Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дренажа на климатика...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с дренажа на климатика...

    Здравейте, имам следният проблем:Климатика ми работи, но не капе вода отдолу и като поработи приблизително 1 час спира да работи въобще и след 1-2 дена пак си работи, което ме води до заключение, че се напълва с вода ваната под изпарителят и спира да работи... някой чистил ли е дренажа на ваната и знае ли как става това на Брава.... ? Пробвах отдолу да бръкна през маркуча, но от там не става да се достигне ваната....
    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

    #2
    Re: Проблем с дренажа на климатика...

    nikawr написа:
    Здравейте, имам следният проблем:Климатика ми работи, но не капе вода отдолу и като поработи приблизително 1 час спира да работи въобще и след 1-2 дена пак си работи, което ме води до заключение, че се напълва с вода ваната под изпарителят и спира да работи... някой чистил ли е дренажа на ваната и знае ли как става това на Брава.... ? Пробвах отдолу да бръкна през маркуча, но от там не става да се достигне ваната....
    Не капе защото ти е малко фреона и заскрежава интензивно след което замръзва и спира притока на въздух през него затова ти си мислиш че спира да работи. След като спре провери след време да видиш че изтича доста вода.
    Обичам си работата.

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с дренажа на климатика...

      Valentin_V написа:
      nikawr написа:
      Здравейте, имам следният проблем:Климатика ми работи, но не капе вода отдолу и като поработи приблизително 1 час спира да работи въобще и след 1-2 дена пак си работи, което ме води до заключение, че се напълва с вода ваната под изпарителят и спира да работи... някой чистил ли е дренажа на ваната и знае ли как става това на Брава.... ? Пробвах отдолу да бръкна през маркуча, но от там не става да се достигне ваната....
      Не капе защото ти е малко фреона и заскрежава интензивно след което замръзва и спира притока на въздух през него затова ти си мислиш че спира да работи. След като спре провери след време да видиш че изтича доста вода.
      Абе пич, как реши че ми е малко фреона, че и въздуха ми спирал да минава???Предната седмица съм правил диагностика на климата и фреона е наред, просто преди 3 дена забелязах че не капе нищо отдолу....
      Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

      Коментар


        #4
        Re: Проблем с дренажа на климатика...

        nikawr написа:
        ...се напълва с вода ваната под изпарителят и спира да работи...
        Ако беше това, щеше да ти тече вода в краката. По-добре не реагирай толкова остро, а послушай колегата Valentin_V, щото човека с това си вади хляба
        Alfa 159 SW 2.4 Ti
        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

        Коментар


          #5
          Чакай сега, аз не питам защо изключва, а и Ви казвам че не тече дори и след 10 мин след час или два.Питането ми е как се стига и почиства ваната, а не защо изключва...., а и както Ви казах предната седмица бях на диагностика и това с малкото фреон го изключвам.
          Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

          Коментар


            #6
            Виж тази темаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E0%F2%E8%EA%E0

            Коментар


              #7
              tomny написа:
              Благодаря, колега изчетох цялата тема, но не намерих отговор как се чисти дренажа... Никой ли не е чистил този дренаж?
              Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

              Коментар


                #8
                Аз така и не разбрах какво има да му чистиш на тоя дренаж, ама като си решил да ръчкаш по него вкарай колата на подемник или канал и с тел ръчкай вътре да се почисти. ако не тече търси проблема другаде, Вальо ти каза къде е възможно да има проблем, провери го това и ако не е от там, просто огледай и може да изкочи зайчето.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Еми колега ръчках с тел на канал.... ама с тел не може да се стигне до ваната, защото една педя след изхода на дренажа, гумата прави един Г-образен завой към купето и до там.....А как какво да му чистя на дренажа, като не тече от там нищо, дори и след 1 час каране на клима при над 30 градуса в жегата....Ей в понеделник ходих до Балчик и после на връщане на климатик, спрях колата пред офиса, и след това през 10 мин съм я проверявал дали ще протече...Ами не протече и капка...Само да кажа, че клапата ми е отворена!Проблема не ми е във фреона това вече го писах... Колегата Валентин помага много на колегите и само адмирации за това към него, но в случаят не е прав тук, а и както казах аз искам да изчистя шибания дренаж! Може ли да се махне ваната под кондензатора без да се маха кондензатора, и как ако може?
                  Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Сваляш вентилатора на парното и поглеждаш вътре Ама няма да има нищо там .
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      nikawr написа:
                      Еми колега ръчках с тел на канал.... ама с тел не може да се стигне до ваната, защото една педя след изхода на дренажа, гумата прави един Г-образен завой към купето и до там.....А как какво да му чистя на дренажа, като не тече от там нищо, дори и след 1 час каране на клима при над 30 градуса в жегата....Ей в понеделник ходих до Балчик и после на връщане на климатик, спрях колата пред офиса, и след това през 10 мин съм я проверявал дали ще протече...Ами не протече и капка...Само да кажа, че клапата ми е отворена!Проблема не ми е във фреона това вече го писах... Колегата Валентин помага много на колегите и само адмирации за това към него, но в случаят не е прав тук, а и както казах аз искам да изчистя шибания дренаж! Може ли да се махне ваната под кондензатора без да се маха кондензатора, и как ако може?
                      При мен се запушва дренажа. Свалям кората до скоростния лост, вадя маркуча, който излиза от ваната на радиаторчето и излиза под колата, мушкам една тел за заваряване и изтичат 2 литра вода. Според мен то просто си замръзва, случва се само когато клапата за циркулация на въздуха в купето е затворена.. .поне така мисля. Правих профилактика на климатика миналата година, въпреки, че си работеше нормално му смених фреона и маслото. На дюзите духа 4 градуса.

                      Коментар


                        #12
                        Щом е тръба можеш да я надуеш с въздух за да отпуши ама не е запеше най вероятно. За да сме по точни кажи каква е Брава?
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Бравата е 1.4 98г с обикновен климатикТрудно ще надуя отдолу... не съм се изразил правилно - излиза един сплескан маркуч широк 2 пръста, който се подава 1-2 см. от изолацията купето близо до сервото..., освен ако не е това за климатика, но друго не видях, а и мисля че от там течеше предната година....
                          Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                          Коментар


                            #14
                            rotdot написа:
                            При мен се запушва дренажа. Свалям кората до скоростния лост, вадя маркуча, който излиза от ваната на радиаторчето и излиза под колата, мушкам една тел за заваряване и изтичат 2 литра вода. Според мен то просто си замръзва, случва се само когато клапата за циркулация на въздуха в купето е затворена.. .поне така мисля. Правих профилактика на климатика миналата година, въпреки, че си работеше нормално му смених фреона и маслото. На дюзите духа 4 градуса.
                            Колега я пак обясни моля те, как изкарваш този маркуч и коя кора махаш , а и на каква кола е това де...
                            Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                            Коментар


                              #15
                              Хаиде и аз да развижа малко темата.На мен ми капе само ако карам повече време на климатик,ако карам на къси зазстояния няма и капчица.Сега рових в прословутия дренаж ,обаче нищо.Ако изрежа облицовката която е от горе,бих ли могъл да извадя цялага гумена кривка на дранажа?
                              Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                              EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                              EX.Fiar Ritmo 105TC

                              Коментар

                              Working...
                              X