Става въпрос за Marea с климатроник. Този проблем го имам от отдавна, но се появява доста рядко. Лошото е че не мога да го отстраня, а при дъждовно време шофирането без парно е ужасно - стъклата се изпотяват за 20 секунди. Този проблем се проявява само когато вали дъжд (и то не всеки път). Включвам климатика, компресора се пуска, оборотите почват да падат, но перката на парното отново не се пуска...Тъй като нямам кора под двигателя, а и бронята ми от 2 седмици е в полунасипно състояние, водата от всяка локва директно отива в радиатора и елементите около него. Възможно ли е, да се мокри нещо при радиатора (датчици по компресора и прочие) и от там да идват проблемите?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Парното ми спира при дъждовно време
Collapse
X
-
кола
Чакай сега климатика ли не работи или парното за парното има една перка под жабката и си няма нищо общо с мокренето на двигателя Виж буксата на перката на моторчето и буксата вътре на реостата за степените /като се свали перката се вижда / това като начало.А да ти се изпотяват стъклата виж филтъра за климатика го смени или виж дали не тече вътре радятора на парнотоПод средната конзола най отдолу е централата на аербага.
Коментар
-
Казвам, че дори и когато пусна климатика, не почва да духа. При нормални обстоятелства дори парното да е изключено, пир пускането на климатика ще почне да духа на първата степен. Бушона за парното съм го сменил, а буксата в която стои самия бушон съм я почистил. Поти се просто защото вътре става по топло а отвън е студено. Филтъра на купето го сменявах преди 1 месец а радиаторчето на парното, от което течеше антифриз - в началото на зимата. Замерих напрежението идващо до самата перка (под жабката) - 12V Колкото до мокренето, ставаше въпрос за намокряне на датчика на компресора на климатика - той да не прави някакви мизерии по системата.
Коментар
-
Компресора не може да ти спре вентилатора на парното. Кажи с кой ДВГ си, да погледна схемите за евентуален виновник. Ако можеш да се оправиш със схемата, тук я има http://dox.bg/files/dw?a=a43af010fb Ако не ти е ясно нещо, питай, ще помагаме.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
кола
Като идва 12 волта моторчето на перката работи ли?Зарежи климатика първо парното дали работи -моторчето В двигателя няма нещо което да пречи за работата на вентилатора на парното-климатика .Там си е за компресора но той да работи или да не работи вентилатора вътре пак ще се включва.Има електроника под врътките и една при вентилатора свързани за климатроника и парното .Дори може да направиш и диагностика има букса в жабката.
Коментар
-
Мисълта ми беше, че дори когато пусна климатика, пак не тръгва перката на парното - в нормални ситуации, дори и да не е включено парното, когато се пусне климатика, почва да духа, за да не се товари компресора. От тук си вадя изводи, че проблемът не е от ключето за степенните на парното (често срещан проблем). Интересното, е че тези 12V идващи към вентилатора са постоянно захранване - независимо дали колата е на контакт, дали моторът работи или не. Май ще се наложи да сваля вентилатора и да търся някоя клеясала букса.
Коментар
-
кола
Та то има 3-4 винта и това е вентилатора пада слагаш старите дрехи и една отверка и това е .http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Та то има 3-4 винта и това е вентилатора пада слагаш старите дрехи и една отверка и това е .http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар