и аз имам същия проблем само че моята перка работи само на втора степен без климатик си работи нормално, като пусна климатика и съм в задръстване или на место стоя колата загрява с нов термостат съм и с антифриз ако откриеш проблем пиши какво е и аз да го оправя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново проблеми с перката на радиатора и климатика
Collapse
X
-
Nedialkoal написа:и аз имам същия проблем само че моята перка работи само на втора степен без климатик си работи нормално, като пусна климатика и съм в задръстване или на место стоя колата загрява с нов термостат съм и с антифриз ако откриеш проблем пиши какво е и аз да го оправяBravo HGT
Коментар
-
Ами нормално е с климатик да загрява повече :D Компресора си е сериозен товар за ДВГ. Допълнително се подава повече гориво и е променя аванса, което си е причина да загрява повече.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колеги нз кво да и правя вече на тая кола. Измих радиатора, беше позапушен наистина. Не загряваше целия и след сваляне и промиване с обезмаслител се отпуши, но колата пак си вдига температура над средата на извънградско. С климатика още повече вдига. Направо не ми се верва вече. Какво толко може да има на тая охладителна система, че да го прави това и каква е логиката като е хладно вечер да не го прави. Май няма да мога да си пътувам с климатик и тва си е.Bravo HGT
Коментар
-
Намери си един термометър, с който да измериш температурата на охлаждата течност, когато е загрял ДВГ и сравни с показанията на уреда на таблото. Има вероятност новия ти термостат да има дефект или да е за по-висока температура отколкото трябва. За да не вдига температура при пътуване извън населено място, си намери една кора за под ДВГ, защото тя оказва голямо влияние именно при тези условия ( сигурен съм че в момента няма кора ). Аз съм с ето такъв уред, като на снимката, и на дълъг път и когато не съм в задръстване стрелката стои на първото деление над нулевата (1) с включен климатик. Когато обаче има голям трафик в населено място и навън е жега, въпреки перфектната работа на охладителната система, с включен климатик е стигала температурата почти до 1 деление над средата (3) . Извън населено място, при движение в голям трафик и по баир нагоре, се позадържа на позиция (2) пак с включен климатик. Споделям тези неща, за да направиш сравнение с твоята кола и по-лесно да се ориентираш за проблема.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Имаше кора миналото лято, но зимата я строших-разлика с нея и без никаква. Миналото лято преди да сменя термостата избужих стария да видя как ше е-направо си еба майката-трудно загряваше, ма като загрее качваше яко над средата. Моя уред на таблото е с повече чертички, но на извънградсо с климатика ми отива там дето е твойта позиция 3. На градско няма проблеми-съвсем малко над средата качва и като тръгне си се връща. Тъпото е че като я карам на сервиз там сичко и е наред, на място и давах газ яко вчера с пуснат климатик и даже средата не стига. Майсторите ме мислят за луд вече, но не може така да ми загрява, като преди време с климатика беше винаги под средата и си пътувах спокойно. Като пояснение да кажа, че водата не намалява, маркучите не са много меки, но не са камък, могат да се стискат. Като развия обаче капачката на разширителния съд излиза въздух и се чува едно църкане по маркуча дето вкарва водата в него.Bravo HGT
Коментар
-
Нормално е да изпусне малко налягане като развиеш капачката на загрял ДВГ. За кората ти казвам, защото при движение с по-големи скорости, се образува едно завихряне под ДВГ и то подпира свободното преминаване на въздуха през радиатора, дори пречи и на вентилатора да прекара достатъчно въздух. Кората оформя нещо като аеродинамичен тунел и предпазва от тея завихряния. Така като ти чета описанията, щом на място и в градски условия не успяваш да я загрееш толкова, то друго не ми идва на ума освен прословутата кора. Да не си присаждал термостат от Рено, като доста колеги във форума ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не не купих си такъв какъвто трябва Behr мисля, че беше да отваря на 88 градуса. За кората много се съмнявам. Преди когато нямах тия проблеми не съм имал кора. Да не е нещо от тоя термостат верно, знам ли колко са качествени. То май няма как да се провери дали отваря напълно нали?Bravo HGT
Коментар
-
smokie написа:Не не купих си такъв какъвто трябва Behr мисля, че беше да отваря на 88 градуса. За кората много се съмнявам. Преди когато нямах тия проблеми не съм имал кора. Да не е нещо от тоя термостат верно, знам ли колко са качествени. То май няма как да се провери дали отваря напълно нали?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Бе то се е видяло, че пак ще ги тормозя момчетата от сервиза. Тука последния месец си статах абонат там. Алтернатора го оправих, но още си вие нещо точно на високи обороти, примирно след 4000 и много ме съмнява да няма връзка, щото точно след 140км/ч почва да дига температура, а тогава е именно на тия обороти. Общо взето откак се появи тва виене оттогава го има тоя проблем, ма не ми се вярваше да е от тва. Сега обаче като всичко друго по системата е наред вече нз. Абе искам да си се оправи и тва си е. Друг ако беше сигурно щеше да си кара и да го боли, ма аз искам да си е 6 колата, щом ще си я карам още бая явноBravo HGT
Коментар
-
Имах ги същите мъки миналата година. При мен се оказа водния радиатор. Стария го свалях, мих, промивах... Загряваше целия, но на извънградско при скорост над 120-130 си загряваше колата. В градски условия нямаше проблем, държеше температура точно в средата. След поредното промиране с "най-модерни" препарати при монтажа счупих пластмасата на радиатора. Купих нов китайски за около 170 лв. и проблемите свършиха. Сега колата се дуржи горе долу по начина описан на схемата на колегата по-горе.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:Имах ги същите мъки миналата година. При мен се оказа водния радиатор. Стария го свалях, мих, промивах... Загряваше целия, но на извънградско при скорост над 120-130 си загряваше колата. В градски условия нямаше проблем, държеше температура точно в средата. След поредното промиране с "най-модерни" препарати при монтажа счупих пластмасата на радиатора. Купих нов китайски за около 170 лв. и проблемите свършиха. Сега колата се дуржи горе долу по начина описан на схемата на колегата по-горе.Bravo HGT
Коментар
-
Естествено, радиатора на климатика да влошава охлаждането, защото затопля въздха който после минава през водния радиатор, но не е нормално само при по-високи скорости да имаш проблем. Климатика не работи според скороста, а според оборотите на ДВГ, и ако пък е управляем, се съобразява и с други фактори.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Вчера я тествах колата на извънградско. Определено има разлика след измиването на радиатора, без климатика стрелката стои малко под средата при всякаква скорост от 120 до 180 км/ч. Даже и на баир не загрява вече без климатика, което доста ме радва, защото вчера си беше 30-32 градуса по времето когато пътувах. С климатика обаче пак си вдига градус и тва си е. При скорост до 120 е добре вдига се само на баир на 1 деление над средата(аз съм с многото деления). С по висока скорост обаче почва да се вдига и нагоре и направо го спирам Не мисля в тоя случай, че имам проблем с термостата, а по-скоро радиатора си е за смяна, само че незнам кой от двата. Явно като почне и климатичния да грее и другия не смогва вече да охлажда, демек мисля, че по-скоро е в него проблема. Какво ще кажете по въпроса?Bravo HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар