Колеги незнам вече за кой път имам проблем с перката на радиатора, климатика и загряване при пускането му. Вече направо незнам какво става и с колата и с майсторите, аз ли не съм в ред незнам ама ще се побъркам вече. Започвам отначало историята за проблемите. Значи миналата година ми спира перката, колата загрява. Отивам на най-близкия сервиз и ми казват, че тая перка са и изгорели някви клеми и не може да се сменят трябва да се смени цялата. Отивам, купувам перка от италианеца с кабели и всичко, купувам си нов реостат от AXM за всеки случай уж всичко да е наред. Сменят перката, но се оказва че нещо уж не била от същата кола и трябвало да се направи през реле да пуска 1ва степен. ОК правят го това с релето перката включва на първа степен, но загрява до 2 чертички над средата а 2ра така и не тръгва. Решавам, че уреда може да показва малко грешно и не стига до градусите за 2ра, и го оставям така. Добре обаче сега се появява проблема с климатика. Пускам аз климатика, перката след малко тръгва бавно, после се пуска бързата степен, значи уж всичко е ок. Да ама не, след малко каране на пуснат климатик при работеща перка изведнъж перката спира тотално. Виждам, че е изгорял главния бущон за нея, един от тия големите горе дето стоят. Отивам при майсторите казвам за проблема, според тях перката е стара и дърпа повече ток за това гори бушона. Пробват я не гори в тоя момент и ме пращат да си ходя. Примирявам се, че трябва да карам с поне два резервни такива бушони и продължавам. Добре ама не спират проблемите, при извънградско каране и пуснат климатик колата започва да си загрява-2-3 чертички над средата и не го ли спра климатика не се оправя. Няма перки, няма нищо в движение и си загрява и тва е. Примирявам се, че не може да се пътува с климатика и чакам с нетърпение зимата
. Това е за миналата година. Сега да продължа за тази. Та решавам да продавам колата и проверявам всичко ли работи. Пускам климатика и изненада-не тръгва. Отивам на сервиз, оказва се че е изпуснал фреона от някакъв маркуч, на който не били стегнати скобите(подозирам, че тука имат пръст първите майстори на перката). Междувременно споделям на момчето за проблема с изгарянето на бушона и се разбираме да го провери, да напълни климатика и дай боже всичко да е наред. Връщам се да си зема колата, момчето е махнало релето за първа степен, като ми казва, че досега не ми е работила първа степен изобщо
и, че са ми сменили реостата, който беше на 6 месеца с друг 2ра употреба, щото новия бил преебан. Не ми се верваше, но ок, ебал съм го само всичко да е наред и да не изгаря бущона. Е да ама пак не. Бушона не гори, но като пусна климатика и колата не е загряла до средата примерно перката тръгва за 3 секунди точно и спира, като това определено мисля, че е 2ра степен защото бучи адски много. Това пускане за по 3 секунди се повтаря през интервал от около 5-7 минути, през другото време няма никой. Междувременно вътре при пускането на климатика съска нещо от време на време(това днеска го забелязвам). Като стигне до средата перката пак се пуска със същото бучене, за малко повече време(20-30 секунди),което ме навежда на мисълта, че това е точно втора степен. Майстора ме убеждава, че съм в грешка, щото си включвала над средата, под средата и изобщо наоколо до средата
Ама аз си знам колата и не бучи толкова на 1ва степен. По въпроса защо сега на климатика не работи както трябва, а само за по 3 секунди утре ще звъня, но момчето ми подхвърли нещо за пресостата, а аз съм го сменя по-миналата зима с чисто нов и нещо не ми се връзва. Та тия последните удоволствия с "оправянето" на перката и пълнене и диагностика на климата ми излязоха 150лв. И всъщност нещата са от зле, по на зле. Сега незнам има ли смисъл да се разправям с тия последните майстори. Въпреки, че колата все още се продава искам да я оправя, а и може и да я спра от продажба другия месец. Моля ви дайте съвети как да оправя тези толкова трудни за нашите майстори проблемни перки. Най-малкото някой да ме насочи към читави, наистина разбиращи си от работата хора, които могат да решат тези толкова сложни ел. проблеми на тая пуста инсталация. Благодаря предварително.



Коментар