Колеги моля за малко насока по въпроса с перката на радиатора. Значи тези дни си напълних климатика и отриха, че перката е вързана по някакъв странен начин като ми казаха, че първа степен до сега не е работила. Оправиха връзките и според момчето сега работят и двете степени. Аз обаче съм на мнение, че сега ми работи само втроата степен, защото я усещам по силно на волана как тресе. Освен тва върти много за малко и спира. Мисля, че първа степен я усещах по лекичко на волана за малко по продължително време. Та първия ми въпрос е как се проверяваха степените дали работят с датчика? Нещо се даваше накъсо май ма не помня. Другия ми въпрос е като се пусне климатика с него коя степен се пуска, 1ва или 2ра? Перката като се пусне от климатика върти по същия начин, както като се пусне от температурата и момчето ми твърди, че тва си е първа степен. Аз обаче имам някви спомени, че с климатика се пуска втора директно. По принцип в момента от температура се вклчва една и съща степен от малко под средата до 2рата чертичка над средата. Моля споделете някакви мнения и евентуално някаде добър жичкаджия за всеки случай, че искам да съм спокоен, че колата е наред.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса за перката на радиатора
Collapse
X
-
smokie написа:Какво е това ФЕС и къде да го закача на такова нещо?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар