Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кран на парното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кран на парното

    Здравейте,порових се и не намерих такава тема затова реших да запитам някой сблъсквал ли се е с моя проблем. Карам от известно време Темпра 1.6 б/г и все ми се губеше от антифриза. Смених платната на изпарителя и пак продължи да се губи. В неделя реших да я изчистя и като махнах мойта стелка се оказа че отдолу е МОКРО. Разглобих всичко и констатирах, че кранчето на парното се е спукало. Като го демонтирах, го пробвах и НЕЗАТВАРЯШЕ в нито едно положение. Когато сложих новото кранче забравих да проверя в кое положение е "отворено" и в кое "затворено". Та стигнахме до конкретния въпрос: "Как да разбера дали сега отваря и затваря, тъй като към него има прикачена пружина и лостов механизъм който се движи на една дъга? Оставих колата да загрее маркуча който влиза в парното е топъл, този който излиза е топъл (значи водата циркулира). Обаче, кое кара лоста на крана да се отваря и затваря и КОГА ей това незнам как да проверя преди да я сглобя. Ако некой се е сблъсквал със същия проблем ще съм му благодарен ако ми помогне. Благодаря предварително.

    #2
    Лостчето на кранчето се закача към жило. Жилото се дърпа от врътката топло - студено.
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Оправих го. Оказа се че климатроника контролира кога да отваря или затваря кранчето, но преди да се убедя че работи не почнах да сглобявам. Тия италианци много електроника са наслагали.

      Коментар

      Working...
      X