От миналата седмица Бравата през 200км прегрява.Смених вентилатор,датчик на вентилатора,обезвъздуших перфектно и днес в задръстванията пак прегря и изхвърли водата.Отбих в страни,изчаках да изстине,напълних вода,обезвъздуших и си се прибрах нормално .Хванал съм се за главата и незнам какво да правя.Интересно е ,че като прегрее и вентилатора не работи.Като сипя вода и обезвъздуша , вентилатора си работи коректно.Моля Ви помагайте.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1.4 постоянно прегрява.
Collapse
X
-
Първата степен на вентилатора работи ли ти?Има 2 пробки на малкият кръг и една на радиатора.Ти оттам ли обезвъздушаваш.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Много вероятно е проблема да е в хлабава букса на перката на радиатора, и когато почнеш да ръчкаш се оправя и после от дупки мупки и т.н. пак се охлабват, смени и ДВЕТЕ букси на радиатора и виж дали ще го има проблема.От къде избива водата?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Много вероятно е проблема да е в хлабава букса на перката на радиатора, и когато почнеш да ръчкаш се оправя и после от дупки мупки и т.н. пак се охлабват, смени и ДВЕТЕ букси на радиатора и виж дали ще го има проблема.От къде избива водата?
Коментар
-
ivo_drag написа:S_BANKOV написа:Много вероятно е проблема да е в хлабава букса на перката на радиатора, и когато почнеш да ръчкаш се оправя и после от дупки мупки и т.н. пак се охлабват, смени и ДВЕТЕ букси на радиатора и виж дали ще го има проблема.От къде избива водата?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега, провери ли си термостата, дали отваря ? Ако не ти е горещ радиатора, няма да ти тръгне и първа степен на вентилатора, да не говорим за втора. Провери тънката метална тръбичка, която излиза от темостата и отива в разширителния съд, дали минава нещо по нея. Ако е запушена, се получава същия ефект като този който описваш. Като работи ДВГ, по нея задължително трябва да минава антифриз, независимо каква му е температурата. Трябва да тръгва в момента в който запалиш. В противен случай се полчава въздушна възглавница в главата, не може и да се обезвъздуши системата напълно. По описанията ти съдя, че нямаш проблем с вентилаторите.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Колега, провери ли си термостата, дали отваря ? Ако не ти е горещ радиатора, няма да ти тръгне и първа степен на вентилатора, да не говорим за втора. Провери тънката метална тръбичка, която излиза от темостата и отива в разширителния съд, дали минава нещо по нея. Ако е запушена, се получава същия ефект като този който описваш. Като работи ДВГ, по нея задължително трябва да минава антифриз, независимо каква му е температурата. Трябва да тръгва в момента в който запалиш. В противен случай се полчава въздушна възглавница в главата, не може и да се обезвъздуши системата напълно. По описанията ти съдя, че нямаш проблем с вентилаторите.
Коментар
-
От някъде гълта въздух.Провери за теч по водните маркучи на изпарителя - понякога сълзи незначително, но като изстива мотора, дърпа въздух и после ядове...Ако дебелата мембрана на изпарителя е напукана, може да вкарва газ в охлаждането. Освен ако си с BRC изпарител.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:От някъде гълта въздух.Провери за теч по водните маркучи на изпарителя - понякога сълзи незначително, но като изстива мотора, дърпа въздух и после ядове...Ако дебелата мембрана на изпарителя е напукана, може да вкарва газ в охлаждането. Освен ако си с BRC изпарител.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар