Привет днес отидох да преслушат климатика (пълна програма ) източване, филтриране ,дозареждане ,масла едно трето пето. Момчето което я прявеше ми каза че перката ми включва много късно и това е предпоставка да прецакам климатика. Под късно включване ми обесни нещо от сорта че перката трябвяло да включи между 60 и 80С (така и не разбрах тия градуси на фреона на компресора или на радиатора са) мойта перка се пускала чак на 80 което не било редно. Все пак да кажа в момента климатика работи , но ме притесни това което ми каза че съм на границата и има вероятност нещо да се прецака.Предлложи ми следния вариант за решение на проблема: да ми направят перката да се пуска със стартирането на копчето на климатика посредством изграждане на паралелна верига. - До колко това е удачно и правилно??? Това означава че когато съм на климатик перката ще върти нонстопИзвинявам се ако не съм го обяснил както трябва но мойте познания за хладилна техника са достатъчни само да си отворя хладилника
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
след зареждане на климатика проблем
Collapse
X
-
Проблема ти е че не се пуска първа степен на перката на радиатора. Когато стартираш климатика, се стартира перката на 1-ва степен с цел да охлади газът в радиатора на климатика. Тъй като тя не се пуска, прегрява се газът, отчита се голямо налягане в системата, и всичко принудително спира. най-вероятно климатика ти работи в движение и при напълно загряла кола, тогава работи втората ти степен на вентилатора. Какво може да се направи, подмяна на резистора за 1-ва степен или поставяне на мост (непрепоръчително) с цел тръгване директно на 2-ра степен. Сега не ми се търси дали мареата е с една или две перки, но принципа е същият. Това, ако всичко друго е ок.
-
Mupo написа:Проблема ти е че не се пуска първа степен на перката на радиатора. Когато стартираш климатика, се стартира перката на 1-ва степен с цел да охлади газът в радиатора на климатика. Тъй като тя не се пуска, прегрява се газът, отчита се голямо налягане в системата, и всичко принудително спира. най-вероятно климатика ти работи в движение и при напълно загряла кола, тогава работи втората ти степен на вентилатора. Какво може да се направи, подмяна на резистора за е 1-ва степен или поставяне на мост (непрепоръчително) с цел тръгване директно на 2-ра степен. Сега не ми се търси дали мареата е с една или две перки, но принципа е същият. Това, ако всичко друго е ок.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
Тогава проверете пресостатаFiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март
Коментар
-
vanyo_83 написа:Тогава проверете пресостатаweekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
Ако ми кажеш колко бара са ти измерили ще ти кажа дали трябва да правиш изобщо нещо по системата. Все пак това ми е работата http://www.klimatici-pleven.com/autoklima.htmlОбичам си работата.
Коментар
-
Valentin_V написа:Ако ми кажеш колко бара са ти измерили ще ти кажа дали трябва да правиш изобщо нещо по системата. Все пак това ми е работата http://www.klimatici-pleven.com/autoklima.htmlweekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
Лошото е че не си запомнил наистина колко бара са измерили. Нещата са вързани - пресостата отговаря за перката + още неща, перката пък спомага да се държи определено налягане в системата, и т.н. За да си на 100% сигурен отиди на качествена диагностика, ако те притеснява. За качествена диагностика препоръчвам Рея Мп мисля се казваше фирмата на Ботевградско шосе. Проблема е че е "леко" скъпо. На мен преди 3 години ми взеха 50лв. само за диагностика.
Коментар
-
Mupo написа:Лошото е че не си запомнил наистина колко бара са измерили. Нещата са вързани - пресостата отговаря за перката + още неща, перката пък спомага да се държи определено налягане в системата, и т.н. За да си на 100% сигурен отиди на качествена диагностика, ако те притеснява. За качествена диагностика препоръчвам Рея Мп мисля се казваше фирмата на Ботевградско шосе. Проблема е че е "леко" скъпо. На мен преди 3 години ми взеха 50лв. само за диагностика.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
Я да питам и аз нещо да не отварям нова тема.И аз се опитах да си оправя климатика ама ръц...Тънката тръба където е датчика за налягането се е протрила и се чудя дали да я заварявам или да търся втора употреба и колко би струвала тя? Мога ли да ползвам стария датчик ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Valentin_V написа:70-80градуса на фреона са 20-25бара което си е доста, нормално трябва да е 15-18бара които са 57-63градуса. Виж при какво налягане сработва перката това е важно.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар