Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си поговорим за климатици, и най ефективен режим...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    аз преди няколко дни ходих да ми го прегледат и се оказа че е бил презареден поне така ми казаха над 2000об стигаше до 20атм а трябвало да е макс до 16 и ми източи малко фреон преди да направи тая процедура измерих температурата на духалките беше 14градуса повече не падна тея дни пак ще видя на колко градуса духа

    Коментар


      #17
      еми не знам на мен ми беше 21 22 и на профилактиката показа,че няма 120 мл някаде допълниха го после го мерихме паднаха градусите на 18 и до там и за това ме интересува по принцип колко трябва да е на пунтото

      Коментар


        #18
        Да пусна нещо, което ми хареса - от една фирма за климатици, която ползвах и съм доволен:Как да оптимизирате работата на вашия автоклиматик ?1. Преди да пуснете автоклиматика премахнете всяка топлина която е в купето, това става с отваряне на прозорците и пускане на свеж въздух 2. При първоначално пускане на автоклиматика задайте максимална скорост на вентилатора и изберете най-ниската температура, като посоката на потока нека да фронтално към пътниците 3. В градски условия карайте на вътрешен въздух за максимално бързо охлаждане 4. Когато се охлади купето, задайте по-ниска скорост на вентилатора и променете посоката на потока 5. В горещи дни, когато се шофира с чести спирания, увеличете температурата в автомобила. (Рязката температурна разлика води до инфекция на дихателните пътища) 6. След паркиране на автомобила ( При изгасен автомобил или климатик ) оставете вентилатора да работи за 30 - 40 секунди с цел подсушаване на изпарителя и премахване на неприятните миризми 7. Сменявайте редовно поленовият филтър (филтър купе), минимум един път годишно за градски условия по-често 8. Пускайте в експлоатация автоклиматика поне веднъж месечно с цел смазване на гумените уплътнения 9. Редовните проверки позволяват откриването и диагностицирането на нередности, преди те да предизвикат сериозни повреди. Проверявайте редовно вашият автоклиматик. На Стилото, в супер жега, влизам, паля, пускам климатика, вентилатора на 4, и клапата на вътрешен въздух само и отварям прозорците. Духва един горещ въздух. Веднага след горещия духва студен въздух, за 4-5 минути става студено в купето, след 10 мин. - студ, намалявам на 2.Радвам се на дизела, щото не го интересува много дали съм в обороти или не. Не умира.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          Да мерси така си правя всичко е така,но само че не изкарва много студено през въздуховодите 18 градуса по на долу не. Това ми е проблема и не може да охлади самото купе

          Коментар


            #20
            Онези дни в жегите при повечето коли които зареждах при празен ход правеха 15градуса а при 1500оборота почти всички слизаха под 10градуса.
            Обичам си работата.

            Коментар


              #21
              Valentin_V написа:
              Онези дни в жегите при повечето коли които зареждах при празен ход правеха 15градуса а при 1500оборота почти всички слизаха под 10градуса.
              еми да аз я държах на 2000,но днес като си тръгнах от работа и ми се стори,че духа по студено то и времето е малко по хладно,но реших да ида пак да я измеря и вече показа 7 градуса и то на отворени врати може би е трябвало да се покара малко незнам,но няма да я пипам благодаря на всички

              Коментар

              Working...
              X