Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново за досадното бълбукане в радиатора на парното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Отдавна не бях писал по темата,но бях малко зает за което се извинявам.Оправих с голям зор сълзенето на антифриз от изпарителя.Прегледах и стегнах всички скоби по съединенията.Сега я карам вече 5 дни след процедурата и да чукна на дърво всички шумове от охладителната система изчезнаха.Нищо не сълзи,което ме навежда на мисълта,че причината е била този теч.Мога да препоръчам на всички колеги,които имат странни шумове по охл.система,преди всичко да огледат за течове,т.е. за липса на херметичност и тогава да се хвърлят в големи и скъпи филми.Благодаря на muns и на Данчо за съветите.
    Fiat Brava 1.2,16в

    Коментар


      #17
      Радвам се, че си решил проблема. Много безаварийни километри. Бъди жив и здрав и цялото ти семейство също.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        аз пък бях паркирал моята на един сравнително голам наклон (ама така наклонен към казанчето) и изфорсирах 2-3 пъти на затворена капачка, после пак няколко пъти на отворена и после пак затворена.Спря да бълбука, а сега след около 10тина дена ми бълбука съвсеееем леко почти недоловимо. което пък е навежда на мисълта, че не е гарнитура.стягал съм уплътнения доволно и няма течове и сълзене. акто и не губи течност ама да видим до кога успех колега и супер че си го оправил
        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
        182A4.000 IAW49F
        LPG - Lovato EasyFast
        ----------------------------
        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

        Коментар


          #19
          Ewing написа:
          аз пък бях паркирал моята на един сравнително голам наклон (ама така наклонен към казанчето) и изфорсирах 2-3 пъти на затворена капачка, после пак няколко пъти на отворена и после пак затворена.Спря да бълбука, а сега след около 10тина дена ми бълбука съвсеееем леко почти недоловимо. което пък е навежда на мисълта, че не е гарнитура.стягал съм уплътнения доволно и няма течове и сълзене. акто и не губи течност ама да видим до кога успех колега и супер че си го оправил
          Мерси колеги и на вас всичко най-хубаво,а за теб си мисля колега-как ти е нивото на антифриза,да не малко?
          Fiat Brava 1.2,16в

          Коментар


            #20
            Ами то аз бях писал по много теми ама никои нищо не каза за моя проблем с нивото на течноста. Когато колата е студена нивото е под минимума, но сравнително малко. Обаче когато загрее е на максимума. Преди съм си сипвал докато е студена на средата между мин и макс и като загрее колата и казанчето е почти пълно. А отворя ли капачката и изхвърля навънка. винаги съм сипвал парафлу разреден 1:1 какт е по описание на кутията, но не знам защо сега прави така. Единствената разлика от преди е, че съм с нов термостат. Няма как да съм объркал маркучите при монтажа. Те са толкова дълги, че всеки само на една от общо 5та дупки може да влезе. За сега е ОК обаче положението. и гледам колк ое течнота на загряла кола и си е почти до макс и тма си стои. не я изхяърля нито пък я хаби.
            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
            182A4.000 IAW49F
            LPG - Lovato EasyFast
            ----------------------------
            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

            Коментар


              #21
              Ewing - по твоя проблем, трябва да провериш на колко бара се препоръчва да бъде клапана на разширителното казанче. Бях поставил на Пандата на 1бар при предписани 1.4бара и така мърдаше. С правилния е трудно да забележиш че се променя нещо! Парафлуто ми прави впечатление, че не с това качество от преди 6г, когато купих Пандата! Имай го в предвид!Успех.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                капачката мисля, че е отигиналната. доста е захабена и бях мяркал емблемата на фиат заводите (това лого което го има на всички части) но ще погледна на нея колко бара е. макар че миналата смяна на антифриза не е играло толко. Остава май само наистина качеството на самия антифриз. явно както всичко напоследък и на него са свалили качеството - криза е
                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                182A4.000 IAW49F
                LPG - Lovato EasyFast
                ----------------------------
                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                Коментар


                  #23
                  Здравейте колеги, днес за пръв път на тази кола и аз чух това бълбукане от радиатора на парното. Появи се при студен мотор на 2000-2500 оборота. Върнах събитията назад и си спомних, че когато с един майстор чакахме колата да загрее и да проверим работи ли перката, той по не знам какви причини отвори капачката на казанчето за антифриза при работещ двигател Дали е възможно тогава да е дръпнала въздух?
                  Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                  FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                  Коментар


                    #24
                    Не мисля, че е от това. Освен ако не е било напълно празно казанчето. По принцип то е най високото място в цялата система и ако е винаги пълно не би трябвало от там да влиза въздух. най вероятно е влезло от другаде и сега трябва да миен време да се самообезвъздуши.
                    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                    182A4.000 IAW49F
                    LPG - Lovato EasyFast
                    ----------------------------
                    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                    Коментар


                      #25
                      Ewing написа:
                      Не мисля, че е от това. Освен ако не е било напълно празно казанчето. По принцип то е най високото място в цялата система и ако е винаги пълно не би трябвало от там да влиза въздух. най вероятно е влезло от другаде и сега трябва да миен време да се самообезвъздуши.
                      Благодаря, колега, нивото на течността в казанчето си е между минимума и максимума, не е напълно празно. Ще чакам да се самообезвъздуши
                      Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                      FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                      Коментар


                        #26
                        Само не натягай много капачката. При мен се саообезвъздуши за около 2-3 дена. Изчаквам я да загрее докато включи перката и както е дигнала налягането много бавно отварям капачката. Гледам естествено да не плисне, че ще стане беля. Изфорсирам стабилно 3-4 пъти на отворена капачка. после затварям и на следващото заграване на колата пак така и на 2-3тия ден се оправи. При самото отваряне се чува как избълбуква в казанчето и така.само че тази рпоцедура я правих зимата. За лятото може да има разлика в скороста на обезвъздушаване УСПЕХ!
                        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                        182A4.000 IAW49F
                        LPG - Lovato EasyFast
                        ----------------------------
                        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                        Коментар


                          #27
                          Здравейте колеги!Вадя отново темата от прахта след почти година.Доброто старо чувство за бълбукане в радиатора на парното се върна.Всичко започна ОТНОВО след като се застуди и обърнах парното на топло.Симптомите са същите както в началото на темата.Няма други симптоми като твърди маркучи,прегряване,течове и др.Хайде пак да ви чуя... :D
                          Fiat Brava 1.2,16в

                          Коментар


                            #28
                            Ти имаше газова, нали. Я да си припомним, изпарителя е вързан на парното, предполагам. 1. Как ще ме убедиш, че не вкарва газ в охладителната?2. Изпарителя да не се окаже монтиран по-високо от парното!
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #29
                              Danchojn написа:
                              Ти имаше газова, нали. Я да си припомним, изпарителя е вързан на парното, предполагам. 1. Как ще ме убедиш, че не вкарва газ в охладителната?2. Изпарителя да не се окаже монтиран по-високо от парното!
                              1. 2. Слафчо, май шай времи да го "счупим" тоя изпарител, да видим ко става вътре му!

                              Коментар


                                #30
                                Danchojn написа:
                                Ти имаше газова, нали. Я да си припомним, изпарителя е вързан на парното, предполагам. 1. Как ще ме убедиш, че не вкарва газ в охладителната?2. Изпарителя да не се окаже монтиран по-високо от парното!
                                По 1- не мога 100% да те убедя,но предполагам,че не набива газ в антифриза,защо ще го прави само на студена кола.Освен това разхода ми е приличен-6/100 извън и 9 в града при неикономично каране.От гърловината на разширителния съд не мирише на газ или друга необичайна миризма.Изпарителя е на 10000 км и 2 години.По 2-да изпарителя е вързан на парното и аз имам съмнение,1/3 от него излиза над нивото на максимума на течността в разширителния съд.Така са го монтирали.Не може до се смъкне и с 1/2 сантиметра защото опира отдолу на спирачната помпа.От друга страна,защо цяло лято не се обади,ако тази конфигурация е неуместна.
                                Fiat Brava 1.2,16в

                                Коментар

                                Working...
                                X