Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Радиатор на парно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Радиатор на парно

    Протече ми радиатора на парното ,та въпроса мие като купувам ново кои марки да избягвам и към кои да се насоча.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    #2
    Re: Радиатор на парно

    dani389 написа:
    Протече ми радиатора на парното ,та въпроса мие като купувам ново кои марки да избягвам и към кои да се насоча.
    Аз смених моя преди 15 месеца с AVA. Нямам проблем от към теч или нещо подобно. Все още обаче леко се усеща миризма на препарата с които е покрит радиатора. Отначало миришеше доста. първата седмица карах на фул парно и отворен прозорец но сега е добре. И да не се циганиш за двата О пръстена. купи си нови, няма да те съборят.
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #3
      Миналата година и аз щях да си купувам ново радиаторче, но бързо, бързо се разубедих. Причините:1. Дават се маса пари за ново радиаторче (вярно, новото си е ново), но с по-малка топлоотдаваща повърхност. Хем го видях на живо това ново радиаторче, хем един познат ми се оплака, че парното му е пълна скръб в сравнение със старото му течащо радиаторче. Просто не смогва да затопли въздуха и това е.2. Посъветваха ме (СБанков беше, признавам без бой) да си взема радиаторче втора ръка от JTD, което е доста по-добре направено и с доста по-голяма топлоотдаваща повърхност от моето (Мареа 1,6/99). Вярно си е малко риск, но ако радиаторчето няма следи от течове по корпуса си, почти сигурно е, че е читаво.
      Stop giving directions, just say "Follow me."
      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

      Коментар


        #4
        Стига с тия радиаторчета на старо.Миналата година и аз направих същата грешка и тази протече отново.Преди 2-3 дни си взех от магазина на Стамболийски на добра цена от 35 лева с отстъпката за членове на форума + два О-пръстена (размера им е много важен,за да не протече оттам след монтажа,знам го от опит).И какво - миналата година си взех за 20 лв. старо радиаторче видимо запазено и се гъзурчих цял ден в какви ли не пози,за да го сменя и сега пак протече.Разликата е 15-16 лева и не си заслужава риска на старо.Що се отнася до това,че няма да отдава добре топлината не виждам визуално абсолютно никаква разлика между купеното от магазина и старото.Новото си има и спирали вътре.
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар


          #5
          И аз смених с ново есента и си грееше без проблем. Цена 32 лв.
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #6
            При мен смяната е за 30-ина мин (без точене и обезвъздушаване). Плюс това става дума за радиаторче на Брава 1,6, което е същото като моето и различно от твоето. И това, че не си уцелил здраво, не е основание да казваш "стига...". А и съм уточнил, че си е риск. Споделих собствен опит без да го натрапвам.
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #7
              Точно пък за радиаторче дето е масов проблем при тея коли да си купиш втора ръка.... , и смяната му не е наи приятното занимание, някък си никои не може да ме убеди да си взема от морга полупротекло. НА моето браво му взех Ниисенс, верно 60 кинта но нямаше дерт с топленето, беше си същинско кат истинско
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                sok1 написа:
                При мен смяната е за 30-ина мин (без точене и обезвъздушаване). Плюс това става дума за радиаторче на Брава 1,6, което е същото като моето и различно от твоето. И това, че не си уцелил здраво, не е основание да казваш "стига...". А и съм уточнил, че си е риск. Споделих собствен опит без да го натрапвам.
                Това с "твоето дето е различно от моето" по-добре да не го беше писал.Това дето сложих на колата ми беше точно от 1.6 двигател и радиаторчетата на Браво/Брава и Марея са едни и същи.Освен това видимо беше здраво и протече след точно една година.Колегата,който ми го продаде е член на Форума и мой добър приятел така,че съм склонен да му вярвам,че е било читаво.И никой не може да ме убеди,че си заслужава за едни спестени 10-15 лева двойният труд.Защото масово на старо са по 20 лв , а новите са 30-35 лв.
                Fiat 1.4 12V
                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                Коментар


                  #9
                  Моето също го смених с AVA и вече година си държи. Топли та чак пари Втора ръка няма смисъл да купуваш. Ще протече много бързо.
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    Това радиаторче за 35 лв и аз съм го виждал с две топлообменни тръби, и редки ламаринени ламели , дали трябва да е по скъпо?А това радиаторче от ЖТД е с 6 напречно разположени топлообменни тръби и гъсти АЛУМИНИЕВИ ламели. Дали е по добре а?Дали тече всеки може да си го провери, като не пропускаме факта че и новото може да тече/причини много/. Но както съм казвал и преди всеки сам решава как да си кара колата.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      И моето вече протекло е с 7 тръби и гъсти ламели ама не мога да кажа че е нещо особенно.
                      FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                      Коментар


                        #12
                        На бензинова и с едн ламел да е пак ще е по топло от пафтовата печка.Само ново не е толкова скъпо.

                        Коментар


                          #13
                          Преди слагане го измий с обезмаслител че смърди в купето на масло и го лепи по предния прозорец.Аз не направих тази манипулация беше неприятно.

                          Коментар


                            #14
                            То че ще ново не подлежи на въпрос но мисълта ми е има ли марки които да избягвам ,че и те като всички части си имат отвратителни ментета .И О пръстените кой размер са че моите май ги изхвърлих .
                            FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                            Коментар


                              #15
                              Аз съм с радиаторче Internacional, вече 2 години никакви ядове а за парно няма да говоря....убиец!
                              now. BMW E39 523i '98 170hp
                              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                              Коментар

                              Working...
                              X