Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с губена на течност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с губена на течност

    Здравейте, колеги имам един странен проблем с моето браво а именно че цяла зима доливам антифриз около 300мл на всеки 2 седмици и доста изпотяване на прозорците докато сега откакто не ползвам парното съм долял веднъж и то много малко сигурно около 150-200млтова е за около 1 месец и малко. Според мен ми тече радиаторчето на парното ама защо не губи равномерно течност и зимата и лятото а само тогава когато го ползвам или може би проблема е някаде другаде ? Вашето мнение какво е?
    Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

    #2
    Изпотяването на прозорците само вода ли е или са мазни петна? Ако са мазни е радиаторчето! Виж дали мокета в краката не е мокър. Също можеш да свалиш жабката и да огледаш самото радиаторче. А за различната загуба на течност, мисля че зависеше от това дали пускаш парното или не.Ако е само вода по прозорците, виж дали клапата която се намира отдясно точно под капака за крушките за десния стоп дали нямаш нещо сложено или да е запушено с нещо. В този случай може да губи течност някъде от тръбите или от някое съединение - огледай по радиатора и около двигателя за течове.
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    Коментар


      #3
      Губенето на антофриз и запотяването на стъкла са ясни симптоми на радиато на парното, ако неси го сменяк до сега няма какво да търси другаде проблема .Първо го огледай че много пъти само О пръстените испускат а радиатора е здрав.
      FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

      Коментар


        #4
        На въпроса лятото що не го прави следва контра въпрос " Ти лятото на парно ли караш?"Радиаторчето или О - пръстените. Но сигурно тече и то друго място щом доливаш по малко.Имаш ли газ? ако да огледай водните съединения.Огледай за теч и по двигателя вижда се като петна от котлен камък с зеленикъв отенък. Търси при входа на водното съединение и при водния колектор който влиза в блока и е точно зад изпускателния колектор. Там има една гарнитура дето е проблемна.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          На въпроса лятото що не го прави следва контра въпрос " Ти лятото на парно ли караш?"...
          Лято, зима - това няма никакво значение. Охлаждащата течност се върти нон стоп през радиаторчето.
          Stop giving directions, just say "Follow me."
          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

          Коментар


            #6
            Ако тече от някое гумено уплътнение например О пръстените лятото температурните разлики са по малки и се свиват по малко ,и така до някой зимен ден като идеш сутрин и побере 2,5 /3 литра течнос и в твоите крака или на пасажера се появи мазно петно което няма да исънне до лятото.
            FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

            Коментар


              #7
              лято зима винаги се върти антифриза,нооооооо, сегалятото не пускаш вентилатора да обдухва този теч на антифриз по обзорното стъкло.сменяй радиаторчето или гумичките,което е за смяна

              Коментар


                #8
                Re: Проблем с губена на течност

                Harzulov написа:
                Здравейте, колеги имам един странен проблем с моето браво а именно че цяла зима доливам антифриз около 300мл на всеки 2 седмици и доста изпотяване на прозорците докато сега откакто не ползвам парното съм долял веднъж и то много малко сигурно около 150-200млтова е за около 1 месец и малко. Според мен ми тече радиаторчето на парното ама защо не губи равномерно течност и зимата и лятото а само тогава когато го ползвам или може би проблема е някаде другаде ? Вашето мнение какво е?
                Колега!- Пробвай с добавка, и то на руснаците от серията Феном.Преди имах такъв проблем на предната кола, зимно бреме течеше от радиатора който охлажда мотора, течеше от мястото дето се съединяваха алуминиевата пита с пласмасовия корпус.Точно там има гумено оплътнение което сгодите се прецаква, и първо реших да пробвам с добавка и ако нямаше резултат бях решил да сменям радиатора.Но за щастие добавката подейства, така карах две години и проблем нямаше, след това продадох колата и незнам вече да ли имал проблем новия и собственик.Така че първо пробвай, да изгориш най много с десет лева за добавката,но ако помогне ще спестиш хамалогията за сваляне и прочие.Ако решиш гледай да е течната добавка, и споко няма да ти задръсти парното кат някой мой хора ми казваха за този род добавки. http://vtec55.ru/product/ostanovka-t...-fn260-300-ml/И на важното пропуснах да отбележа, че като сложиш добавката трябва да е опънеш задължително на дълъг път , тогава действа добавката, защото ако е сложиш и караш половин час в града не действа, защото двигателя не се натоварва така както извън града.Аз така направих ,сложих я и карах в града 30 мин, но на другия ден пак беше мокро под колата, но преди да правя , предния ден карах бабата на село и то не е най близкото 34км в едната посока,идругия ден преди ходя при майстора пак отварям капака да и долея и кво да видя, сухо отдолу и мястото също дето течеше, а течността в казанчето не бе мръднало ,и така се отървах от игра да свалям радиатор.
                Fiat palio 1.7td

                Коментар


                  #9
                  Здравей те колеги. Имам фиат брава 1.6 99г. Лятото като пускам климатика губя доста антифриз. Сменен ми е радиатора. От какво може да е проблема ? Четох по- горе, че може да се пробва с тази добавка феном, дали ще е нужно? Благодаря ви.

                  Коментар

                  Working...
                  X