колеги проблема ми е следния перката на радиатора спря да се върти и колата почна да загрява търсих къде може да е проблема и пуснах ток директно на перката и завъртя тогава търсих проблем по веригата датчик не намерих и продължих да търся и намерих едно може би е реостат в корпуса на перката измерих го не работеше вързах без него и перката се пуска когато стрелката на датчика вътре на таблото мине едно деление над средата нормално ли е така и от къде мога да си купя такъв реостат забравих да кажа колата има и климатик разказах ви всичко да знаете какво и къде съм пипал
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с вентилаторната перка на браво 98
Collapse
X
-
Смени и двете кабелни обувки на буксите та степените и ще се оправи. И си проследи внимателно инсталацията , да не е пипал някой преди теб, схеми има в данлоуд секцията.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Смени и двете кабелни обувки на буксите та степените и ще се оправи. И си проследи внимателно инсталацията , да не е пипал някой преди теб, схеми има в данлоуд секцията.
Коментар
-
Буските с кабелните обувки са на самия реостат, в черната кутиика ти е релето за перката. Провери релето и смени обувките. В събота и аз имах подобен проблем. В петък вечерта излизахме на по биричка с Вени224, и колата беше ок обаче на връщане почна да прегрява, спирам пред блока и слушам някакво съскане викам си а честито и и гарнитура на главата сега ще правим. Закарах колата при Стефан и там се видях с СОК1 и ВЕСЕЛИН10, след тяхната компетентна намеса се останови че реостата няма никакво съпротивление. От там с Веско в магазина и си закупих за 18 лв. реостат. Това е цена с отстъпката само не разбрах чия отстъпка ползвахме моята или на ВеселинКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
И аз съм с горе долу същият проблем - само при пуснат климатик перката се пуска и то според мен само на 1ва степен.Конкретното реле се пада я ляво на перката, когато гледаш колата отпред. Намира се в една правоъгълна черна кутия, която е закачена за основата на перката. Сваляш кутията и релето е закачено за нея с едни крачета. Конкретно за моя номер рама ми казаха, че няма в axm и може да се поръча от Италия и ще е около 40лв.Иначе ми казаха, че проблем може да има и в реостата, който трябва да дава 30 ома, но аз за момента не мога да го намеря и ще трябва сериозно да лягам под колата.браво 1.6 16v 1997 103hp
колкото повече,толкова повече
Коментар
-
Аз да кажа, след смяната на 2те кабелни обувки нещата тръгнаха (2ра степен) и благодарско на колега S_BANKOV, НО след няколко минути пак се прецака и перката си се пуска само с климатика.Някой ако знае читав майстор да казва, за да ходя там, че ми писна да лежа под колата :@браво 1.6 16v 1997 103hp
колкото повече,толкова повече
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар