Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

след зареждане на климатика проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    17бара са 63градуса да определено пресостата не работи коректно високото трябва да е от 11 до 16 бара нормалното, което значи че перката трябва да вкл. на 12бара или на 50градуса.
    Прикачени файлове
    Обичам си работата.

    Коментар


      #17
      То хубаво всички давате мозък но дори и при перфектен пресостат който дава контакт при 12 бара перката се включва след 20-30 секунди защото напрежението минава през реле за време/ в кутийка на обикновено реле/ намиращо се в кутията пред акумулатора а целта е последователно включване на големите консуматори на енергия.В релето има тиристор и електролитен кондензатор от капацитета на който зависи времето на закъснение.Релето за време липсва в модификациите с ниско ниво на обзавеждане но го имаше в моята брава ЕЛХ ,сигурно го има и тук.

      Коментар


        #18
        MEMO написа:
        То хубаво всички давате мозък но дори и при перфектен пресостат който дава контакт при 12 бара перката се включва след 20-30 секунди защото напрежението минава през реле за време/ в кутийка на обикновено реле/ намиращо се в кутията пред акумулатора а целта е последователно включване на големите консуматори на енергия.В релето има тиристор и електролитен кондензатор от капацитета на който зависи времето на закъснение.Релето за време липсва в модификациите с ниско ниво на обзавеждане но го имаше в моята брава ЕЛХ ,сигурно го има и тук.
        Не разбрах много от това което каза , не че не си обяснил точно просто толко си разбирам. Едно е безспорно на загрят двг видях че перката се включи на 27 секунда . Да разбирам ли че проблема може да е в релето което си споменал и проблема може да е там. Как да разбера (като изкючим ходене по сервизи) има ли начин да бъде замерено ?Нарочно казвам без сервизи защото кадето ходя за климатика казват че проблема не е от тяхна компетенции.
        weekend hlx 2.0 20v

        Коментар


          #19
          Проблема е в пресостата или се прежалваш и го заменяш или минаваш по тънко с копче за принудително вкл на перката като е пуснат климатика. Може да направиш така че перката да се пуска заедно със компресора на климатика трябва ти едно реле само и електричар.
          Обичам си работата.

          Коментар


            #20
            Valentin_V написа:
            Проблема е в пресостата или се прежалваш и го заменяш или минаваш по тънко с копче за принудително вкл на перката като е пуснат климатика. Може да направиш така че перката да се пуска заедно със компресора на климатика трябва ти едно реле само и електричар.
            именно този вариант ми бе предложен (перка да се пуска с компресора) като алтернатива , но цената ме озадачи много 40-80 лева а и незнам до колко е правилно в смисъл перката ще върти нонстоп на климатик.Намерих пресостат да взема да го сменя ако не е много сложно и скъпо(за работа)? И ако не се оправи тогава да остане варианта с пускането на перката с компресора.
            weekend hlx 2.0 20v

            Коментар


              #21
              Колега и аз установих подобен проблем след пълненето на климатика преди месец. Проблема е като пусна климатика на по студен двигател и перката не тръгва веднага а примерно 5 минути може и повече след това, върти точно за 3 секунди и спира. Това днес го видях и никак не ми харесва. Колата е 2.0 20в като твоя двигател. Преди като пуснех климатика и се пускаше перката за доста по дълго време и то първо по бавно за малко и след това тръгваше бързата степен. Сега мисля, че това дето се пуска за 3 секунди е само бързата степен. И по принцип мисля, че само тя ми работи и като загрее колата, а момчето от сервиза ме убеждава, че това си било 1ва степен и всичко си е наред. Какъв може да е проблема, че така да работи? Освен това като пусна климатика се чува едно съскане, което преди го нямаше, и ту се появява, ту изчезва.
              Bravo HGT

              Коментар


                #22
                smokie написа:
                Колега и аз установих подобен проблем след пълненето на климатика преди месец. Проблема е като пусна климатика на по студен двигател и перката не тръгва веднага а примерно 5 минути може и повече след това, върти точно за 3 секунди и спира. Това днес го видях и никак не ми харесва. Колата е 2.0 20в като твоя двигател. Преди като пуснех климатика и се пускаше перката за доста по дълго време и то първо по бавно за малко и след това тръгваше бързата степен. Сега мисля, че това дето се пуска за 3 секунди е само бързата степен. И по принцип мисля, че само тя ми работи и като загрее колата, а момчето от сервиза ме убеждава, че това си било 1ва степен и всичко си е наред. Какъв може да е проблема, че така да работи? Освен това като пусна климатика се чува едно съскане, което преди го нямаше, и ту се появява, ту изчезва.
                Съска защото ти е високо налягането и при спиране на климатика изравнява налягането в системата.
                Обичам си работата.

