Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново за досадното бълбукане в радиатора на парното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Danchojn написа:
    Твоя изпарител не надхвърля нивото на казанчето. Може да нямаш проблеми но и при теб е монтиран неправилно. Спасява, го това че на Томасето изпарителите са със сравнително малки диаметри.
    Ами то по-високо от това трудно ще се монтира. Относно монтажа в една тема бях застъпил тезата, че съобразно малките размери на съвременните масови изпарители, монтажът (разбирай посоката) отдавна не е толкова важен.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #47
      Ако вземем предвид,че това са скачени съдове и нивото на течността е едно и също в цялата система,можем да заключим,че изпарителя не е пълен.Явно това не е проблем за модела.P.S Моят е поне на същото ниво,даже и по-ниско.
      Fiat Brava 1.2,16в

      Коментар


        #48
        Да ама не може да приемем че са скачени съдове защото връзката с атмосверата е само през клапана на капачката
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #49
          Тази вечер се случи следната случка-връщам се,мотора е загрял нормално,всички съединения бяха горещи и нормално твърди.Отварям капачката на разширителния съд,чу се нормалното и леко доловимо фъс.Антифриза се вдигна с 2-3 милиметра само.Оставям капачката отворена и започвам да лафя с един съсед.Около 2 минути след като отворих капачката,забелязах с ужас,че антифриза тръгна да се качва и започна да прелива.Изтече около 0.5 литра и после спадна под минимума.Мотора НЕ работеше.Кво се случи?
          Fiat Brava 1.2,16в

          Коментар


            #50
            Извършил си глупост нищо друго. Долей си антифриз и провери дали няма нужда от обезвъздушаване и НИКОГА не отвиваи капачката на горещ двигател!
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #51
              eh4ev07 написа:
              Извършил си глупост нищо друго. Долей си антифриз и провери дали няма нужда от обезвъздушаване и НИКОГА не отвиваи капачката на горещ двигател!
              Аз долях естествено.Но ми се струва неестествено чак няколко минути след отварянето да започне да бълва.ПП Иначе благодаря за квалификацията за постъпката ми.
              Fiat Brava 1.2,16в

              Коментар


                #52
                tipo33 написа:
                eh4ev07 написа:
                Извършил си глупост нищо друго. Долей си антифриз и провери дали няма нужда от обезвъздушаване и НИКОГА не отвиваи капачката на горещ двигател!
                Аз долях естествено.Но ми се струва неестествено чак няколко минути след отварянето да започне да бълва.ПП Иначе благодаря за квалификацията за постъпката ми.
                За да ти се стори по реално, следващия път пробвай да отвориш гореща тенджера под налягане. Там ефекта е доста по реален
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #53
                  S_BANKOV написа:
                  tipo33 написа:
                  eh4ev07 написа:
                  Извършил си глупост нищо друго. Долей си антифриз и провери дали няма нужда от обезвъздушаване и НИКОГА не отвиваи капачката на горещ двигател!
                  Аз долях естествено.Но ми се струва неестествено чак няколко минути след отварянето да започне да бълва.ПП Иначе благодаря за квалификацията за постъпката ми.
                  За да ти се стори по реално, следващия път пробвай да отвориш гореща тенджера под налягане. Там ефекта е доста по реален
                  Kато отвориш такава тенджера и на момента яденето ще е на тавана,а не примерно след 2 минути,както стана при мен.Аз мисля,че е имало въздушна възглавница и е излязла заедно с атифризеца.
                  Fiat Brava 1.2,16в

                  Коментар


                    #54
                    А аз "си мисля" че ти си причинил кипване ама вътре в мотора а не в казанчето и от това може да си "направиш" въздушна възглавница.
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #55
                      eh4ev07 написа:
                      А аз "си мисля" че ти си причинил кипване ама вътре в мотора а не в казанчето и от това може да си "направиш" въздушна възглавница.
                      Дали съм скапал мотора т.е.прегрял и кривнал главата .Погледнах веднагатемпературата на таблото след като изтече антифриза-беше на средата ама...
                      Fiat Brava 1.2,16в

                      Коментар


                        #56
                        Колата за сега е добре.Шумът в парното намаля значително.
                        Fiat Brava 1.2,16в

                        Коментар


                          #57
                          Да възродя темата! Всъщност открих проблема с липсващото парно и странното бълбукане на студено палене...та проблема е бил в пробката за обезвъдушаване на водния радиатор. Там на самата пробка трябва да има "О" - пръстен, който при мен липсваше!!! След поставянето му и каране няколко дни - вече не ми бълбука и най-важното имам горещо парно!

                          Коментар


                            #58
                            Само че при мен няма пробка на водния радиатор.Има само на маркуча за парното,ама тя си е наред.Бе смучи си от някъде като изстине и не мога да го открия щот няма теч.
                            Fiat Brava 1.2,16в

                            Коментар


                              #59
                              tipo33 написа:
                              Само че при мен няма пробка на водния радиатор.Има само на маркуча за парното,ама тя си е наред.Бе смучи си от някъде като изстине и не мога да го открия щот няма теч.
                              Да бе няма пробка на самия радиатор, я се огледай хубаво
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #60
                                tipo33 написа:
                                Тази вечер се случи следната случка-връщам се,мотора е загрял нормално,всички съединения бяха горещи и нормално твърди.Отварям капачката на разширителния съд,чу се нормалното и леко доловимо фъс.Антифриза се вдигна с 2-3 милиметра само.Оставям капачката отворена и започвам да лафя с един съсед.Около 2 минути след като отворих капачката,забелязах с ужас,че антифриза тръгна да се качва и започна да прелива.Изтече около 0.5 литра и после спадна под минимума.Мотора НЕ работеше.Кво се случи?
                                Малко късно пиша, но така или иначе май не си получил отговор какво се случва. Просто е. Спреш ли циркулацията на охлаждащата течност и маслото, след гасене на мотора температурата се покачва вътре. С това и налягането. При отворена система течността се разширява и тръгва. Не смятам, че си решил проблема.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X