Преди време извадих оригиналния термостат и сложих такъв от рено,но сега извадих и него.Значи с този от реното изкарах цяла зима,но сега загрява много и реших да го извадя и него,но какво се получи загрява много бавно но и толкова бавно изтива и за това си направих да си влючвам перката принудително и за сега сам така. Но мие интересно защо се получава така [бъркат се двата кръга]?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Без термостат..
Collapse
X
-
Re: Без термостат..
djo8 написа:Преди време извадих оригиналния термостат и сложих такъв от рено,но сега извадих и него.Значи с този от реното изкарах цяла зима,но сега загрява много и реших да го извадя и него,но какво се получи загрява много бавно но и толкова бавно изтива и за това си направих да си влючвам перката принудително и за сега сам така. Но мие интересно защо се получава така [бъркат се двата кръга]?Fiat palio 1.7td
-
Re: Без термостат..
djo8 написа:Преди време извадих оригиналния термостат и сложих такъв от рено,но сега извадих и него.Значи с този от реното изкарах цяла зима,но сега загрява много и реших да го извадя и него,но какво се получи загрява много бавно но и толкова бавно изтива и за това си направих да си влючвам перката принудително и за сега сам така. Но мие интересно защо се получава така [бъркат се двата кръга]?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: Без термостат..
значи за оригиналния гоизвадих изцяло от капсоловката за това сам сигурен че не работи, а относно реното нямах никав проблем докато не се стопли, иначе за гняс в ох. с-ма няма и в блока ив радиатора имам съмнение за в.помпа но ...и нея я сменях скоро с такава с бронзово витло , а за стрелката сия държа в средата до колкото може+- една 4ертакойто разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
Re: Без термостат..
djo8 написа:значи за оригиналния гоизвадих изцяло от капсоловката за това сам сигурен че не работи, а относно реното нямах никав проблем докато не се стопли, иначе за гняс в ох. с-ма няма и в блока ив радиатора имам съмнение за в.помпа но ...и нея я сменях скоро с такава с бронзово витло , а за стрелката сия държа в средата до колкото може+- една 4ертаFiat palio 1.7td
Коментар
-
занчи когато беше с оригиналния стрелката стоеше на среда[до като се прецака],после гоизвадих и сложих такъв от рено и от есента до сега никви грижи,стрелката беше едно деление под средата,но се стопли и започнаха проблемит.Относно реното си мисля че няма нужния дебит в смисал самото тяло е с видимо помалко ф.Аз си мисля че като е без термостат се объркват нещо двата кръга и за то изтива бавно(без перка)но си мисля да тръгна с нов термостат .......С термостата от реното вдигаше бързо за около5-6 мин ,но като я подгоня не истиваше стрелката върви на горе и карах постоянно на перка дори и при 120-130 пак отвреме на време искаше перка и сега е нещо подобно но поне на 120 -130 с тава без перкакойто разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
E нали за това е термостата да стопли малкия кръг и тогава да го охлажда частично със студена вода от радиатора. При това положение зимата радиатора ти може да е студен но двигателя да е на 80-90 гр. там колкото трябва да е. А ти сега без термостат трябва да стоплиш всичкия антифриз, е лятото не е много трудно, но зимата на извънградско каране не се получава. Лятото ако караш в града на климатик особено, колата загрява толкова че термостата стои отворен постоянно и роля голяма не играе.
Коментар
-
Колега, слагай си оригинален термостат, той си има дебит и е на правилното място, докато този от Рено, не се поставя на правилното място и от там идва проблема с охлаждането през лятото.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
djo8 написа:занчи когато беше с оригиналния стрелката стоеше на среда[до като се прецака],после гоизвадих и сложих такъв от рено и от есента до сега никви грижи,стрелката беше едно деление под средата,но се стопли и започнаха проблемит.Относно реното си мисля че няма нужния дебит в смисал самото тяло е с видимо помалко ф.Аз си мисля че като е без термостат се объркват нещо двата кръга и за то изтива бавно(без перка)но си мисля да тръгна с нов термостат .......С термостата от реното вдигаше бързо за около5-6 мин ,но като я подгоня не истиваше стрелката върви на горе и карах постоянно на перка дори и при 120-130 пак отвреме на време искаше перка и сега е нещо подобно но поне на 120 -130 с тава без перкаFiat palio 1.7td
Коментар
-
бях го сложил там кадето си маркирал със син цвят,а относно загряването го прави при по висока скорост над 120 без баир надолу само :D ,а как разбрах за дебита писах просто тялото на реното е с помалко Ф . мога да ги снимам и 2 та да видиш,а за температурата на рендето гледах да по ниска от 75с по спомен мисля че е 72който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
djo8 написа:бях го сложил там кадето си маркирал със син цвят,а относно загряването го прави при по висока скорост над 120 без баир надолу само :D ,а как разбрах за дебита писах просто тялото на реното е с помалко Ф . мога да ги снимам и 2 та да видиш,а за температурата на рендето гледах да по ниска от 75с по спомен мисля че е 72Fiat palio 1.7td
Коментар
-
betuk написа:djo8 написа:бях го сложил там кадето си маркирал със син цвят,а относно загряването го прави при по висока скорост над 120 без баир надолу само :D ,а как разбрах за дебита писах просто тялото на реното е с помалко Ф . мога да ги снимам и 2 та да видиш,а за температурата на рендето гледах да по ниска от 75с по спомен мисля че е 72Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:betuk написа:djo8 написа:бях го сложил там кадето си маркирал със син цвят,а относно загряването го прави при по висока скорост над 120 без баир надолу само :D ,а как разбрах за дебита писах просто тялото на реното е с помалко Ф . мога да ги снимам и 2 та да видиш,а за температурата на рендето гледах да по ниска от 75с по спомен мисля че е 72Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Да при мен и двата маркуча са горе, а циркулацията през радиатора е принудителна. Формата и разликата във вътрешните диаметри в тялото на термостата принуждават охладителната течност да преминава през радиатора, който предполагам че вътре е от изграден от две секции, което не позволява течноста да премине директно от единия към другия маркуч. Затова съм и категорично против рационализации по охладителната система с термостати от други ДВГ и поставени на място различно от оригиналния, но няма кой да слуша.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар