S_BANKOV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Капачката на разширителния съд
Collapse
X
-
Ами просто колеги капачката е просто една застраховка в случай че на кошницата и е пълно с мизерия в охладителната система да не изври течността на 110 градуса, ами примерно няколко километра по нататък на 120 градуса. Като в този момент вече мотора е пътник и е все тая Радиаторите се убедих че са преоразмерени и то доста, като на JTD до 25 градуса външна температура, мотора не вдига повече от 88-89 градуса гледано с ФЕС, а да не говорим за пускане на първа степен на вентилаторите.Като толкова не ви се вярва, заповядайте да ви повозя с пуснат климатик нагоре към планината. Само на втора ще карам с пълна газ и развита капачка Само да не стане като в оная тема за цвета на маслото, дето като пуснах снимка на щеката и спряхте да пишете Айде приятни почивни дни :DFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Ами просто колеги капачката е просто една застраховка в случай че на кошницата и е пълно с мизерия в охладителната система да не изври течността на 110 градуса, ами примерно няколко километра по нататък на 120 градуса. Като в този момент вече мотора е пътник и е все тая Радиаторите се убедих че са преоразмерени и то доста, като на JTD до 25 градуса външна температура, мотора не вдига повече от 88-89 градуса гледано с ФЕС, а да не говорим за пускане на първа степен на вентилаторите.Като толкова не ви се вярва, заповядайте да ви повозя с пуснат климатик нагоре към планината. Само на втора ще карам с пълна газ и развита капачка Само да не стане като в оная тема за цвета на маслото, дето като пуснах снимка на щеката и спряхте да пишете Айде приятни почивни дни :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Точно от големия радиатор е рябвало да започнеш. От външната страна си го измил, но особено след смесване на вода и масло, вероятноста да са му запушени половината тръбички е голяма. Тази капачка има клапан като на тенджра под налягане примерно, който не позволява да се вдигне налягането в охадителната система над посоченото на капачката. Но за да се стигне до такова налягане, е необходима определена температура, която е над работната. Тоест течноста трябва се нагрее до температура по-висока от температурата на кипене. Демек, от капачката не зависи дали ще ти държи 90 или 95* в охладителната система. В случай обаче че температурата превиши 110 - 115 * , при такива температури кипва антифриза, за разлика от водата - 100 *, нялягането в системата ще се повиши и клапана на капачката ще отвори и го изпусне. Ще има разлика със и без капачка, като без капачка ще ти изкипява охлаждата течност при по-ниска тампература. Това в общи линии е ролята на капачката. Промивал ли си охладителната система след като хвърли гарнитура на главата и смеси маслото ? Ако не си, направи една промивка да излязат мизериите и промий радиатора вътрешно, за да няма останало пресечено масло в тръбичките и да ги запушва. Обаче нямам идея какви препарати да ти препоръчам, освен да налееш към литър обезмаслител и останалото гореща вода, да оставиш този разтвор да престои в системата около 30 минути и после обилно да я изпланеш с течаща вода, да не остане обезмаслител вътре и да се разпени докато работи ДВГ. Маслото в охлаждаждащата течност също предизвиква кипване. Докато престоява с обезмаслитела, припали 1 - 2 пъти, но съвсем за кратко - около 5 - 10 секунди да работи на празен ход, колкото водната помпа да раздвижи течноста, да се измие по-добре. За колко градуса ти е термостата ?Bravo HGT
Коментар
-
smokie написа:Да го направя, ма като гледам за шибаното 2.0 радиатора е към 200лв нов. Незнам втора употреба дали си заслужава да търся А за капачката последно не разбрах проблем ли е, ако всичко друго е наред по охлаждането, да си карам с тая на 0,7 или да си зема на 1.0 бара?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар