Здравейте, имам следният проблем:Климатика ми работи, но не капе вода отдолу и като поработи приблизително 1 час спира да работи въобще и след 1-2 дена пак си работи, което ме води до заключение, че се напълва с вода ваната под изпарителят и спира да работи... някой чистил ли е дренажа на ваната и знае ли как става това на Брава.... ? Пробвах отдолу да бръкна през маркуча, но от там не става да се достигне ваната....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дренажа на климатика...
Collapse
X
-
Re: Проблем с дренажа на климатика...
nikawr написа:Здравейте, имам следният проблем:Климатика ми работи, но не капе вода отдолу и като поработи приблизително 1 час спира да работи въобще и след 1-2 дена пак си работи, което ме води до заключение, че се напълва с вода ваната под изпарителят и спира да работи... някой чистил ли е дренажа на ваната и знае ли как става това на Брава.... ? Пробвах отдолу да бръкна през маркуча, но от там не става да се достигне ваната....Обичам си работата.
-
Re: Проблем с дренажа на климатика...
Valentin_V написа:nikawr написа:Здравейте, имам следният проблем:Климатика ми работи, но не капе вода отдолу и като поработи приблизително 1 час спира да работи въобще и след 1-2 дена пак си работи, което ме води до заключение, че се напълва с вода ваната под изпарителят и спира да работи... някой чистил ли е дренажа на ваната и знае ли как става това на Брава.... ? Пробвах отдолу да бръкна през маркуча, но от там не става да се достигне ваната....Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Re: Проблем с дренажа на климатика...
nikawr написа:...се напълва с вода ваната под изпарителят и спира да работи...Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Чакай сега, аз не питам защо изключва, а и Ви казвам че не тече дори и след 10 мин след час или два.Питането ми е как се стига и почиства ваната, а не защо изключва...., а и както Ви казах предната седмица бях на диагностика и това с малкото фреон го изключвам.Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Аз така и не разбрах какво има да му чистиш на тоя дренаж, ама като си решил да ръчкаш по него вкарай колата на подемник или канал и с тел ръчкай вътре да се почисти. ако не тече търси проблема другаде, Вальо ти каза къде е възможно да има проблем, провери го това и ако не е от там, просто огледай и може да изкочи зайчето.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Еми колега ръчках с тел на канал.... ама с тел не може да се стигне до ваната, защото една педя след изхода на дренажа, гумата прави един Г-образен завой към купето и до там.....А как какво да му чистя на дренажа, като не тече от там нищо, дори и след 1 час каране на клима при над 30 градуса в жегата....Ей в понеделник ходих до Балчик и после на връщане на климатик, спрях колата пред офиса, и след това през 10 мин съм я проверявал дали ще протече...Ами не протече и капка...Само да кажа, че клапата ми е отворена!Проблема не ми е във фреона това вече го писах... Колегата Валентин помага много на колегите и само адмирации за това към него, но в случаят не е прав тук, а и както казах аз искам да изчистя шибания дренаж! Може ли да се махне ваната под кондензатора без да се маха кондензатора, и как ако може?Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
rotdot
nikawr написа:Еми колега ръчках с тел на канал.... ама с тел не може да се стигне до ваната, защото една педя след изхода на дренажа, гумата прави един Г-образен завой към купето и до там.....А как какво да му чистя на дренажа, като не тече от там нищо, дори и след 1 час каране на клима при над 30 градуса в жегата....Ей в понеделник ходих до Балчик и после на връщане на климатик, спрях колата пред офиса, и след това през 10 мин съм я проверявал дали ще протече...Ами не протече и капка...Само да кажа, че клапата ми е отворена!Проблема не ми е във фреона това вече го писах... Колегата Валентин помага много на колегите и само адмирации за това към него, но в случаят не е прав тук, а и както казах аз искам да изчистя шибания дренаж! Може ли да се махне ваната под кондензатора без да се маха кондензатора, и как ако може?
Коментар
-
Бравата е 1.4 98г с обикновен климатикТрудно ще надуя отдолу... не съм се изразил правилно - излиза един сплескан маркуч широк 2 пръста, който се подава 1-2 см. от изолацията купето близо до сервото..., освен ако не е това за климатика, но друго не видях, а и мисля че от там течеше предната година....Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
rotdot написа:При мен се запушва дренажа. Свалям кората до скоростния лост, вадя маркуча, който излиза от ваната на радиаторчето и излиза под колата, мушкам една тел за заваряване и изтичат 2 литра вода. Според мен то просто си замръзва, случва се само когато клапата за циркулация на въздуха в купето е затворена.. .поне така мисля. Правих профилактика на климатика миналата година, въпреки, че си работеше нормално му смених фреона и маслото. На дюзите духа 4 градуса.Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Хаиде и аз да развижа малко темата.На мен ми капе само ако карам повече време на климатик,ако карам на къси зазстояния няма и капчица.Сега рових в прословутия дренаж ,обаче нищо.Ако изрежа облицовката която е от горе,бих ли могъл да извадя цялага гумена кривка на дранажа?Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар