Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново проблеми с перката на радиатора и климатика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Sev написа:
    никой не е казал, че колата не трябва да загрява над средатанормално е при натоварване да загрее в повечереално като работи климатика, въздуха който обдухва водния радиатор вместо 30 е 50-60 оСщом без климатик нещата заспиват - не се занимавай повече
    Че няма да се занимавам за сега е ясно. Че може да загрява малко над средата също е ясно. Въпроса е, че преди време не беше така, с климатици без климатици до средата даже не стигаше. Незнам, но не мисля, че е нормално при каквото и да е натоварване от климатика колата да дига към 100 градуса и да се кара така. Това лято няма да я пипам повече. Догодина може да сменя радиатора и това е
    Bravo HGT

    Коментар


      #32
      е ако искаш си смени радиатора, антифриза, водната помпа - твоя воля :D
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #33
        Sev написа:
        е ако искаш си смени радиатора, антифриза, водната помпа - твоя воля :D
        :D Е то всичко изредено освен радиатора е сменено. Много досаден проблем е това да не мога да си ползвам климатика на дълго ама.. ще го преживея явно :D
        Bravo HGT

        Коментар


          #34
          че ти на дълго само по баири с над 120 ли караш?
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #35
            Sev написа:
            че ти на дълго само по баири с над 120 ли караш?
            Под 140 трудно карам на дълго където и да е :D И под баири имам впредвид и изкачванията по магистралите
            Bravo HGT

            Коментар


              #36
              smokie написа:
              Вчера я тествах колата на извънградско. Определено има разлика след измиването на радиатора, без климатика стрелката стои малко под средата при всякаква скорост от 120 до 180 км/ч. Даже и на баир не загрява вече без климатика, което доста ме радва, защото вчера си беше 30-32 градуса по времето когато пътувах. С климатика обаче пак си вдига градус и тва си е. При скорост до 120 е добре вдига се само на баир на 1 деление над средата(аз съм с многото деления). С по висока скорост обаче почва да се вдига и нагоре и направо го спирам Не мисля в тоя случай, че имам проблем с термостата, а по-скоро радиатора си е за смяна, само че незнам кой от двата. Явно като почне и климатичния да грее и другия не смогва вече да охлажда, демек мисля, че по-скоро е в него проблема. Какво ще кажете по въпроса?
              Да не излезе на края, че климатика има проблем и от там да е всичо :D Вярно че фреона загрява, но не е нормално да ти тормози толкова охлаждането на ДВГ.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #37
                Ми незнам какъв проблем може да има. На градско си е добре и с него, въпреки че днеска дигна малко градуса и в града, но пак ми спря първата степен и сигурно е за това. Писна ми с тая перка вече
                Bravo HGT

                Коментар

                Working...
                X