Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

след зареждане на климатика проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Стария ги свалих но нали някоя гениална инж. мисъл е решила че резбата на тръбата и пресостата трябва да са алуминиеви и замазах резбата на датчика, а такъв мечик с 11 * 1.25 резба няма никъде.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      днес си играх да сваля релетата и реостата да поогледам какво е положението. свалих всички релета 1по1 и почистих добре клемите за всеки случаи ги давах на късо на женските клеми на крачета 87 и 30 , резултата е че крайните две десни(бяло и сиво стоящи едно зад друго) при даване на късо не реагират. после проверих и реостата който е на 2 месеца и видимо нямаше нищо нередно при него. След тази моя намеса вечерта се случи нещо странно което незнам дали е нормално: Спрях колата пред вкъщи слязох и видях че перката върти на 1-ва скорост (без да е запалена колата) и така около 1-2 мин после спря. (нормално ли е това???) До сега независино колго топъл е бил двигателя винаги когато съм изгасял колата перката е спирала.Снимал съм кутията на релетата за да мога да покажа тук кои две не сработват при даване на късо но това можеби утре ще стане че си забравих кабела за телефона
      Прикачени файлове
      weekend hlx 2.0 20v

      Коментар


        #33
        никой ли не знае дали е нормално след като загася двигателя перката да продължи да работи (1-2мин)? За пръв път ми се случва . Или до сега не е била наред или сега не е наред.Доколкото знам при различните модели е решено по различен начин за това питам при мен как е . 2.0 20в
        weekend hlx 2.0 20v

        Коментар


          #34
          killah_baby написа:
          никой ли не знае дали е нормално след като загася двигателя перката да продължи да работи (1-2мин)? За пръв път ми се случва . Или до сега не е била наред или сега не е наред.Доколкото знам при различните модели е решено по различен начин за това питам при мен как е . 2.0 20в
          При мене винаги е работела перката след като изгася колата. Остава даже по повече от 1-2 минути, особено сега в жегите. Въртеше си и преди като ми работеше само 2ра степен и сега на 1ва си работи също. Няма какво да те притеснява това, че работи след като си я загасил, ако спира разбира се :D В момента инсталацията ми е вързана както е била фабрично и щом пак си работи след като се изгаси значи си мисля, че на 2.0 20в си е така. Обаче имам приятел с Марея 2.0 20в и той ме питаше що ми работела след като я загася и при него не било така. Не му се оглеждай на това ако си спира сама
          Bravo HGT

          Коментар


            #35
            smokie написа:
            killah_baby написа:
            никой ли не знае дали е нормално след като загася двигателя перката да продължи да работи (1-2мин)? За пръв път ми се случва . Или до сега не е била наред или сега не е наред.Доколкото знам при различните модели е решено по различен начин за това питам при мен как е . 2.0 20в
            При мене винаги е работела перката след като изгася колата. Остава даже по повече от 1-2 минути, особено сега в жегите. Въртеше си и преди като ми работеше само 2ра степен и сега на 1ва си работи също. Няма какво да те притеснява това, че работи след като си я загасил, ако спира разбира се :D В момента инсталацията ми е вързана както е била фабрично и щом пак си работи след като се изгаси значи си мисля, че на 2.0 20в си е така. Обаче имам приятел с Марея 2.0 20в и той ме питаше що ми работела след като я загася и при него не било така. Не му се оглеждай на това ако си спира сама
            Мерси това исках да чуя , явно до сега не е работила както трябва . Имал съм 1-ва степен само на хартияПри мен май се оказа хлабава връзка на клемите на реостата.
            weekend hlx 2.0 20v

            Коментар


              #36
              Ми да ти кажа аз незнам как съм си мислел, че имам първа степен. Разликата е огромна между 1ва и 2ра. 1ва едвам се чува като работи, трябва да отида отпред да я чуя, а втора вече си се чува доста пък и се усеща стабилно на волана, поне при мене Откакто имам 1ва доста по добре се държи колата. Без климатика качва най-много едно деление над средата, а преди си ходеше и над второто понякога в задръстване. Мисля, че една промивка на радиатора с хубав препарат още повече ще подобри охлаждането, ма не ми се занимава за сега :D
              Bravo HGT

              Коментар


                #37
                smokie написа:
                Ми да ти кажа аз незнам как съм си мислел, че имам първа степен. Разликата е огромна между 1ва и 2ра. 1ва едвам се чува като работи, трябва да отида отпред да я чуя, а втора вече си се чува доста пък и се усеща стабилно на волана, поне при мене Откакто имам 1ва доста по добре се държи колата. Без климатика качва най-много едно деление над средата, а преди си ходеше и над второто понякога в задръстване. Мисля, че една промивка на радиатора с хубав препарат още повече ще подобри охлаждането, ма не ми се занимава за сега :D
                Да ти кажа нямам вибрации аз на 2-ра просто докато не ми се наложи да си оправя климатика не знаех че имам перка с 2 степени и 4 години си карам колата само на 2-ра степен.
                weekend hlx 2.0 20v

                Коментар


                  #38
                  killah_baby написа:
                  smokie написа:
                  Ми да ти кажа аз незнам как съм си мислел, че имам първа степен. Разликата е огромна между 1ва и 2ра. 1ва едвам се чува като работи, трябва да отида отпред да я чуя, а втора вече си се чува доста пък и се усеща стабилно на волана, поне при мене Откакто имам 1ва доста по добре се държи колата. Без климатика качва най-много едно деление над средата, а преди си ходеше и над второто понякога в задръстване. Мисля, че една промивка на радиатора с хубав препарат още повече ще подобри охлаждането, ма не ми се занимава за сега :D
                  Да ти кажа нямам вибрации аз на 2-ра просто докато не ми се наложи да си оправя климатика не знаех че имам перка с 2 степени и 4 години си карам колата само на 2-ра степен.
                  Еми щом не е загрявала и е нямало проблеми нормално да не разбереш, а и щом не се усеща на волана хептем няма как Сега като има първа не загрява ли по малко от преди или нямаш разлика? А на извънградско в жегите да те питам каква температура ти държи горе долу, подминава ли ти средата при баири примерно?
                  Bravo HGT

                  Коментар


                    #39
                    smokie написа:
                    killah_baby написа:
                    smokie написа:
                    Ми да ти кажа аз незнам как съм си мислел, че имам първа степен. Разликата е огромна между 1ва и 2ра. 1ва едвам се чува като работи, трябва да отида отпред да я чуя, а втора вече си се чува доста пък и се усеща стабилно на волана, поне при мене Откакто имам 1ва доста по добре се държи колата. Без климатика качва най-много едно деление над средата, а преди си ходеше и над второто понякога в задръстване. Мисля, че една промивка на радиатора с хубав препарат още повече ще подобри охлаждането, ма не ми се занимава за сега :D
                    Да ти кажа нямам вибрации аз на 2-ра просто докато не ми се наложи да си оправя климатика не знаех че имам перка с 2 степени и 4 години си карам колата само на 2-ра степен.
                    Еми щом не е загрявала и е нямало проблеми нормално да не разбереш, а и щом не се усеща на волана хептем няма как Сега като има първа не загрява ли по малко от преди или нямаш разлика? А на извънградско в жегите да те питам каква температура ти държи горе долу, подминава ли ти средата при баири примерно?
                    колата я кара жена ми аз само събота и неделя (имам си служебна) сега в събота ще ходя по провинцията и ще ти кажа как се държи извънградско. В града определено по малко загрява но пак казвам нямам много наблюдения от както тръгна 1-ва
                    weekend hlx 2.0 20v

                    Коментар


                      #40
                      Ми сподели после как се държи извънградско, да сверя горе долу с моята
                      Bravo HGT

                      Коментар


                        #41
                        Това че работи перката след гасене е нормално и е заради термо шалтера който изключва на определени градуси на водата в радиатора но това няма нищо общо с климатика, а това бялото реле което изобщо не е реле а таймера на климатика няма как да го тестваш и по-добре недей защото върте има една платка с електроника и не се знае на кое краче какво се подава. Аз го сменях заради такова "тестване" Утре може да го снимам старото да видите как изглежда вътре :DП.С А степените на перката се пробват като с едно телче се даде на мост средно с ляво и средно с дясно на буксата на термошалтера на радиатора. Тази част от инсталацията е непрекъснато захранена така че при изгасена кола без контакт трябва да тръгнат в едното положение 1-ва в другото 2-ра
                        Прикачени файлове
                        Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                        Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                        Коментар


                          #42
                          biricata написа:
                          Това че работи перката след гасене е нормално и е заради термо шалтера който изключва на определени градуси на водата в радиатора но това няма нищо общо с климатика, а това бялото реле което изобщо не е реле а таймера на климатика няма как да го тестваш и по-добре недей защото върте има една платка с електроника и не се знае на кое краче какво се подава. Аз го сменях заради такова "тестване" Утре може да го снимам старото да видите как изглежда вътре :DП.С А степените на перката се пробват като с едно телче се даде на мост средно с ляво и средно с дясно на буксата на термошалтера на радиатора. Тази част от инсталацията е непрекъснато захранена така че при изгасена кола без контакт трябва да тръгнат в едното положение 1-ва в другото 2-ра
                          мерси за инфото , но явно не си ме разбрал правилно или аз не съм се изразил правилно незнам. Казах че при работа на климатика тръгва късно перката, после вече разбрах че това е 2-ра степен а не първа както трябва. за това има общо работата на перката с климатика. Бях изключил като опция да има проблем с реостата тъй като е сменяван преди 2 месеца и "би трябвало да работи", но проблема беше точно там - хлабава връзка на клемите при реостата (както и S Bankov каза) Сега към колегата Smokie : Събота и неделя малко извънградско с климатик . Колата с скорост 120-170 неможа да достигне средата на скалата (дебелата чертичка) единствено на изкачването на витиня се изравни с нея или можеби много малко я подмина . Като цяло стрелката варираше минимално между средата и малката чертичка под нея. Нямам идея деленията на колко градуса отговарят за да го опиша по лесно но мисля че и така ще ме разбереш.
                          weekend hlx 2.0 20v

                          Коментар


                            #43
                            killah_baby написа:
                            никой ли не знае дали е нормално след като загася двигателя перката да продължи да работи (1-2мин)? За пръв път ми се случва . Или до сега не е била наред или сега не е наред.Доколкото знам при различните модели е решено по различен начин за това питам при мен как е . 2.0 20в
                            За това имах в предвид
                            Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                            Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                            Коментар


                              #44
                              biricata написа:
                              killah_baby написа:
                              никой ли не знае дали е нормално след като загася двигателя перката да продължи да работи (1-2мин)? За пръв път ми се случва . Или до сега не е била наред или сега не е наред.Доколкото знам при различните модели е решено по различен начин за това питам при мен как е . 2.0 20в
                              За това имах в предвид
                              ясно
                              weekend hlx 2.0 20v

                              Коментар


                                #45
                                Разбрах те колега. И мойта така се държеше преди време, после обаче в жегите почна да вдига повече и да работи така само ако пътувам вечер. Сега откакто е оправено всичко с перките не съм го пробвал, но дано се е подобрило охлаждането както на градско. Утре я карам да оправят хидравликата и алтернатора и вече няма кво да и се пипа на колата. Дано се задържи така по-дълго, че другата седмица я газифицирам и ще видиме дали ще я бъде :D
                                Bravo HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X