Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1.4 постоянно прегрява.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava 1.4 постоянно прегрява.

    От миналата седмица Бравата през 200км прегрява.Смених вентилатор,датчик на вентилатора,обезвъздуших перфектно и днес в задръстванията пак прегря и изхвърли водата.Отбих в страни,изчаках да изстине,напълних вода,обезвъздуших и си се прибрах нормално .Хванал съм се за главата и незнам какво да правя.Интересно е ,че като прегрее и вентилатора не работи.Като сипя вода и обезвъздуша , вентилатора си работи коректно.Моля Ви помагайте.

    #2
    що не му вържеш втората степен на тоя вентилатор директно на акумулатора и да видиш дали ще прегрее?
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #3
      Първата степен на вентилатора работи ли ти?
      Fiat 1.4 12V
      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

      Коментар


        #4
        Първата степен на вентилатора работи ли ти?Има 2 пробки на малкият кръг и една на радиатора.Ти оттам ли обезвъздушаваш.
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар


          #5
          Много вероятно е проблема да е в хлабава букса на перката на радиатора, и когато почнеш да ръчкаш се оправя и после от дупки мупки и т.н. пак се охлабват, смени и ДВЕТЕ букси на радиатора и виж дали ще го има проблема.От къде избива водата?
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            Много вероятно е проблема да е в хлабава букса на перката на радиатора, и когато почнеш да ръчкаш се оправя и после от дупки мупки и т.н. пак се охлабват, смени и ДВЕТЕ букси на радиатора и виж дали ще го има проблема.От къде избива водата?
            Водата избива от разширителното казанче и като избиваше перката не работеше.

            Коментар


              #7
              ivo_drag написа:
              S_BANKOV написа:
              Много вероятно е проблема да е в хлабава букса на перката на радиатора, и когато почнеш да ръчкаш се оправя и после от дупки мупки и т.н. пак се охлабват, смени и ДВЕТЕ букси на радиатора и виж дали ще го има проблема.От къде избива водата?
              Водата избива от разширителното казанче и като избиваше перката не работеше.
              Ами тогава си смени и двете кубелни обувки на бексите и виж дали ще работи перката, провери и реостата, ама щом като ръчнеш и се оправя са обувките 99%, НО ПАК ТИ КАЗВАМ И ДВЕТЕ, проблема е само в едната но за да работят степените трябва и двете да са изрядни.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Перката е от ремонт с нов реостат.Имам чувството,че надува с въздух.Ако е прецакана гарнитура възможно ли е за два дена да ми прави въздушна възглавница и да не включва перката?

                Коментар


                  #9
                  Напълно възможно. Втвърдява ли ти маркучите? Газ имаш ли?
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    Това за газта е изключително добър въпрос. Възможно е тя да е причината да надува.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      Това за газта е изключително добър въпрос. Възможно е тя да е причината да надува.
                      Имам газ,но маркучите са меки.

                      Коментар


                        #12
                        Колега, провери ли си термостата, дали отваря ? Ако не ти е горещ радиатора, няма да ти тръгне и първа степен на вентилатора, да не говорим за втора. Провери тънката метална тръбичка, която излиза от темостата и отива в разширителния съд, дали минава нещо по нея. Ако е запушена, се получава същия ефект като този който описваш. Като работи ДВГ, по нея задължително трябва да минава антифриз, независимо каква му е температурата. Трябва да тръгва в момента в който запалиш. В противен случай се полчава въздушна възглавница в главата, не може и да се обезвъздуши системата напълно. По описанията ти съдя, че нямаш проблем с вентилаторите.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Dido_Lyubenov написа:
                          Колега, провери ли си термостата, дали отваря ? Ако не ти е горещ радиатора, няма да ти тръгне и първа степен на вентилатора, да не говорим за втора. Провери тънката метална тръбичка, която излиза от темостата и отива в разширителния съд, дали минава нещо по нея. Ако е запушена, се получава същия ефект като този който описваш. Като работи ДВГ, по нея задължително трябва да минава антифриз, независимо каква му е температурата. Трябва да тръгва в момента в който запалиш. В противен случай се полчава въздушна възглавница в главата, не може и да се обезвъздуши системата напълно. По описанията ти съдя, че нямаш проблем с вентилаторите.
                          При мен е тънък маркуч ,който отива в разширителния съд.Ще го проверя.Колко трябва да тече.Каква трябва да бъде струята?

                          Коментар


                            #14
                            От някъде гълта въздух.Провери за теч по водните маркучи на изпарителя - понякога сълзи незначително, но като изстива мотора, дърпа въздух и после ядове...Ако дебелата мембрана на изпарителя е напукана, може да вкарва газ в охлаждането. Освен ако си с BRC изпарител.
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              muns61 написа:
                              От някъде гълта въздух.Провери за теч по водните маркучи на изпарителя - понякога сълзи незначително, но като изстива мотора, дърпа въздух и после ядове...Ако дебелата мембрана на изпарителя е напукана, може да вкарва газ в охлаждането. Освен ако си с BRC изпарител.
                              С BRC съм.

                              Коментар

                              Working...
                              X