Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прегряване на Фиат Мареа weekend

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прегряване на Фиат Мареа weekend

    Здравейте. Карам Фиат Мареа комби, 2000г е бензин 1.6i. Колата ми загрява много, миналата седмица дори ми изби антифриза през разширителния съд. Перката, която охлажда двигателя мисля, че не работи. Девойка съм и ми е трудно да го установя по друг начин освен, че миналата година си въртеше, т.е. чувах я. За какво да се подготвя - термостат, или датчик за температурата? И съответно колко ще ми струва самата смяна на коя да е от частите? Части има откъде да си намеря на сносни цени, но за смяната и изобщо за свестен майстор не знам къде да отида. Зимата скъсах жило. Преди да се скъса съединителят си беше ок, скоростите се сменяха лесно. Но го скъсах в много кофти час неделя вечерта на Солунска и викнах от автосервиз Жицони да ме изтеглят. Установиха, че е само жило - смениха го, когато си взех колата беше ок. Обаче след едно спиране и изключване на двигателя, когато реших да запаля никакъв контакт. Оказа се, че не са ми затегнали клемите. Постепенно започнаха мн трудно да ми се сменят скоростите, до момент, в който изобщо не можех да сменям. Отидох при тях - още бях в гаранция. Казаха ми, че съединителят бил за смяна. Не се съгласих и само ми натегнаха жилото, колкото да мога да си сменям скоростите. Пиша го това, защото ми трябва сносен сервиз, където може да ми извършат преглед, диагностики и да си закупя частите, да им ги дам и да ми оправят най-накрая колата без да ме въртят, лъжат и да ми доскапват и без това скапаната колица Ще се радвам за съвети. Да не забравя - от София съм. За Жицони имам вече кофти мнение. Благодаря предварително на всички отзовали се!!!! И още един въпрос - относно загряването - ако е термостат, или датчик, отремонтирането може ли да стане за 1-2 часа, тъй като утре ми се налага да пътувам спешно до Бургас?

    #2
    колежке, фани някой колега от овча купел да ти види колата, термостат, водна помпа и неработеща перка могат да са причините, ремонта толкова максимум час, час и половина, виж си маслото сутринта, да не е станало на боза, има вероятност да е заминала гарнитурата на главата, и да не може да пътуваш до бургас

    Коментар


      #3
      За сервиз, Вентура или Лисан, и двата са добри. Контактите им ги има в раздел "Сервизи и магазини". И верно си провери маслото да не е станало на боза.п.п. гледам че си в Овча Купел, евентуално мога да погледна за нещата които Недялко е изброил.
      00' Bravo 105 JTD

      Коментар


        #4
        Благодаря. По какво да го позная маслото, че е в час(дай боже), или не? И аз си помислих преди малко точно за гарнитурата на главата, дано не е това, но ако е там как стоят нещата?

        Коментар


          #5
          И ако може да ми кажете при кои колеги от Овча купел да отида? Аз и без това съм в Овча купел и ще ми е идеално! :D

          Коментар


            #6
            nikolce написа:
            п.п. гледам че си в Овча Купел, евентуално мога да погледна за нещата които Недялко е изброил.
            Аз писах, че мога да погледна. Такъв двигател не съм ръчкал. Ама мога да проверя елементарни неща като антифриз/масло, термостат, водна помпа. Поне да хвърлим светлина на проблема.Ако решиш, пиши лично.
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #7
              Сменете и двете букси на перката на радиатора, те също може да са проблема. На това е само ако има смисъл.Надявам се да не е заминала гарнитурата или да има други поражения.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Колеги, здравейте! Аз все пак реших да тръгна за Бургас! Нека ви кажа как мина пътуването!!!!! Стигна първата точка след 90-те градуса. Застопори се там. Като минах обаче през дупки и стрелката падна!!!!!! След това бях спряла на една бензиностанция и на запален мотор прегря, но уцелих момента преди да избие антифриза. Постепенно отворих капачката, за да не ме изпръска. Много малко изтече, после се нормализира температурата!!! Някакви идеи, защо така от дупките ми играе уреда и оттам и температурата всъщност?

                Коментар


                  #9
                  Датчик има хлабава връзка и ЕКУто не знае кога да почне да охлажда двигателя. оправете датчика и проверете за поражения по гарнитурата, тапите и кпачката на разширителния съд
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Не искам да ти препоръчвам сервиз в Бургас, по добре се уговори с Хитко и като тръгнеш да се прибираш мини през Ямбол да я погледнат. Ще се отклониш малко, но поне ще получиш адекватна помощ. Ако не те е страх се прибери до София така и колегите ще те насочат към читав сервиз.
                    FIAT Punto 55 S
                    FIAT Doblo 1.3 Multijet

                    Коментар

                    Working...
                    X