                Коментар


                  #23
                  днес смених пресостата и на пръв поглед всичко е нормално но за всеки случаи ще отида в близките дни до някой сервиз да замерят налягането кога се пуска перката и дали всичко е наред.
                  weekend hlx 2.0 20v

                  Коментар


                    #24
                    killah_baby написа:
                    днес смених пресостата и на пръв поглед всичко е нормално но за всеки случаи ще отида в близките дни до някой сервиз да замерят налягането кога се пуска перката и дали всичко е наред.
                    Колко пари го взе, в случай че и на мене ми се наложи?
                    Bravo HGT

                    Коментар


                      #25
                      smokie написа:
                      killah_baby написа:
                      днес смених пресостата и на пръв поглед всичко е нормално но за всеки случаи ще отида в близките дни до някой сервиз да замерят налягането кога се пуска перката и дали всичко е наред.
                      Колко пари го взе, в случай че и на мене ми се наложи?
                      не съм го взел чисто нов , 20 лева с доставката . за проба го взех за да не прибързвам да набивам ненужни пари. сам го смених и сега само остана в края на седмицата да отида да замерят налягането дали е в норма. А иначе пресостата ми е като този от снимката горе в дясно 140 лв.
                      weekend hlx 2.0 20v

                      Коментар


                        #26
                        smokie написа:
                        killah_baby написа:
                        днес смених пресостата и на пръв поглед всичко е нормално но за всеки случаи ще отида в близките дни до някой сервиз да замерят налягането кога се пуска перката и дали всичко е наред.
                        Колко пари го взе, в случай че и на мене ми се наложи?
                        не съм го взел чисто нов , 20 лева с доставката . за проба го взех за да не прибързвам да набивам ненужни пари. сам го смених и сега само остана в края на седмицата да отида да замерят налягането дали е в норма. А иначе пресостата ми е като този от снимката(по нагоре в темата) горе в дясно 140 лв.
                        weekend hlx 2.0 20v

                        Коментар


                          #27
                          Как се сваля стария че нещо има проблем при мен. трябва да сложа стари ми преостат на нова тръба а не мога да го развия.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            S_BANKOV написа:
                            Как се сваля стария че нещо има проблем при мен. трябва да сложа стари ми преостат на нова тръба а не мога да го развия.
                            при мен относително лесно се разви, проблема беше че няма от каде да бръкнеш. ключ 24 и разкачих кутията на филтъра така че да отиде макс на зад към купето за да си освободя място.понеже нямах достатъчно дълбока вложка(24) ползвах водопроводен ключ. лесно се разви като при напъването за развиване придържах дехидратора да не покривя планката. Това беше общо взето, изсъска малко като извадих стария и слагах новия но мисля че е нормално. Внимаваи с буксата върху датчика при мен това беше по трудното явно беше залепнала и бая зор видях докато я извадя ,понеже нямам никакво пространство да я хвана с една ръка а с другата да натискам палчето.Но като гледам ти си с 1.8 надали е толкова завряно при теб, би трябвало да е по лесно
                            weekend hlx 2.0 20v

                            Коментар


                              #29
                              killah_baby написа:
                              S_BANKOV написа:
                              Как се сваля стария че нещо има проблем при мен. трябва да сложа стари ми преостат на нова тръба а не мога да го развия.
                              при мен относително лесно се разви, проблема беше че няма от каде да бръкнеш. ключ 24 и разкачих кутията на филтъра така че да отиде макс на зад към купето за да си освободя място.понеже нямах достатъчно дълбока вложка(24) ползвах водопроводен ключ. лесно се разви като при напъването за развиване придържах дехидратора да не покривя планката. Това беше общо взето, изсъска малко като извадих стария и слагах новия но мисля че е нормално. Внимаваи с буксата върху датчика при мен това беше по трудното явно беше залепнала и бая зор видях докато я извадя ,понеже нямам никакво пространство да я хвана с една ръка а с другата да натискам палчето.Но като гледам ти си с 1.8 надали е толкова завряно при теб, би трябвало да е по лесно
                              Аз съм свалил тръбата с меката връзка, тая тънката на която стой преостата че е за смяна и не мога да го развия, върти се на място а на новата тръба преостата не работо като хората.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #30
                                и с новия пресостат същия х.й пак е с високо налягане закачихме климатика това което видях е следното:пускам климатика компресора работи, налягането се вдига и не работи никаква перка. Минава близо минута налягането достига 17-19 бара и чак тогава се пуска перка (незнам коя степен). Когато се пусне перката налягането бавно започва да пада но за 2 3 мин не падна под 13 бара . Момчето дето я гледа каза нещо от сорта на това че при пускане на климатика трябвало почти веднага да ми тръгне първа степен на перката но понеже това не ставало и на 17-19 бара се пускала директно 2-ра . аз лично не съм убеден в това . Въпреки че съм с нов воден радиатор и сменен термостат и реостат имам някакви съмнения в коректната работа на степените на перките и именно там може да е проблема.
                                weekend hlx 2.0 20v

                                Коментар

                                Working...
                                X