Здравейте отново,тази вечер колата ме "сюрпризира".Пак започна да бълбука в радиатора на парното.Тук отварям скоба за пояснение-колата е на 500 км след смяна на всички ремъци и ролки,термостат,всички гарнитури вкл. и тази на главата след шлайф.Антифриза е нов.Преди ремонта колата си работеше и вървеше добре,но я отворих защото ми сълзеше външно антифриз от гарнитурата и бълбукаше.След като я взех от сервиза я обезвъздушавах два пъти.Беше спряло да бълбука,после пак се появи,после изчезна от самосебеси и сега ПАК започна.Като запаля на студен мотор го прави при форсиране.Като я задържа в обороти,примерно 3000,от време на време са чува как пребълбуква.Явно циркулира въздух.При загрял мотор го няма.Течове вече нямам след ремонта.Антифриза е константно количество.Водните съединения са с нормална твърдост според мен.Като отвия капачката на казанчето на загрял мотор само леко изфъсква-пак нормално.От къде се взема този въздух,като всичко е ново и проверено 10 пъти!Моля колеги,които имат или са имали сходен проблем да пишат,че се побърках с тази кола вече...П.П.Сега се сетих,че един майстор ми каза че това можело да го прави и от газовия инжекцион,въпреки че е нов.Не го разбрах тогава...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново за досадното бълбукане в радиатора на парното
Collapse
X
-
Здравей Данчо,надявах се да дадеш мнение! Съгласен съм,но той е нов и не е куча марка.Снощи се сетих и че не беше бълбукало от последното обезвъздушаване.Започна като обърнах парното на студено...въпреки че не зная какво значение може да има при условие,че водата си върви винаги през парното.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Тогава съвета ми е: Затваряш газта в бутилката и караш. Аз преди да карам бих изпуснал и количеството газ в редуктора. Такъв проблем ми правеше един Еспейс. Ако на бензин изчезне това бълбукане, ясно от къде ще е. Сигурно си гу направил, но трябва да провериш старателно всички точки по охладителната система, където има съединения и гарнитурки. Даже там където е с гарнитурки, отваряй и затваряй със силикон. Подобни проблеми, дето ту ги има, ту ги няма са доста трудни за решаване. Ще трябва търпение. Успех.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Хм,сега като се замисля колата я карах 1 месец само на бензин,нямаше и грам газ...нямаше и бълбукане.Може да е съвпадение,ама дано да е само от това.Как може изпарител томасето на 1 година и няколко месеца да дефектира .Ако се убедя че е от това,какво да го сменям ли що ли.Не вярвам да са мембрани,явно е нещо друго-шупла,пукнатина в самия му корпус...Мамицата му,тази кола няма оправия.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
При мен е същият проблем, само , че след смяна на термостата. Колата си загрява, охлажда си се всичко в норми. Обаче си балбука ли балбука. По някога по-силно, понакога по-слабо.И аз съм с ГИ и допреди да сменя термостата нямаше проблеми, при все че съм сложил едни втулки в тръбите за към изпарителя за да имам и парно зимата. Мирисах го няколко пъти антифриза нито на газ нито на изгорели газове мирише. И при загрял и при студен двигател. При мен обаче друго ми прави впечатление. Когато колата е студена нивото на течността в казанчето е 1см под минимума, а когато загрее е 1 см. над максимума. Когато отвъртя кащачката почти напълва казанчето.А и проблема е при изфорсирване, ако се ускорява бавно нищо не бълбука.Баси странния проблем се получи и мислех, че съм единствен п.с.антифриза ми е Парафлу разреден 1:1 както е по упътване.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Колеги, споделете, когато бълбука, маркучите на охладителната система дали са меки. Почвам да си мисля, че проблема ви е в предпазно изпускателния клапан(капачката) на разширителния съд. Нищо че чувате съскане и т.н. Да не се окаже, че бълбукането е завиране на течността.tipo33 - виждам, че си споделил че са с нормална твърдост маркучите. Тогава бълбукане на студен антифриз има ли?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ами при мен като запаля колата се вдървяват маркучите (дебелите) но не са като камък. Трудни са за стискане но все пак се стискат. А като отворя капачакта на рвазширителния съд и омекват до неузнаваемост При мен май си балбука винаги, но като се замисля при топъл двигател май е по често. пробвал съм да работи колата и с отворена капачка и пак същото. пробвах с метода за обезвъздушаване със стискане на долния маркуч на радиатора и кжо ли не но не става и не става. Мислех си, че тези втулки които съм слагал в тръбите не позволяват да излезе въздуха. Но щом го върти значи минава.иначе не вярвам да завира само като подаваш газ, а и щеше да ври навсякъде а не по маркучите само. поне такаси мисля. иначе колкото и да е загряля моита си върти течноста н оне балбука, смао при подаване на газ.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
tipo33 написа:САМО и ЕДИНСТВЕНО на студен антифриз.Като вдигне 50-60 градуса изчезва.Вчера открих,че имам леко сълзене на антифриз от входящия мъркуч на изпарителя.Дали е възможно от там да дърпа въздух като просълзява?Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Ewing написа:Ами при мен като запаля колата се вдървяват маркучите (дебелите) но не са като камък. Трудни са за стискане но все пак се стискат. А като отворя капачакта на рвазширителния съд и омекват до неузнаваемост При мен май си балбука винаги, но като се замисля при топъл двигател май е по често. пробвал съм да работи колата и с отворена капачка и пак същото. пробвах с метода за обезвъздушаване със стискане на долния маркуч на радиатора и кжо ли не но не става и не става. Мислех си, че тези втулки които съм слагал в тръбите не позволяват да излезе въздуха. Но щом го върти значи минава.иначе не вярвам да завира само като подаваш газ, а и щеше да ври навсякъде а не по маркучите само. поне такаси мисля. иначе колкото и да е загряля моита си върти течноста н оне балбука, смао при подаване на газ.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Ewing написа:Ами при мен като запаля колата се вдървяват маркучите (дебелите) но не са като камък. Трудни са за стискане но все пак се стискат. А като отворя капачакта на рвазширителния съд и омекват до неузнаваемост При мен май си балбука винаги, но като се замисля при топъл двигател май е по често. пробвал съм да работи колата и с отворена капачка и пак същото. пробвах с метода за обезвъздушаване със стискане на долния маркуч на радиатора и кжо ли не но не става и не става. Мислех си, че тези втулки които съм слагал в тръбите не позволяват да излезе въздуха. Но щом го върти значи минава.иначе не вярвам да завира само като подаваш газ, а и щеше да ври навсякъде а не по маркучите само. поне такаси мисля. иначе колкото и да е загряля моита си върти течноста н оне балбука, смао при подаване на газ.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар