Аз да си кажа все пак...
Днес продължението...Вчера се запознах по-отблизо с възможните причини за неработеща перка.Както всеки уважаващ себе си човек ,който разбира от инсталацията на фиат вече подозира проблемите са основно два.Както следва:-Релето на радиатора.-Реостата.Вече датчици матчица са друга бира,но тук говорим само за една работеща степен и тя по презумция може да е само втора(бързата).Да не се впускаме в обяснения защо ,но е така.Или все пак да кажем с две думи.Има директна верига и товар по нея ,който редуцира тока до по-бавна степен. Е аз съм се заблудил ,че ми работи само бавната,защото това е меко казано невероятно ,но все пак с толкова философи и разбирачи около теб не се работи лесно.Та днес на спокойствие и вече с мултицет и малко натрупано знание от снощното четене се заврях отдолу под колата и запретнах ръкави.При пробата с "моста" тръгваше перката на едното "краче" така да го кажа.На другото няма никой.При завъртане пак ми се струваше слаба духането ама нейсе.Последва сваляне на къде какви релета има и бушони,проверка зачистване ,контактен спрей и грес.Файда никаква,пак си тръгва на едното "краче"-това на буксата на температурния син датчик в левия долен ъгъл на радиатора с трите дупки-просто за оточнение на бъдещите читатели.Така вече малко озадачен и ядосан,пак го развих тоя реостат ,за всеки случай смених и релето 30А за степените на вентилатора с друго 20А в случая само за проба.Ама при правене на мост си цъкаше и си го върнах,а и м/у крачетата си имаше там няква верига та си казах че си е добре.При пробата на реостата нямаше никой в никакви режими на мултицета и си казах,патнал е тоя термо бушон.Сложих една жица само за пробата и показа няква верига (на снимката).Викам си ай разгеле готов съм).Монтирам всичко и прая пак мост -нищо пак само едната степен.Еле ко стаа тука вече са изнервих и пак свалям и вече гледам дет са вика под лупа.Оказа се ,че кантала от единия край(тая тъхката ламаринена намотка) е нагоряла много от единия край и я прави контакт я не.Застъргах го с макетния нож,като прво го отделих от корпуса.Пак спрей и грес,притиснах си го хубаво и при следващото мерене показа 45-48 ома.Значи мисля ,че не е 30 ома тоя реостат,ама не съм мноо на ти с тоците.Та проблема се оказа в тоя реостат,макар вчера пак го гледах ама нямаше видими повреди.Слагам и малко снимки.Използвах момента да почистя и всички други релета и бушони ,както и маса и букси.Та сега пак от време на време ще хвърлям по един поглед,че преди два месеца пак ги правих тея гимнастики.Ей такива малки проблемчета са мноо дразнещи по тая марка.Всички хубаво измислено, ама изпълненинето грог отвсякъде.Надявам се поне до края на лятото да не се налага да си играя с тоя реостат,ама в тея дупки е въпрос на време пак нещо да се размести и да спре да контактува или да нагори от недобър контакт,както е станало най-вероятно.
Днес продължението...Вчера се запознах по-отблизо с възможните причини за неработеща перка.Както всеки уважаващ себе си човек ,който разбира от инсталацията на фиат вече подозира проблемите са основно два.Както следва:-Релето на радиатора.-Реостата.Вече датчици матчица са друга бира,но тук говорим само за една работеща степен и тя по презумция може да е само втора(бързата).Да не се впускаме в обяснения защо ,но е така.Или все пак да кажем с две думи.Има директна верига и товар по нея ,който редуцира тока до по-бавна степен. Е аз съм се заблудил ,че ми работи само бавната,защото това е меко казано невероятно ,но все пак с толкова философи и разбирачи около теб не се работи лесно.Та днес на спокойствие и вече с мултицет и малко натрупано знание от снощното четене се заврях отдолу под колата и запретнах ръкави.При пробата с "моста" тръгваше перката на едното "краче" така да го кажа.На другото няма никой.При завъртане пак ми се струваше слаба духането ама нейсе.Последва сваляне на къде какви релета има и бушони,проверка зачистване ,контактен спрей и грес.Файда никаква,пак си тръгва на едното "краче"-това на буксата на температурния син датчик в левия долен ъгъл на радиатора с трите дупки-просто за оточнение на бъдещите читатели.Така вече малко озадачен и ядосан,пак го развих тоя реостат ,за всеки случай смених и релето 30А за степените на вентилатора с друго 20А в случая само за проба.Ама при правене на мост си цъкаше и си го върнах,а и м/у крачетата си имаше там няква верига та си казах че си е добре.При пробата на реостата нямаше никой в никакви режими на мултицета и си казах,патнал е тоя термо бушон.Сложих една жица само за пробата и показа няква верига (на снимката).Викам си ай разгеле готов съм).Монтирам всичко и прая пак мост -нищо пак само едната степен.Еле ко стаа тука вече са изнервих и пак свалям и вече гледам дет са вика под лупа.Оказа се ,че кантала от единия край(тая тъхката ламаринена намотка) е нагоряла много от единия край и я прави контакт я не.Застъргах го с макетния нож,като прво го отделих от корпуса.Пак спрей и грес,притиснах си го хубаво и при следващото мерене показа 45-48 ома.Значи мисля ,че не е 30 ома тоя реостат,ама не съм мноо на ти с тоците.Та проблема се оказа в тоя реостат,макар вчера пак го гледах ама нямаше видими повреди.Слагам и малко снимки.Използвах момента да почистя и всички други релета и бушони ,както и маса и букси.Та сега пак от време на време ще хвърлям по един поглед,че преди два месеца пак ги правих тея гимнастики.Ей такива малки проблемчета са мноо дразнещи по тая марка.Всички хубаво измислено, ама изпълненинето грог отвсякъде.Надявам се поне до края на лятото да не се налага да си играя с тоя реостат,ама в тея дупки е въпрос на време пак нещо да се размести и да спре да контактува или да нагори от недобър контакт,както е станало най-вероятно.
Коментар