djo8 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Без термостат..
Collapse
X
-
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
[quote="Dido_Lyubenov"]Колега, на снимката е твоя термостат. Изходите са номерирани, само тоя към блока не е щото не се вижда. 1 е към радиатора, 2 от радиатора, 3 към водната помпа, а 4 и 5 са за парното. Прав ли съм до тук ? Кажи ми къде си сложил термостата от Рено ? Предполагам, че си го сложил на изход 1. Първо, острия ъгъл обозначен със син цвят, между тръбата от блока и тръбата към водната помпа, затруднява движението на течноста, и тя по-лесно преминава по другото трасе, където ъгъла обозначен със зелен цвят почти не създава съпротивление за течноста при отворен термостат. Второ, клапана на оригиналния термостат като се отваря, намалява сечението на отвора от към блока докато отваря тръбата от към радиатора ( образно съм отбелязал двете позиции на клапата с черни линии ). При TD100 ситуацията е аналогична. Но ако липсва оригиналния термостат в този блок, няма кой да възпрепятства течноста от блока към помпата, освен острия ъгъл, между двата тунела. И отделно термостата от Рено в тръба 1 ще оказва съпротивление на течноста, заради стеснението което се образува от самата клапа. С две думи, освен че няма кой да подпре циркулацията в малкия кръг, с термостата от Рено подпираме циркулацията в големия кръг. От там следва и превишаването на работната температура. Ако и двата термостата липсват, циркулацията както вече казах е според зависи. Все пак радиатора и той оказва съпротивление, а то изобщо не е за пренебрегване. Естествено е в този случай да циркулира много повече течност в малкия кръг, отколкото в големия и да се влоши охлаждането. Добре-е-е! Мойто виждане: при ТД-то 100 разположението на изводите към радиатор са по друг начин,извод малък кръг и входящ извод от радиатор са един над друг(ппървото е отгоре),извод с корпус и глава мотор е малко по високо от ниво извод към радиатор,термостата изпълнява двойно деиствие , с отварянето намаля притока към малкия кръг,и точно тук става магията, в този възел става завъртането с големия кръг.Докато при мен термоелемента е под извод към радиатор, и извода с малкия кръг е срещу термо елемента.При отваряне, няма това двойно действие, просто защото охладената течност от радиатора почва да циркурира през малкия кръг, демек циркулацията е в посока към помпата пре з тръбата на малкия кръг. И за това, при мен и да няма термостат, няма да имам проблем с циркулацията, едиственно бааавното загряване през лятото, карах така два месеца миналато лято и видях,ако карах и зимата така, щеше да ми замръзне цивката на носа.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
колеги я дайте няква идея или някой знаели от какво може да стане това тяло(това е самия термостат на тд100)че не ми се дават толкова пари http://www.nt.gr/?Section=AUTO&carmo...7&cargroup=316 ,а си мисля че това тяло се използва и в други модели коли но незнам какви?който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
djo8 написа:колеги я дайте няква идея или някой знаели от какво може да стане това тяло(това е самия термостат на тд100)че не ми се дават толкова пари http://www.nt.gr/?Section=AUTO&carmo...7&cargroup=316 ,а си мисля че това тяло се използва и в други модели коли но незнам какви?Fiat palio 1.7td
Коментар
-
betuk написа:djo8 написа:колеги я дайте няква идея или някой знаели от какво може да стане това тяло(това е самия термостат на тд100)че не ми се дават толкова пари http://www.nt.gr/?Section=AUTO&carmo...7&cargroup=316 ,а си мисля че това тяло се използва и в други модели коли но незнам какви?който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
betuk написа:Добре, а като натиснеш(свиеш пружината ), кое се явява като тапа.Имам предвид отде минава антифриза като загрее, от лявата страна на снимката или отдясната.....който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар