Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Парното ми спира при дъждовно време

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Парното ми спира при дъждовно време

    Става въпрос за Marea с климатроник. Този проблем го имам от отдавна, но се появява доста рядко. Лошото е че не мога да го отстраня, а при дъждовно време шофирането без парно е ужасно - стъклата се изпотяват за 20 секунди. Този проблем се проявява само когато вали дъжд (и то не всеки път). Включвам климатика, компресора се пуска, оборотите почват да падат, но перката на парното отново не се пуска...Тъй като нямам кора под двигателя, а и бронята ми от 2 седмици е в полунасипно състояние, водата от всяка локва директно отива в радиатора и елементите около него. Възможно ли е, да се мокри нещо при радиатора (датчици по компресора и прочие) и от там да идват проблемите?

    #2
    провери бушона за парното да не е окислил и при влажно време не дава хубаво контакт
    Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)

    Коментар


      #3
      кола

      Чакай сега климатика ли не работи или парното за парното има една перка под жабката и си няма нищо общо с мокренето на двигателя Виж буксата на перката на моторчето и буксата вътре на реостата за степените /като се свали перката се вижда / това като начало.А да ти се изпотяват стъклата виж филтъра за климатика го смени или виж дали не тече вътре радятора на парнотоПод средната конзола най отдолу е централата на аербага.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Казвам, че дори и когато пусна климатика, не почва да духа. При нормални обстоятелства дори парното да е изключено, пир пускането на климатика ще почне да духа на първата степен. Бушона за парното съм го сменил, а буксата в която стои самия бушон съм я почистил. Поти се просто защото вътре става по топло а отвън е студено. Филтъра на купето го сменявах преди 1 месец а радиаторчето на парното, от което течеше антифриз - в началото на зимата. Замерих напрежението идващо до самата перка (под жабката) - 12V Колкото до мокренето, ставаше въпрос за намокряне на датчика на компресора на климатика - той да не прави някакви мизерии по системата.

        Коментар


          #5
          Компресора не може да ти спре вентилатора на парното. Кажи с кой ДВГ си, да погледна схемите за евентуален виновник. Ако можеш да се оправиш със схемата, тук я има http://dox.bg/files/dw?a=a43af010fb Ако не ти е ясно нещо, питай, ще помагаме.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Става въпрос за weekend 1.6 103 коня, сега ще се поразровя в PDF-а да видя как стоят нещата.Благодаря за отзивчивостта!

            Коментар


              #7
              кола

              Като идва 12 волта моторчето на перката работи ли?Зарежи климатика първо парното дали работи -моторчето В двигателя няма нещо което да пречи за работата на вентилатора на парното-климатика .Там си е за компресора но той да работи или да не работи вентилатора вътре пак ще се включва.Има електроника под врътките и една при вентилатора свързани за климатроника и парното .Дори може да направиш и диагностика има букса в жабката.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Мисълта ми беше, че дори когато пусна климатика, пак не тръгва перката на парното - в нормални ситуации, дори и да не е включено парното, когато се пусне климатика, почва да духа, за да не се товари компресора. От тук си вадя изводи, че проблемът не е от ключето за степенните на парното (често срещан проблем). Интересното, е че тези 12V идващи към вентилатора са постоянно захранване - независимо дали колата е на контакт, дали моторът работи или не. Май ще се наложи да сваля вентилатора и да търся някоя клеясала букса.

                Коментар


                  #9
                  Май пред това си почисти утайниците под предното стъкло, зада не влиза дъждовна вода в купето и да укъсява.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Интересно, че преди буксата напрежението е 12V, след буксата, като замеря - няма ток.Може би проблемът е някъде там, само че е неудобно за работа и ще трябва да потърся темата за разглобяване на "духалката"

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Та то има 3-4 винта и това е вентилатора пада слагаш старите дрехи и една отверка и това е .http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        Та то има 3-4 винта и това е вентилатора пада слагаш старите дрехи и една отверка и това е .http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15
                        Открих само 1 винт и не смеех да въртя вентилатора да не счупя нещо. То се оказа, че други винтове нямало, просто трябва да се използва повечко сила.Прочистих си "утайниците", пръснах буксата с WD, почистих филтъра на купето, защото имаше някакви пера от гълъби и засега работи... до следващия дъжд може би

                        Коментар

                        Working...
                        X