кръг,и точно тук става магията, в този възел става завъртането с големия кръг.Докато при мен термоелемента е под извод към радиатор, и извода с малкия кръг е срещу термо елемента.При отваряне, няма това двойно действие, просто защото охладената течност от радиатора почва да циркурира през малкия кръг, демек циркулацията е в посока към помпата пре з тръбата на малкия кръг. И за това, при мен и да няма термостат, няма да имам проблем с циркулацията, едиственно бааавното загряване през лятото, карах така два месеца миналато лято и видях,ако карах и зимата така, щеше да ми замръзне цивката на носа.
      Fiat palio 1.7td

      Коментар


        #48
        Щом така си решил ...
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #49
          колеги я дайте няква идея или някой знаели от какво може да стане това тяло(това е самия термостат на тд100)че не ми се дават толкова пари http://www.nt.gr/?Section=AUTO&carmo...7&cargroup=316 ,а си мисля че това тяло се използва и в други модели коли но незнам какви?
          Прикачени файлове
          който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

          Коментар


            #50
            djo8 написа:
            колеги я дайте няква идея или някой знаели от какво може да стане това тяло(това е самия термостат на тд100)че не ми се дават толкова пари http://www.nt.gr/?Section=AUTO&carmo...7&cargroup=316 ,а си мисля че това тяло се използва и в други модели коли но незнам какви?
            Колега Поне опиши в коя посока се измества оста на термо патрончето(при загряване), и някоя снимка с термостатния елемент преди да го извадиш от корпусното тяло, не си ли снимал . :D Така само от тази снимка трудно ще се добие представа.Виж тук Колегата <pioneer> е показал с снимки как си е преправил неговия от термостат от голф 1,6 бензин.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...1416&start=540
            Fiat palio 1.7td

            Коментар


              #51
              betuk написа:
              djo8 написа:
              колеги я дайте няква идея или някой знаели от какво може да стане това тяло(това е самия термостат на тд100)че не ми се дават толкова пари http://www.nt.gr/?Section=AUTO&carmo...7&cargroup=316 ,а си мисля че това тяло се използва и в други модели коли но незнам какви?
              Колега Поне опиши в коя посока се измества оста на термо патрончето(при загряване), и някоя снимка с термостатния елемент преди да го извадиш от корпусното тяло, не си ли снимал . :D Така само от тази снимка трудно ще се добие представа.Виж тук Колегата <pioneer> е показал с снимки как си е преправил неговия от термостат от голф 1,6 бензин.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...1416&start=540
              оста излиза напред(удължавасе)за съжаление нямам други снимки , но мие интересно дали това тяло не се вгражда в други термостати и ако каквиса зада мога да си го купя примерно с корпус или без . По тялото има някви числа и букви 75 8tti om4 04bxx но нищо неми говори
              който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

              Коментар


                #52
                Добре, а като натиснеш(свиеш пружината ), кое се явява като тапа.Имам предвид отде минава антифриза като загрее, от лявата страна на снимката или отдясната.....
                Fiat palio 1.7td

                Коментар


                  #53
                  betuk написа:
                  Добре, а като натиснеш(свиеш пружината ), кое се явява като тапа.Имам предвид отде минава антифриза като загрее, от лявата страна на снимката или отдясната.....
                  Така като гледам май отляво става преминаването на антифриза
                  Fiat palio 1.7td

                  Коментар


                    #54
                    betuk написа:
                    Добре, а като натиснеш(свиеш пружината ), кое се явява като тапа.Имам предвид отде минава антифриза като загрее, от лявата страна на снимката или отдясната.....
                    дясната част затваря-отваря към радиатора а малката към парното. значи топлата вода облива всичко без това тънкото дето старчи(ляво)
                    който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

                    Коментар


                      #55
                      от какво може да пасне направо или тоя филм го няма
                      който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

                      Коментар


                        #56
                        djo8 написа:
                        от какво може да пасне направо или тоя филм го няма
                        Няма начин за побългаряване, само с нов
                        Fiat palio 1.7td

                        Коментар


                          #57
                          днес гледах от някаъв фиат и беше почти същия с по малко Ф от към парното и това ме наведе на мисалта че тоя елемент не се използва само за тд100
                          който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

                          Коментар

                          Working...
                          X