17бара са 63градуса да определено пресостата не работи коректно високото трябва да е от 11 до 16 бара нормалното, което значи че перката трябва да вкл. на 12бара или на 50градуса.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
след зареждане на климатика проблем
Collapse
X
-
То хубаво всички давате мозък но дори и при перфектен пресостат който дава контакт при 12 бара перката се включва след 20-30 секунди защото напрежението минава през реле за време/ в кутийка на обикновено реле/ намиращо се в кутията пред акумулатора а целта е последователно включване на големите консуматори на енергия.В релето има тиристор и електролитен кондензатор от капацитета на който зависи времето на закъснение.Релето за време липсва в модификациите с ниско ниво на обзавеждане но го имаше в моята брава ЕЛХ ,сигурно го има и тук.
Коментар
-
MEMO написа:То хубаво всички давате мозък но дори и при перфектен пресостат който дава контакт при 12 бара перката се включва след 20-30 секунди защото напрежението минава през реле за време/ в кутийка на обикновено реле/ намиращо се в кутията пред акумулатора а целта е последователно включване на големите консуматори на енергия.В релето има тиристор и електролитен кондензатор от капацитета на който зависи времето на закъснение.Релето за време липсва в модификациите с ниско ниво на обзавеждане но го имаше в моята брава ЕЛХ ,сигурно го има и тук.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
Valentin_V написа:Проблема е в пресостата или се прежалваш и го заменяш или минаваш по тънко с копче за принудително вкл на перката като е пуснат климатика. Може да направиш така че перката да се пуска заедно със компресора на климатика трябва ти едно реле само и електричар.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
Колега и аз установих подобен проблем след пълненето на климатика преди месец. Проблема е като пусна климатика на по студен двигател и перката не тръгва веднага а примерно 5 минути може и повече след това, върти точно за 3 секунди и спира. Това днес го видях и никак не ми харесва. Колата е 2.0 20в като твоя двигател. Преди като пуснех климатика и се пускаше перката за доста по дълго време и то първо по бавно за малко и след това тръгваше бързата степен. Сега мисля, че това дето се пуска за 3 секунди е само бързата степен. И по принцип мисля, че само тя ми работи и като загрее колата, а момчето от сервиза ме убеждава, че това си било 1ва степен и всичко си е наред. Какъв може да е проблема, че така да работи? Освен това като пусна климатика се чува едно съскане, което преди го нямаше, и ту се появява, ту изчезва.Bravo HGT
Коментар
-
smokie написа:Колега и аз установих подобен проблем след пълненето на климатика преди месец. Проблема е като пусна климатика на по студен двигател и перката не тръгва веднага а примерно 5 минути може и повече след това, върти точно за 3 секунди и спира. Това днес го видях и никак не ми харесва. Колата е 2.0 20в като твоя двигател. Преди като пуснех климатика и се пускаше перката за доста по дълго време и то първо по бавно за малко и след това тръгваше бързата степен. Сега мисля, че това дето се пуска за 3 секунди е само бързата степен. И по принцип мисля, че само тя ми работи и като загрее колата, а момчето от сервиза ме убеждава, че това си било 1ва степен и всичко си е наред. Какъв може да е проблема, че така да работи? Освен това като пусна климатика се чува едно съскане, което преди го нямаше, и ту се появява, ту изчезва.Обичам си работата.
Коментар
-
smokie написа:killah_baby написа:днес смених пресостата и на пръв поглед всичко е нормално но за всеки случаи ще отида в близките дни до някой сервиз да замерят налягането кога се пуска перката и дали всичко е наред.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
smokie написа:killah_baby написа:днес смених пресостата и на пръв поглед всичко е нормално но за всеки случаи ще отида в близките дни до някой сервиз да замерят налягането кога се пуска перката и дали всичко е наред.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
S_BANKOV написа:Как се сваля стария че нещо има проблем при мен. трябва да сложа стари ми преостат на нова тръба а не мога да го развия.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
killah_baby написа:S_BANKOV написа:Как се сваля стария че нещо има проблем при мен. трябва да сложа стари ми преостат на нова тръба а не мога да го развия.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
и с новия пресостат същия х.й пак е с високо налягане закачихме климатика това което видях е следното:пускам климатика компресора работи, налягането се вдига и не работи никаква перка. Минава близо минута налягането достига 17-19 бара и чак тогава се пуска перка (незнам коя степен). Когато се пусне перката налягането бавно започва да пада но за 2 3 мин не падна под 13 бара . Момчето дето я гледа каза нещо от сорта на това че при пускане на климатика трябвало почти веднага да ми тръгне първа степен на перката но понеже това не ставало и на 17-19 бара се пускала директно 2-ра . аз лично не съм убеден в това . Въпреки че съм с нов воден радиатор и сменен термостат и реостат имам някакви съмнения в коректната работа на степените на перките и именно там може да е проблема.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар