Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново за досадното бълбукане в радиатора на парното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Според мен премести мястото на изпарителя. Не е добре да е толкова високо. Реално така той ти се явява разширително казанче. Нама как да нямаш проблеми. Пусни по-дълги маркучи и го постави на друго място. Почти съм убеден, че това ти е проблема. Но и да не е от там, това си е бомба за охладителната система.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #32
      Няма никакво значение колко висико е изпарителя, щом е обезвъздушен. Предимството е, че ако намалее антифриза, изпарителя пръв остава на сухо и ще замръзне, та да се усетиш, ако не гледаш и не пищи.Ако имаш загуба на антифриз, виж какво съм ти написал преди.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #33
        muns61 написа:
        Няма никакво значение колко висико е изпарителя, щом е обезвъздушен. Предимството е, че ако намалее антифриза, изпарителя пръв остава на сухо и ще замръзне, та да се усетиш, ако не гледаш и не пищи.Ако имаш загуба на антифриз, виж какво съм ти написал преди.
        Изпарителя никога не е замръзвал.Нарочно съм го следил започва да се затопля бързо.Дразни ме,че не мога да открия от къде дърпа въздух.Миналата зима имаше лек теч от един маркъч и го оправих.Сега гледах на канал и на студен мотор-привидно няма течове и белези от тях по съединенията и радиатора.Остава само радиаторчето на парното да е,въпреки че вътре в купето всичко е сухо.Сега като се замисля тази вечер видях един съвсем незабележим филм по предното стъкло,който не изсъхваше от топлата сруя...Бутнах го с пръст и ми се стори леко мазен.Как мога да разбера дали е изпарен и кондензирал антифриз?
        Fiat Brava 1.2,16в

        Коментар


          #34
          muns61 написа:
          Няма никакво значение колко висико е изпарителя, щом е обезвъздушен. Предимството е, че ако намалее антифриза, изпарителя пръв остава на сухо и ще замръзне, та да се усетиш, ако не гледаш и не пищи.Ако имаш загуба на антифриз, виж какво съм ти написал преди.
          Ти сериозно ли говориш! Това е един от сигурните начини да прегрееш двигателя. В мига, в който има малко въздух, ще отиде там, вместо в разширителното казанче. Но явно това е модерно, вместо да си гледаш уредите на таблото. Разширителното казанче в автомобила стои НАЙ-ВИСОКО. Всеки производител го изпълнява. Причината е ясна.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #35
            Danchojn написа:
            muns61 написа:
            Няма никакво значение колко висико е изпарителя, щом е обезвъздушен. Предимството е, че ако намалее антифриза, изпарителя пръв остава на сухо и ще замръзне, та да се усетиш, ако не гледаш и не пищи.Ако имаш загуба на антифриз, виж какво съм ти написал преди.
            Ти сериозно ли говориш! Това е един от сигурните начини да прегрееш двигателя. В мига, в който има малко въздух, ще отиде там, вместо в разширителното казанче. Но явно това е модерно, вместо да си гледаш уредите на таблото. Разширителното казанче в автомобила стои НАЙ-ВИСОКО. Всеки производител го изпълнява. Причината е ясна.
            Как ще прегрее от еисоко монтиран изпарител?Колкото до гледането на прибори, 90% от шофьорите нищо не гледат.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #36
              muns61 написа:
              Danchojn написа:
              muns61 написа:
              Няма никакво значение колко висико е изпарителя, щом е обезвъздушен. Предимството е, че ако намалее антифриза, изпарителя пръв остава на сухо и ще замръзне, та да се усетиш, ако не гледаш и не пищи.Ако имаш загуба на антифриз, виж какво съм ти написал преди.
              Ти сериозно ли говориш! Това е един от сигурните начини да прегрееш двигателя. В мига, в който има малко въздух, ще отиде там, вместо в разширителното казанче. Но явно това е модерно, вместо да си гледаш уредите на таблото. Разширителното казанче в автомобила стои НАЙ-ВИСОКО. Всеки производител го изпълнява. Причината е ясна.
              Как ще прегрее от еисоко монтиран изпарител?Колкото до гледането на прибори, 90% от шофьорите нищо не гледат.
              Хайде не спорете де :D ,а ми кажете как да разбера да ли не ми изпарява антифриз вътре нищожно малко,но все пак достатъчно за да ми дръпва въздух?Някъде бях чел,че са налива парфюм в разширителното казанче и ако ти замирише в купето като загрее на парфюм е ясно.
              Fiat Brava 1.2,16в

              Коментар


                #37
                Премести изпарителя по-ниско, дори да не го връзваш механически и пробвай. Ако в радиаторчето на парното постъпва отнякъде въздух, трудно ще го махнеш от там при високоразположен изпарител. Не знам при теб дали е лесен достъпа до радиаторчето. Много е вероятно гумените пръстени при контакта му с тръбите да са се спекли. Това с парфюма - не бих го направил. По-скоро със спирт, може би.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #38
                  Danchojn написа:
                  Премести изпарителя по-ниско, дори да не го връзваш механически и пробвай. Ако в радиаторчето на парното постъпва отнякъде въздух, трудно ще го махнеш от там при високоразположен изпарител. Не знам при теб дали е лесен достъпа до радиаторчето. Много е вероятно гумените пръстени при контакта му с тръбите да са се спекли. Това с парфюма - не бих го направил. По-скоро със спирт, може би.
                  Според теб какви последствия може да има от парфюма ?Не съм сигурен дали ще усетя спирта...
                  Fiat Brava 1.2,16в

                  Коментар


                    #39
                    Ами не знам! Вярно че с парфюм се пръска човек и няма грижи, но не се знае някой химикал дали няма да реагира с антифриза. Някой по-запознат трябва да се изкаже. Колеги са го правили, но аз пак не бих. Защото не знам къде може да се лепне нещо от него. Все пак парфюма не е предвиден да стои на 90-100гр температура.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #40
                      Днес открих нещо ново,на което до сега не бях обърнал внимание.По принцип шумът от водата в парното се чува само при студен мотор и като загрее спира.Сега ми направи впечатление,че като отвия капачката на разширителния съд при горещ мотор(т.е.)като падне налягането и бълбукането в парното се връща.При последващо завиване на капачката и работа на мотора за 1-2 минути-спира.Да напомня,че твърди маркучи и балончета в разширителния съд няма.
                      Fiat Brava 1.2,16в

                      Коментар


                        #41
                        tipo33 написа:
                        muns61 написа:
                        Няма никакво значение колко висико е изпарителя, щом е обезвъздушен. Предимството е, че ако намалее антифриза, изпарителя пръв остава на сухо и ще замръзне, та да се усетиш, ако не гледаш и не пищи.Ако имаш загуба на антифриз, виж какво съм ти написал преди.
                        Изпарителя никога не е замръзвал.Нарочно съм го следил започва да се затопля бързо.Дразни ме,че не мога да открия от къде дърпа въздух.Миналата зима имаше лек теч от един маркъч и го оправих.Сега гледах на канал и на студен мотор-привидно няма течове и белези от тях по съединенията и радиатора.Остава само радиаторчето на парното да е,въпреки че вътре в купето всичко е сухо.Сега като се замисля тази вечер видях един съвсем незабележим филм по предното стъкло,който не изсъхваше от топлата сруя...Бутнах го с пръст и ми се стори леко мазен.Как мога да разбера дали е изпарен и кондензирал антифриз?
                        Май си откри проблема, щом всичко извън купето си проверил, остава радиатор/парно, именно там вероятноста за теч е най-голяма.Причината е, в конструкцита с спирателно кранче, колкото и да е ,винаги ще изпуска ог кранчето течност, особенно ако е по-стара колата ,и се ползва интензивно.При някой коли ,не от нашата марка,там проблема е решен с клапи,и и кранчета не са предвидени.Може би заради точно това, че трудно се хваща и се от ремонтира тази част, но съм виждал и въпросните кранчета да ги слагат извън купето,по-точно в моторния отсек.Това изпълнение го виждах на една тойота 86-7 година, на видно и лесно достъпно място в моторния отсек, явно от времето се знаело че всичко движещо се износва,и вероятноста да протече е на-голяма.Но днешните коли ,не са така замислени,всичко уссложнено и завряно в м...та в г...за.
                        Fiat palio 1.7td

                        Коментар


                          #42
                          muns61 написа:
                          Няма никакво значение колко висико е изпарителя, щом е обезвъздушен. ...
                          Абсолютно! Вече 5-та година проблеми никакви при мен. Пу, пу, пу...
                          Прикачени файлове
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #43
                            sok1 написа:
                            muns61 написа:
                            Няма никакво значение колко висико е изпарителя, щом е обезвъздушен. ...
                            Абсолютно! Вече 5-та година проблеми никакви при мен. Пу, пу, пу...
                            Моят изпарител е същия...
                            Fiat Brava 1.2,16в

                            Коментар


                              #44
                              sok1 написа:
                              muns61 написа:
                              Няма никакво значение колко висико е изпарителя, щом е обезвъздушен. ...
                              Абсолютно! Вече 5-та година проблеми никакви при мен. Пу, пу, пу...
                              Твоя изпарител не надхвърля нивото на казанчето. Може да нямаш проблеми но и при теб е монтиран неправилно. Спасява, го това че на Томасето изпарителите са със сравнително малки диаметри.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #45
                                И на мен ми е вързан високо зпрителя и ми се появи балбукане след като си смених термостата. Обезвъздушавах неколкократно и пак същото. Сега като застуя последната седмица и не ми балбука нищо. Странна работа!п.с.радиатора в купетно ми е на 2 години. А и до колкото помня на мойта каляска парното не е с кранчета. Клапите управляват всичко. Кранче имах на темпрата.
                                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                                182A4.000 IAW49F
                                LPG - Lovato EasyFast
                                ----------------------------
                                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                                Коментар

                                Working...
                                X