Чудех се дали да го пиша това ръководство, но в крайна сметка го подарявам на всички от форума, понеже за това сме тук. Не да се караме, а да си помагаме един на друг.Та това е кратко ръководство с картинки с което лесно можем да си сменим лагера на ролката на климатика или съединителя му, или гуменото уплътнение на задния капак/един вид картера. По принцип е за нашата кола Alfa Romeo 145, 1.6 TS, 2000г. но тъй като тя е един малко по-различен фиат всичко важи за браво, брава, марея, стило и много ланчии, както и един куп други коли, които нямат нищо общо с фиат групата. Компресора се подвизава под името SD7V16. Слагам и едно линкче към кратко видео на отворения компресор: цъкПриятно четене и лека работа на всички и нали знаете, винаги е по-весело с компания!p.s.Ръководството ще го качим малко по-късно с помоща на някой админ.ако някой не може да чака до довечера, може да го изтегли от другия форум, цък
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да ремонтираме компресора на климатика и сменим лагера
Collapse
X
-
Как да ремонтираме компресора на климатика и сменим лагера
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Етикети: –
-
Колега здравей, първо благодарско за обясненията и снимковия материал. Искам само да те попитам, какво е това минерално масло с което обливаш всичко и от къде можем да го намерим. А между другото, ти не си ли с фреон R134a, за него не трябва ли полусинтетично масло(не съм много сигурен дали не беше синтетично), не е ли редно с него да обливаш всичко, след като това е масло за този фреон. Осовото уплътнение ти сменя ли го? Ако си, кажи малко повече подробности за него, нещо специфично при него има ли? Може ли да кажеш от къде купи всички части, комплект уплътнения, осовото(ако си го сменял), маслото(и какво е то)?FIAT PUNTO 1,7TD ELX
-
Колега, прав си за питането, мазането се със синтетично PAG масло, и то не се смесва със минералното. Объркал съм се и ще го коригирам във пдф-а. Основната идея беше да се смаже за да не се повреди семеринга от оста на компресора, а че има малко омазване върху гуменият пръстен, то едва ли ще стигне изобщо до другото което е вътре. Така че хубаво е да си намерите масло синтетично, с което да смазвате частите. Иначе осовото уплътнение не съм го сменял понеже си ми беше без никакви наранявания, но представлява най-обикновен семеринг, предполагам с посока. При всяко положение го имам но е в гаража и ще напиша какъв му е размера. Другия О-ринг големия може да се намери на много места, кръгла гумичка с определен диаметър, маслоустойчива. Лагера съм го описал. След като се сглоби системата, трябва да се отиде пак в сервиз, където да вакуумират всичко и да налеят отново фреон и правилното масло, то не е наша грижа. Както и да проверят след това при високо налягане дали има пропуски.Надявам се да съм бил полезен, ще коригирам за маслото в пдф-а и ще добавя размера на семеринга!СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Поздравления за добрата обосновка по темата за компресора.Искам колега да те попитам за тези дистанционни шайби,чрез тях може ли да се извършва регулировка на разстоянието м/у съединителя и шайбата в зависимост от износването му.Предварително ти благодаря.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар