Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.4 изхвърли водата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.4 изхвърли водата

    Колата е Брава 1.4, 96 година. Вчера изхвърли водата и видях че е отишла почти в червеното. Интересното е, че като отворих капака, перката работеше, но работи 2-3 мин. и спря, а стрелката си беше още в червеното. По-късно през деня я палих още 2 пъти, и двата пъти маркуча от термостата към радиатора беше студен и съответно и перката не се пусна. Още 2 факта, които отчетох - като пуснах радиатора в купето на макс. да духа топло, не духаше топло, а студено и забелязах, че изпарителя на газовата беше буквално замръзнал, целия беше обледен. На мен ми намирисва на термостат, само ме притеснява при първото изхвърляне на водата, че перката работеше, но пък може да се е отворил термостата по някое време - вие ще кажете.

    #2
    Няма ли някой да даде съвет, дали е термостата?

    Коментар


      #3
      Колега, щом е работела перката, значи термостата все пак е бил отворен. Може би е отворил късно или не е бил отворен до край. Предполагам в купето нямаш парно защото в системата ти има въздух. Във всички случай напълни системата и обезвъздуши добре! След това се кръстиш да няма крива глава и си правиш експерименти. Първо дали парното духа топло, после дали отваря термостата и ако всичко е наред - караш внимателно следейки за температурата и загуба на антифриз. Дано се разминеш без последствия!
      Fiat Marea 1.8 16V ELX

      Коментар


        #4
        Само още едно добавяне към колегата преди мен - провери си капачката на разширителният съд
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
        Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

        Коментар


          #5
          Щом замръзва изпаритела, е много вероятно да вкарва газ в охладителната система и да прави възглавница, от там студено от парното, изхвърляне на антифриза и неотваряне на термостата, ако не стига горещата течност до него.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Замислих се малко, за това което казва колегата с газта, но при загряла кола, като пипна термостата направо пари, а маркуча след него, за към радиатора е студен, та затова клоня към термостата.

            Коментар


              #7
              toci1 написа:
              Замислих се малко, за това което казва колегата с газта, но при загряла кола, като пипна термостата направо пари, а маркуча след него, за към радиатора е студен, та затова клоня към термостата.
              В такъв случай ще трябва да го смениш. Иначе рискуваш да прегрееш ДВГ.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                toci1 написа:
                Замислих се малко, за това което казва колегата с газта, но при загряла кола, като пипна термостата направо пари, а маркуча след него, за към радиатора е студен, та затова клоня към термостата.
                На колко загрял ДВГ, ако е на 90градуса термостата ти е блокил в затворен, което води до смяна.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Снощи я закарах на майсторите. Обезвъздушиха системата и термостата си отвори и всичко си стана О.К., странна работа. Понеже Фиата си ми губеше по половин литър вода на 2 месеца, пък нямам видими течове и обяснението на майсторите беше, че е заминала гарнитурата на главите, та затова се е получило и въздушната възглавница в системата и затова е и прегряла и т.н. и т.н.Благодаря на всички, които се включиха с отговори.

                  Коментар


                    #10
                    Някъде имаш малък теч, който пропуска при загрял мотор, като се повиши налягането. Тъй като пропуска е малък, антифриза се изпарява и не се вижда мокро. При изстиване на мотора оттам засмуква въздух, който в един момент бърка циркулацията. За съжаление, повечето двигатели не се обезвъздушават сами и се получава описаното от теб.Малки течове търся, като подам през редуцир налягане в охладителната система на СТУДЕН двигател 0.5 - 0.8 Bar налягане и оглеждам за пропуски.Какъв ти е изпарителя?
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #11
                      Ако ме питаш за марка - незнам, някаква куча марка със сигурност.

                      Коментар

                      Working...
                      X