аз преди няколко дни ходих да ми го прегледат и се оказа че е бил презареден поне така ми казаха над 2000об стигаше до 20атм а трябвало да е макс до 16 и ми източи малко фреон преди да направи тая процедура измерих температурата на духалките беше 14градуса повече не падна тея дни пак ще видя на колко градуса духа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си поговорим за климатици, и най ефективен режим...
Collapse
X
-
Да пусна нещо, което ми хареса - от една фирма за климатици, която ползвах и съм доволен:Как да оптимизирате работата на вашия автоклиматик ?1. Преди да пуснете автоклиматика премахнете всяка топлина която е в купето, това става с отваряне на прозорците и пускане на свеж въздух 2. При първоначално пускане на автоклиматика задайте максимална скорост на вентилатора и изберете най-ниската температура, като посоката на потока нека да фронтално към пътниците 3. В градски условия карайте на вътрешен въздух за максимално бързо охлаждане 4. Когато се охлади купето, задайте по-ниска скорост на вентилатора и променете посоката на потока 5. В горещи дни, когато се шофира с чести спирания, увеличете температурата в автомобила. (Рязката температурна разлика води до инфекция на дихателните пътища) 6. След паркиране на автомобила ( При изгасен автомобил или климатик ) оставете вентилатора да работи за 30 - 40 секунди с цел подсушаване на изпарителя и премахване на неприятните миризми 7. Сменявайте редовно поленовият филтър (филтър купе), минимум един път годишно за градски условия по-често 8. Пускайте в експлоатация автоклиматика поне веднъж месечно с цел смазване на гумените уплътнения 9. Редовните проверки позволяват откриването и диагностицирането на нередности, преди те да предизвикат сериозни повреди. Проверявайте редовно вашият автоклиматик. На Стилото, в супер жега, влизам, паля, пускам климатика, вентилатора на 4, и клапата на вътрешен въздух само и отварям прозорците. Духва един горещ въздух. Веднага след горещия духва студен въздух, за 4-5 минути става студено в купето, след 10 мин. - студ, намалявам на 2.Радвам се на дизела, щото не го интересува много дали съм в обороти или не. Не умира.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Valentin_V написа:Онези дни в жегите при повечето коли които зареждах при празен ход правеха 15градуса а при 1500оборота почти всички слизаха под 10градуса.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар