Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Радиатор на парно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    S_BANKOV написа:
    Това радиаторче за 35 лв и аз съм го виждал с две топлообменни тръби, и редки ламаринени ламели , дали трябва да е по скъпо?А това радиаторче от ЖТД е с 6 напречно разположени топлообменни тръби и гъсти АЛУМИНИЕВИ ламели. Дали е по добре а?Дали тече всеки може да си го провери, като не пропускаме факта че и новото може да тече/причини много/. Но както съм казвал и преди всеки сам решава как да си кара колата.
    Колега,отиди в магазина на Стамболийски да разгледаш радиаторчетата там - ламелите са му гъсти повече от тези на заводското и не е с две тръбички.Ще го снимам утре да се види.Размера на о-пръстена трябва да е 17.12х2.62мм.Много е важно е да е точен размера,за да не протече при монтирането и играта "свали-сложи" да се проточи цял ден.
    Fiat 1.4 12V
    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

    Коментар


      #17
      За втори път ми се налага да купувам и съответно да монтирам ново радиаторче, след протичане на предишното! Марка Internacional и AVA се споменаха до тук ... някой знае ли за друга марка? Не че имам наблюдения за тези, но колата няма да се продава или дарява, а си е МОЯ и искам най-доброто ... кое е то?п.п. дано след две години не се наложи пак да питам ...
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар

      Working...
      X