Ако колата е на място и работи вдига температурата 2 деления над средата (след това я гася) , а когато се движи дори и бавно не загрява толкова много а се задържа малко под средата.Попринцип колата в момента няма перка , но не трябва ли когато е на място колата да не загрява толкова ,че да трябва да се пуска перката.Колата е Bravo 1.4 с климатик (радиатора на климатика го няма)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.4 прегрява
Collapse
X
-
Re: Bravo 1.4 прегрява
kurticata написа:Ако колата е на място и работи вдига температурата 2 деления над средата (след това я гася) , а когато се движи дори и бавно не загрява толкова много а се задържа малко под средата.Попринцип колата в момента няма перка , но не трябва ли когато е на място колата да не загрява толкова ,че да трябва да се пуска перката.Колата е Bravo 1.4 с климатик (радиатора на климатика го няма)Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Зависи колко време работи на едно място,но колегата Банков ти е отговорил на въпроса,когато колата стои на едно място няма въздушен поток,който да охлажда радиатора и като загрее се включва перката,а когато си в движение въздушната струя обдухва радиатора и за това държи по-ниска температура.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар