Здравейте,порових се и не намерих такава тема затова реших да запитам някой сблъсквал ли се е с моя проблем. Карам от известно време Темпра 1.6 б/г и все ми се губеше от антифриза. Смених платната на изпарителя и пак продължи да се губи. В неделя реших да я изчистя и като махнах мойта стелка се оказа че отдолу е МОКРО. Разглобих всичко и констатирах, че кранчето на парното се е спукало. Като го демонтирах, го пробвах и НЕЗАТВАРЯШЕ в нито едно положение. Когато сложих новото кранче забравих да проверя в кое положение е "отворено" и в кое "затворено". Та стигнахме до конкретния въпрос: "Как да разбера дали сега отваря и затваря, тъй като към него има прикачена пружина и лостов механизъм който се движи на една дъга? Оставих колата да загрее маркуча който влиза в парното е топъл, този който излиза е топъл (значи водата циркулира). Обаче, кое кара лоста на крана да се отваря и затваря и КОГА ей това незнам как да проверя преди да я сглобя. Ако некой се е сблъсквал със същия проблем ще съм му благодарен ако ми помогне. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кран на парното
Collapse
X
-
Лостчето на кранчето се закача към жило. Жилото се дърпа от врътката топло - студено.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Реклама
Collapse
Коментар