Проблема е следния: До релето което задейства електромагнита(съединителя) не стига ток. за проба закъсявам крачетата към компресора и електо магнита сработва и компресора зацепва. Проблемът ми е от релето навътре. Разгледах схеми и видях че командващите релето изводи отиват в "инжекционната система" ако правилно си го превеждам. При натискане на копчето на климатика се чува как под жабката някъде цъква реле и пуска перката на парното на слаба степен но към релето не отчитам никакво напрежение. Дайте някакви съвети ако някой знае кое или какво управлява въпросното реле на компресора Yellow_Flash_Colorz_PDT_29колата е браво 1.6 16в 96 г
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Компресора не зацепва ?
Collapse
X
-
Извинявам се на колегата че се намесвам в темата му, но възможно ли е да зацепва компресора но да си духа топло ако няма достатъчно фреон в системата? За JTD105 става въпрос...Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
nikawr написа:Колега, ако няма фреон в системата няма пак да тръгва компресора, а вентилатора в купето ще сработва, затова се увери че всичко с фреона е наред и тога търси ел. проблем...Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
Ами при мен нямаше фреон и компресорът пак тръгваше. И духаше топло. Обаче съскаше защото няма фреон. Не е за препоръчване компресорът да работи ако няма фреон. Сложихме малко фреон с оцветител и покарах така около седмица. Оказа се уплътнител на съединителния елемент където тръбите от климатика влизат в купето. На ниското налягане. Затова фреонът е изтичал бавно, поради ниското налягане. Сменихме двете уплътнителни пръстенчета и напълнихме системата и сега си работи. Напълнихме около 650 грама, майсторът следеше количеството по високото налягане. Това на 2000 оборота на двигателя. При включване тръгва първата степен на перката, като вдигне 15 бара фреона, включва се втората степен. Обаче не може да докара 6 градуса на средната духалка. Излиза въздух със 11 градуса. Налага се да карам на затворена клапа за рециркулация, така горе-долу охлажда добре. Явно при тия горещини нещо повече не може да се очаква. Също промихме със слаба струя вода ламелите на предния радиатор на климатика. Обаче антифризът не трябва да е горещ защото в контакт със студената вода може да се повреди водния радиатор който е точно зад тоя на климатика. Това на двигател 1.6/16v бензин.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
biricata написа:nikawr написа:Колега, ако няма фреон в системата няма пак да тръгва компресора, а вентилатора в купето ще сработва, затова се увери че всичко с фреона е наред и тога търси ел. проблем...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Нещо пак не стана ясно. Този пресостат не сработва ли след като компресора е дигнал налягането на фреона и пуска перката да охлажда. Защото при мен компресора не тръгва за да създаде каквото и да било налягане.Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
biricata написа:Нещо пак не стана ясно. Този пресостат не сработва ли след като компресора е дигнал налягането на фреона и пуска перката да охлажда. Защото при мен компресора не тръгва за да създаде каквото и да било налягане.Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар