Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Без термостат..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Без термостат..

    Преди време извадих оригиналния термостат и сложих такъв от рено,но сега извадих и него.Значи с този от реното изкарах цяла зима,но сега загрява много и реших да го извадя и него,но какво се получи загрява много бавно но и толкова бавно изтива и за това си направих да си влючвам перката принудително и за сега сам така. Но мие интересно защо се получава така [бъркат се двата кръга]?
    който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

    #2
    Re: Без термостат..

    djo8 написа:
    Преди време извадих оригиналния термостат и сложих такъв от рено,но сега извадих и него.Значи с този от реното изкарах цяла зима,но сега загрява много и реших да го извадя и него,но какво се получи загрява много бавно но и толкова бавно изтива и за това си направих да си влючвам перката принудително и за сега сам така. Но мие интересно защо се получава така [бъркат се двата кръга]?
    БАТКА! :D Аз така карам от миналато лято с термостат от рено 5, и проблем нямам с него,дори карам и на климатик постоянно. Незнам от кой кишит си взел, те са делят на три температурни режими, също важен момент е къде е сложен, аз даже карам още с оргиналния (ако има такъв),домързяме да си играя да свалям да видя ,,направо сложих от реното, и заспа.Самият монтаж трябва да е на мъркуча от дето излиза от блока и отива в радиатора, като трябва да бъде максимално близко до блока,и отварянето на термостата трябва да съвпада с посоката на движението на течноста(блок към радиатор). :DП,П- Уточнение (но какво се получи загрява много бавно но и толкова бавно изтива ) Колега, това специално ако е така не е термостат,имаш друг проблем,който не е свързан термостата.Това ми говори за затруднена циркулация в блока, а това може да е от водна помпа,или задръстен радиатор.При махнат термостат трябва за по малко от 1-2км по нанадолнище при включена скорост да охлади много бързо, поне при мен е така.
    Fiat palio 1.7td

    Коментар


      #3
      Re: Без термостат..

      djo8 написа:
      Преди време извадих оригиналния термостат и сложих такъв от рено,но сега извадих и него.Значи с този от реното изкарах цяла зима,но сега загрява много и реших да го извадя и него,но какво се получи загрява много бавно но и толкова бавно изтива и за това си направих да си влючвам перката принудително и за сега сам така. Но мие интересно защо се получава така [бъркат се двата кръга]?
      Не се занимавай с глупости, ще окотиш ДВГ ! РД100 работи с термотат който започва да отварв на 78*, а колеги са сваляли отигинални термостати и на 72 *. Къде ти стои стрелката на уреда ? Сигурен ли си че оригиналния термостат не работи ? Как го провери ? Ако искаш пиши на ЛС, че сега ще се появят едни умотворения в темата, понеже много пъти е разисквана и някои хора не се научиха да четат техническите характеристики и пишат едни глупости ум да ти зайде.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        Re: Без термостат..

        значи за оригиналния гоизвадих изцяло от капсоловката за това сам сигурен че не работи, а относно реното нямах никав проблем докато не се стопли, иначе за гняс в ох. с-ма няма и в блока ив радиатора имам съмнение за в.помпа но ...и нея я сменях скоро с такава с бронзово витло , а за стрелката сия държа в средата до колкото може+- една 4ерта
        който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

        Коментар


          #5
          Re: Без термостат..

          djo8 написа:
          значи за оригиналния гоизвадих изцяло от капсоловката за това сам сигурен че не работи, а относно реното нямах никав проблем докато не се стопли, иначе за гняс в ох. с-ма няма и в блока ив радиатора имам съмнение за в.помпа но ...и нея я сменях скоро с такава с бронзово витло , а за стрелката сия държа в средата до колкото може+- една 4ерта
          Преди как е работила с оргиналния, пак ли там е била стрелката.Нещо не се връзва, при условие с нова помпа, без термостат,и чист радиатор и блок , някъде има затруднена циркулация:- радиатора оргиналния на колата ли е П,П- Преди да махнеш от рено5, бързо ли е дигала градуси, или бавно вдига бавно сваля
          Fiat palio 1.7td

          Коментар


            #6
            занчи когато беше с оригиналния стрелката стоеше на среда[до като се прецака],после гоизвадих и сложих такъв от рено и от есента до сега никви грижи,стрелката беше едно деление под средата,но се стопли и започнаха проблемит.Относно реното си мисля че няма нужния дебит в смисал самото тяло е с видимо помалко ф.Аз си мисля че като е без термостат се объркват нещо двата кръга и за то изтива бавно(без перка)но си мисля да тръгна с нов термостат .......С термостата от реното вдигаше бързо за около5-6 мин ,но като я подгоня не истиваше стрелката върви на горе и карах постоянно на перка дори и при 120-130 пак отвреме на време искаше перка и сега е нещо подобно но поне на 120 -130 с тава без перка
            който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

            Коментар


              #7
              E нали за това е термостата да стопли малкия кръг и тогава да го охлажда частично със студена вода от радиатора. При това положение зимата радиатора ти може да е студен но двигателя да е на 80-90 гр. там колкото трябва да е. А ти сега без термостат трябва да стоплиш всичкия антифриз, е лятото не е много трудно, но зимата на извънградско каране не се получава. Лятото ако караш в града на климатик особено, колата загрява толкова че термостата стои отворен постоянно и роля голяма не играе.
              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
              FIAT Punto sx 75 '94

              Коментар


                #8
                Колега, слагай си оригинален термостат, той си има дебит и е на правилното място, докато този от Рено, не се поставя на правилното място и от там идва проблема с охлаждането през лятото.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  djo8 написа:
                  занчи когато беше с оригиналния стрелката стоеше на среда[до като се прецака],после гоизвадих и сложих такъв от рено и от есента до сега никви грижи,стрелката беше едно деление под средата,но се стопли и започнаха проблемит.Относно реното си мисля че няма нужния дебит в смисал самото тяло е с видимо помалко ф.Аз си мисля че като е без термостат се объркват нещо двата кръга и за то изтива бавно(без перка)но си мисля да тръгна с нов термостат .......С термостата от реното вдигаше бързо за около5-6 мин ,но като я подгоня не истиваше стрелката върви на горе и карах постоянно на перка дори и при 120-130 пак отвреме на време искаше перка и сега е нещо подобно но поне на 120 -130 с тава без перка
                  Колега!, като гледам в епера, помпата е зацепена с ангренажния ремък, значи при теб циркулацията е малко различно спрямо моя.Интересуваме на кой от трите мъркуча (големите) си го сложил, на снимката съм маркирал с различен цвят трите с по-големите изводи за мъркуч.Интерисуваме кой извод към кого е свързан, неможе да окаже чак такова влияние дебита на термостата, нещо друго неможах да разбера на прав и равен участък при скорост 110-120км пак ли държи висока температура!-И другото нещо как разбра че дебита е по-малък от оргиналния,и втория момент на колко градуса отваря.(пише на самия термостат)
                  Fiat palio 1.7td

                  Коментар


                    #10
                    бях го сложил там кадето си маркирал със син цвят,а относно загряването го прави при по висока скорост над 120 без баир надолу само :D ,а как разбрах за дебита писах просто тялото на реното е с помалко Ф . мога да ги снимам и 2 та да видиш,а за температурата на рендето гледах да по ниска от 75с по спомен мисля че е 72
                    който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

                    Коментар


                      #11
                      djo8 написа:
                      бях го сложил там кадето си маркирал със син цвят,а относно загряването го прави при по висока скорост над 120 без баир надолу само :D ,а как разбрах за дебита писах просто тялото на реното е с помалко Ф . мога да ги снимам и 2 та да видиш,а за температурата на рендето гледах да по ниска от 75с по спомен мисля че е 72
                      Добре!-интересуваме кои са двата извода на термостатния корпус, свързани към радиатора.Като гледам тоя корпус ,ми се струва че мъркуч с зеления и синия цвят са връзката с радиатора.Ако е така ,значи червения мъркуч е малкия ти кръг,и ако правилно се ориентирам по-тази снимка от епера,то мъркуча с зеления цвят отива в горната част на радиатора,а синия в долната.Тъй като не съм виждал на живо този двигател,и ако правилно съм се ориентирал,то термостата не е му там мястото.Мястото на термостата от рено5 трябва да бъде на извода с зелената стрелка,ако това извода към радиатора.Като острата част на термостата трябва да сочи към блока(двигател).Що се отнася до температурните режими,те са :75 , 83, 86 и 89 градуса.Аз на моя двигател бях сложил от 75,но прекалено рано ми отваряше и минах на 83 градусовия.Иначе температурния режим при твоя и моя двигател е 80 градуса дадено по АУТОДАТАТА
                      Fiat palio 1.7td

                      Коментар


                        #12
                        Хайде на бас че колегата кара с вода а не с антифриз
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          betuk написа:
                          djo8 написа:
                          бях го сложил там кадето си маркирал със син цвят,а относно загряването го прави при по висока скорост над 120 без баир надолу само :D ,а как разбрах за дебита писах просто тялото на реното е с помалко Ф . мога да ги снимам и 2 та да видиш,а за температурата на рендето гледах да по ниска от 75с по спомен мисля че е 72
                          Добре!-интересуваме кои са двата извода на термостатния корпус, свързани към радиатора.Като гледам тоя корпус ,ми се струва че мъркуч с зеления и синия цвят са връзката с радиатора.Ако е така ,значи червения мъркуч е малкия ти кръг,и ако правилно се ориентирам по-тази снимка от епера,то мъркуча с зеления цвят отива в горната част на радиатора,а синия в долната.Тъй като не съм виждал на живо този двигател,и ако правилно съм се ориентирал,то термостата не е му там мястото.Мястото на термостата от рено5 трябва да бъде на извода с зелената стрелка,ако това извода към радиатора.Като острата част на термостата трябва да сочи към блока(двигател).Що се отнася до температурните режими,те са :75 , 83, 86 и 89 градуса.Аз на моя двигател бях сложил от 75,но прекалено рано ми отваряше и минах на 83 градусовия.Иначе температурния режим при твоя и моя двигател е 80 градуса дадено по АУТОДАТАТА
                          Долу горе правилно се ориентираш, но има малко подробности. 1. на зеления маркуч няма да има топла течност, ако термостата е затворен, защото тя ще минава доста далеч от термоелемента. 2. Термостата от Рено може да се постави единствено на маркуча със сино, за да "усеща" що годе реалната температура, но не трябва да е там. 3. на този радиатор, не знам жащо, но и двата маркуча са горе :D 4. С термостат от Рено, може да си карат спокойно в Сибир, но тук жегите лятно време са сериозни и такива "рационализации" водят до големи проблеми. 5. И без термостат ДВГ си загрява лятно време, въпроса е колко бързо, и колко се натоварва ДВГ.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            Dido_Lyubenov написа:
                            betuk написа:
                            djo8 написа:
                            бях го сложил там кадето си маркирал със син цвят,а относно загряването го прави при по висока скорост над 120 без баир надолу само :D ,а как разбрах за дебита писах просто тялото на реното е с помалко Ф . мога да ги снимам и 2 та да видиш,а за температурата на рендето гледах да по ниска от 75с по спомен мисля че е 72
                            Добре!-интересуваме кои са двата извода на термостатния корпус, свързани към радиатора.Като гледам тоя корпус ,ми се струва че мъркуч с зеления и синия цвят са връзката с радиатора.Ако е така ,значи червения мъркуч е малкия ти кръг,и ако правилно се ориентирам по-тази снимка от епера,то мъркуча с зеления цвят отива в горната част на радиатора,а синия в долната.Тъй като не съм виждал на живо този двигател,и ако правилно съм се ориентирал,то термостата не е му там мястото.Мястото на термостата от рено5 трябва да бъде на извода с зелената стрелка,ако това извода към радиатора.Като острата част на термостата трябва да сочи към блока(двигател).Що се отнася до температурните режими,те са :75 , 83, 86 и 89 градуса.Аз на моя двигател бях сложил от 75,но прекалено рано ми отваряше и минах на 83 градусовия.Иначе температурния режим при твоя и моя двигател е 80 градуса дадено по АУТОДАТАТА
                            Долу горе правилно се ориентираш, но има малко подробности. 1. на зеления маркуч няма да има топла течност, ако термостата е затворен, защото тя ще минава доста далеч от термоелемента. 2. Термостата от Рено може да се постави единствено на маркуча със сино, за да "усеща" що годе реалната температура, но не трябва да е там. 3. на този радиатор, не знам жащо, но и двата маркуча са горе :D 4. С термостат от Рено, може да си карат спокойно в Сибир, но тук жегите лятно време са сериозни и такива "рационализации" водят до големи проблеми. 5. И без термостат ДВГ си загрява лятно време, въпроса е колко бързо, и колко се натоварва ДВГ.
                            >Любенов!-- искаш да кажеш че отпред радиатора изводите за циркулация са горе ,че как циркулира това чудо ,не е ли като при мен топлия горе,и студения долу.То ако е така,няма да реши проблема с този термостат, само с оргинален,или да свали корпуса и да пробва с побългаряване на гнездото където е оргиналния.Някъде срещах из форумите за побългаряване,чрез пристъргване на гнездото на оргиналния термостат(елемент) ,и замяна на елемента от друг модел.
                            Fiat palio 1.7td

                            Коментар


                              #15
                              Да при мен и двата маркуча са горе, а циркулацията през радиатора е принудителна. Формата и разликата във вътрешните диаметри в тялото на термостата принуждават охладителната течност да преминава през радиатора, който предполагам че вътре е от изграден от две секции, което не позволява течноста да премине директно от единия към другия маркуч. Затова съм и категорично против рационализации по охладителната система с термостати от други ДВГ и поставени на място различно от оригиналния, но няма кой да слуша.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X