Здравейте колеги Проблема се появи вчера привечер като паркирах колата видях че е загряла и си викам ще изчакам перката да извърти един път, бре чакам чакам колата почна да си качва стабилно градусите .Изгасих я и изкипя през капачката оставих за сутринта да го оправям.Сутринта прегледах бушоните всичките здрави релето на перката което е от страни свалих го и него имаше леко окисление пръснах с контактен спрей сложих друго реле и пак не тръгнаха.От там проверих връзките на самата перка ,проверих резистора всичко наред .Направих мост на датчика на перката пак не тръгна като ток до самата перка стигна .Интересното е че като запаля колата и пусна климатика перката тръгва и след 5 секунди изгасва ако остава климатика да работи и колата загрее перката не включва и тръгва за прегрява.А най интересното то е че един път пробвах да без климатик загря си перката се включи изключи ,НО при повторно загряване не поиска да тръгне на какво може да се дължи това може ли самата перка да е тръгнала ,нещо от вътре да е .Има ли как да се замери дали перката работи (съпротивление или нещо такова)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с перката на браво 1.6
Collapse
X
-
Ще ги сменя мисля и тези на релето да ги сменя въздух нямаше до вчера след като изкипя днес мисля че я обезвъздуших .1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
оказа се нагорели букси на релето(направо изгорели) трябваше да сменя буксите само че не видях коя за какво е някой има ли представа как се връзват цветовете са -червен(тъничък) бял с черна лента ; черен и два тънки сини кабела на 1-на букса релето ми е с четири крачета стандартно .1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар